Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

crosstrainer sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het wandelen gaat bij mij steeds beter gisterenover de 10000 stappen vandaag haal ik het weer heb er nu 4476 opzitten.
Hoop ook nog te kunnen Crostrainen we zullen zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 11:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een prestatie pmponer zag net dat in dit sprintje al 6.5 kg eraf heb👍👍

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ine rustig aan weer beginnen meis, anders forceer je je en dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Pmponer ook wandelen is goed voor je en afwisseling is misschien wel beter om vol te houden.
Ook ik wissel wandelen en crosstrainen af met elkaar.

Vandaag heb ik weer 10 min. gecrosstraint. Ik voelde me moe maar heb me er op gehesen en het ging heel goed boven verwachting eigenlijk.
Dubbel blij nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 14:53    
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Wat een prestatie pmponer zag net dat in dit sprintje al 6.5 kg eraf heb👍👍

Dank u, ik werk er ook hard voor.
Net weer 40 minuten crosstrainer met volle maag... Dat schiet toch minder op. Maar goed, gedaan is gedaan.

Stevelina, ja dat is zeker waar. De vorige keer dat ik veel ben afgevallen deed ik dat door elke dag te crosstrainen op een hele hoge intensiteit. Dat was uiteindelijk niet vol te houden.
Ik heb er nu dus ook voor gekozen om te wandelen en op lagere intensiteit te crosstrainen maar wel langer. Zoals het nu voelt, voelt dat beter dan toen. Dus dat hou ik eerst maar eens vol

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 nov 2017 20:55    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren 7.72 km gewandeld en 2.321 cal verbrand, savonds naar inspector Morse gekeken en vis olijven en kaas gegeten stom he alles voor niets gedaan Maar ja het is gebeurd vandaag let ik extra op.
Goedzo stevelina 10 minuten die heb je weer binnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik heb er weer 10 min. crosstrainen op zitten en ik merk aan mijn hart dat het er aan begint te wennen, ik hoef kan wel zeggen niet meer te hijgen als ik eraf kom en heb het toch op zwaartekracht 3 staan.
Volgende week blijf ik het nog ff op 10 min, houden en dan probeer ik naar de 15 min,. te gaan.
Oh ik hoop echt dat ik me zo blijf voelen dan gaat afvallen als vanzelf.
Morgen staat er een wandeling op het programma.

Groetjes en ik wens iedereen een fijne dag verder

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 14:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Gisteren 7.72 km gewandeld en 2.321 cal verbrand, savonds naar inspector Morse gekeken en vis olijven en kaas gegeten stom he alles voor niets gedaan Maar ja het is gebeurd vandaag let ik extra op.

En is dat goed gegaan? En het was natuurlijk niet voor niks, je had die vis olijven en kaar waarschijnlijk zonder de wandeling ook gegeten.

Mijn vrouw en ik zijn net terug van een wandeling van 7,8 km. Net voor het donker terug. Dus vandaag is de crosstrainer niet nodig.
Helaas was dit de laatste keer dit jaar dat het nog lukt om na het werk nog te wandelen.

Stevelina, langzaam opbouwen is wel het best. Ga je nog een speciale route volgen of gewoon zomaar wat?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 nov 2017 17:42    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het is goed gegaan op de Crostrainer, de crostrainer is verhuisd en staat nu boven op de overloop die is vrij groot en staat daar beter, verlengsnoer kon ik niet vinden en heb met de fitbit charge gewerkt voor dat ik het helemaal door had is er tijd verstreken weinig cal 50 verbruikt, hartslag piek was 129, 2 min cardio 7 min
Ververbranding gemiddelde hartslag 96

Bij een wandeling van 36 min is dat verbranding 195 cal en hartslag gemiddeld 100

Vandaag weer 10 min op de Crostrainer de verbranding zou nu wel meer worden ik heb het tenslotte nu door Lachen
Hoeveel hartslag hebben jullie op de Crostrainer Vraag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 nov 2017 8:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
[[[[[[[. Dus vandaag is de crosstrainer niet nodig.
Helaas was dit de laatste keer dit jaar dat het nog lukt om na het werk nog te wandelen. ]]]]]]]]]]]

Jammer vind het zelf altijd lekker om voor het slapen te gaan wandelen al is het maar een klein blokje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 nov 2017 8:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Snap ik, maar dat kan niet met (kleine) kinderen.
Vandaag weet ik nog niet wat het gaat worden. We moeten zo eerst winkelen Boos Geschokt Verward

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 nov 2017 8:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 9 van 17