Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

crosstrainer sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ine fijn dat het crosstrainen weer lukt.

Jammer is dat he pmponer dat het sávonds al zo snel donker wordt, in het donker wandelen is niets aan vind ik.
Vind je winkelen niet leuk?? Je kijkt zo verschrikt. Grap
Mijn man gaat graag mee winkelen, niet in de supermarkt ofzo maar ik bedoel gewoon shoppen, maar dat gebeurt niet zo vaak meer, de kinderen zijn al groter en gaan liever zonder ouders. Geschokt en samen gaan komt er niet veel [ meer] van helaas we hebben een boerderij en zijn vaak altijd laat klaar en ook overdags is er voldoende te doen, ach op internet is er veel te koop tegenwoordig.

Vandaag zou ik de crosstrainer overslaan, maar toen ik in de schuur moest zijn zag ik hem staan en dacht ach ja waarom niet dus heb er toch 10 min. opgeweest.
Ik voel aan mijn benen en kuiten dat ze harder worden van de spieren dat ik ga krijgen. Dus het gaat werken.
Vanmiddag wil ik nog gaan wandelen. Dat zit nu eenmaal in mijn hoofd en gaat er ook niet meer uit.
Maar eerst heb ik nog een was weg te strijken.
Ine ik weet niet hoe hoog mijn hartslag is, dat doet het bij mij niet meer, ik denk dat er een draadje los zit oid.

Groetjes en ik wens jullie een heel fijn weekend, veel plezier met winkelen pmponer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 nov 2017 8:57    
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nee winkelen vind ik niks, duurt ook veel te lang met 3 vrouwen.
Maar goed we hebben het overleefd en zijn voor 85% geslaagd.
En nu kan ik ook niks meer doen, ik heb net een oproep gekregen, dus het werk gaat voor.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 nov 2017 15:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien toch vaker gaan winkelen, echt een knaller van een resultaat net op de weeg. Ik begrijp het niet zo goed, met de ovenschotels van deze week. (en gister nog lasagne).

Maar goed wel ontzettend blij mee natuurlijk! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017 6:45    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hou zelf niet van winkelen en het meeste bestel ik op internet lekker op je gemak bekijken en altijd leuk als er iets bezorgd wordt.
Gisteren was het hier zomers weer nog in de tuin gezeten en een stuk gewandeld crostrainen heb ik niet gedaan vandaag ook niet want het is gisteren en eergisteren heel laat geworden vandaag wordt het dus een beetje luieren en vanmiddag een wandeling want de zon schijnt weer volop.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017 11:31    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Net terug van een wandeling van 10,1 km.
Dus mijn beweging zit er weer op voor vandaag.
Vanavond pompoensoep maken met zelfgebakken kaas/ui stokbrood. Lekker hoor!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 nov 2017 11:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed zeg meer dan 10 km gewandeld.
Pompoensoep vind ik ook lekker een goed idee ga ik deze week ook maken
Mijn nieuwe weegschaal staat op een harde ondergrond en geeft 1.2 kilo meer aan dat is balen en ik wilde op mijn verjaardag 75 kilo wegen dat haal ik niet of heel hard werken daaraan.
Mijn zoon is vandaag jarig en pak toch echt een stukje vlaai
Extra wandelen en/of crostrainen dan maar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2017 8:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Net ook weer terug van 10 km in 1 uur en 27 minuten, dus de beweging zit er weer op. Vandaag maar eens een stamppotje eten.

Heb je er ook bij genoemd op welke verjaardag je 75 wilde wegen?
Gewoon gaan wandelen. Dat helpt echt enorm!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2017 9:57    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
ik heb er weer 10 min. opzitten.
Mijn hart kan het nu wel aan maar mijn benen nog niet, zo gauw als mijn benen het ook makkelijker kunnen volhouden ga ik naar de 15 min.

Afgelopen zaterdag heb ik bijna 8 km. gewandelt.
Wel fijn om af te wisselen zo blijft het leuk.

Pmponer mannen vallen nu eenmaal sneller af dan vrouwen, niet eerlijk eigenlijk. Verward

Ine ligt er aan wanneer je jarig bent is dat binnenkort dan moet je er harder aan werken dan dat het langer duurt.
Maar denk maar zo je kunt niet meer dan je best doen alles is meegenomen wat eraf is toch??

Ik wil heel graag 31-dec. onder de 100 kilo zijn, het is veel ik weet het maar ik ga mijn stinkende best doen, red ik het niet tja dan weet ik toch dat ik er mijn best voor gedaan hebt en zal ik er ook vrede mee hebben hoop ik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 nov 2017 14:25    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn verjaardag is op 18 februari,en wordt dan 64 jaar.
Jij bent nog jong denk ik je praat over je 2 dochtertjes pmponer ik ook haha maar dat zijn mijn kleindochters Lachen

Nou nou stevelina dat is niet mis zoveel eraf in zo,n korte tijd, bij mij gaat het traag of zeg maar ik wil niet ZO snel afvallen
Ben afgelopen week meer dan 1kilo bijgekomen en heb een opgeblazen gevoel die kilo moet er zo snel mogelijk af, dat weer wel.
Nu weeg ik 78.1 op de nieuwe weegschaal dus eigenlijk valt het wel mee naar 75 kilo.ik hoop in iedergeval op mijn weegdag op het gewicht van mijn oude weegschaal uit te komen en dat is 77.5 kilo

Mannen vallen sneller af dat klopt maar pmponer werkt er hard aan dus mijn complimenten.

En nu wat heb ik gisteren gedaan gefietst met de honden aan de lijn, smiddags boodschappen gedaan oo de fiets en 5.58 km gewandeld goed voor 2.252 verbranding
Mijn inname 1620 cal en ben tevreden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 7:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ine je doel moet in principe haalbaar zijn.
Je hebt nog ca 14 weken, dat houdt in ongeveer 0,2 - 0,3 per week.

Het klopt inderdaad dat mannen vaak wat "makkelijker" afvallen, maar input < output is gewoon afvallen natuurlijk.

Vandaag weer 40 minuten crosstrainer gedaan, en het viel me prima mee. Ik hoop dat ik morgen ook tijd heb, maar dan moet ik ook achter de sport van de meiden aan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 17:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 10 van 17