Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Daar gaan we weer sprintje.

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Zigafval
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Iedereen mag meedoen Lach

Het is leuk als je verteld hoeveel je kwijt wilt en hoe je dat wilt gaan doen maar het is natuurlijk niet verplicht om te melden.

Sprintje duurt 12 weken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 17:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil 7kg kwijt door gezonder te leven en meer te bewegen. Balans vinden Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 okt 2017 17:09    
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Ik doe met je mee hoor! Wil heel graag het nieuwe jaar in rond de 80 kilo, vandaar dat mijn streefgewicht 80.1 is. Het liefst 79.9 want dat staat een stuk leuker haha! Zie dat jij al veel bent afgevallen, knap hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 22:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Newfysic2017 schreef:
Ik doe met je mee hoor! Wil heel graag het nieuwe jaar in rond de 80 kilo, vandaar dat mijn streefgewicht 80.1 is. Het liefst 79.9 want dat staat een stuk leuker haha! Zie dat jij al veel bent afgevallen, knap hoor!

Leuk dat je meedoet!
Jaren geleden zat ik op 102 kilo en ik weet nog heel goed dat ik op 79.9 kwam. Magisch gevoel om die 7 te kunnen zien haha.

Heel veel succes komende week!
Hoop lekker extra te kunnen wandelen dus hoop dat het weer wat mee zit. Regen vind ik niet zo erg maar wel als het met bakken naar beneden komt en mijn schoenen doorweekt raken haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 9:11    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   throwback
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee!
Ben deze week begonnen met afvallen, en wil over 12 weken 10 kilo kwijt zijn. In het begin gaat het afvallen vaak wat harder bij mij, vandaar dat ik hoog inzet. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 11:10    
Vrouw Weeggegevens   mejooke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo

Ook ik doe graag mee.
Ik ben net 40 en worstel al een tijd met hoge bloedsuiker/ diabetes type2
Vanaf morgen ga ik dat nog serieuzer aanpakken en dus serieus khd beperkt-arm eten.
De kilo's mogen er ook voor het ' mooie' af hoor, maar vooral dus voor mn gezondheid.
Ik heb 3 meiden van 7, 9 en 11.

Morgen zal ik mezelf wegen en doorgeven !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 14:24    
Vrouw Weeggegevens   throwback

Reageer met quote
Hoe gaat het bij jullie dames??

Bij mij gaat het redelijk, de hele week streng geweest alleen gister hadden wij een halloween feestje en dat was wat minder voor mijn afvalplan... had gister overdag express een groene salade en soep gegeten zodat ik nog veel calorieen over had, maar heb toch net wat teveel gedronken en gesnoept... Dus Ik ben blij dat ik dinsdag pas weer op de weegschaal hoef Rollende ogen
Nu weer strak door, 1 slechte avond hoeft nog niet mijn week te verpesten..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017 9:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
mejooke schreef:
Hallo

Ook ik doe graag mee.
Ik ben net 40 en worstel al een tijd met hoge bloedsuiker/ diabetes type2
Vanaf morgen ga ik dat nog serieuzer aanpakken en dus serieus khd beperkt-arm eten.
De kilo's mogen er ook voor het ' mooie' af hoor, maar vooral dus voor mn gezondheid.
Ik heb 3 meiden van 7, 9 en 11.

Morgen zal ik mezelf wegen en doorgeven !

Wat goed dat je meedoet! Ik doe nu ook kha. Past toch het beste bij me. Voel me op verschillende vlakken beter. Het is inderdaad neer dan afvallen alleen. Mijn hele lichaam en geest knapt er van op.
Succes deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 10:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
throwback schreef:
Hoe gaat het bij jullie dames??

Bij mij gaat het redelijk, de hele week streng geweest alleen gister hadden wij een halloween feestje en dat was wat minder voor mijn afvalplan... had gister overdag express een groene salade en soep gegeten zodat ik nog veel calorieen over had, maar heb toch net wat teveel gedronken en gesnoept... Dus Ik ben blij dat ik dinsdag pas weer op de weegschaal hoef Rollende ogen
Nu weer strak door, 1 slechte avond hoeft nog niet mijn week te verpesten..

Ik denk dat iedereen eens een slechte avond(of meerdere) heeft. Ik heb voor mijn menstruatie chronisch trek in alles wat ik niet mag dus hier gaat het ook lang niet elke avond goed. Die 'honger' zit dan ook echt tussen mijn oren want trek in mijn maag heb ik dan niet eens. Het is puur drang naar bepaalde smaken. Helaas haha.
Na 1 slechte avond kun je zeker nog een goed resultaat behalen!.

Met mij gaat deze week wel goed maar mijn hormonen zijn denk ik wat van slag. Wat lichamelijke klachten waarbij ik even aankijk of het aanhoud of wrggaat en overgaat in eventueel menstruatie. Houd ook vocht vast dus mijn weekresultaat is ook niet denderend. Maar we houden vol!

Succes iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 10:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
+0.3 Sip
Komt niet door mijn voeding maar tijd van de cyclus, ben dan altijd wat zwaarder. En ondanks ik weet dat dit vocht is is een rood vakje niet leuk Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2017 11:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2