Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

crosstrainer sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ine61, dat herken ik ! Dat van het afvallen in je gezicht en er vermoeid uitzien ! Heb ik ook. Maar ik ben dan ook 59. Vroeg me al af of dat blijft, of ik nog gezonder moet eten, en ik doe al mijn uiterste best. Misschien trekt het bij. Wellicht het vermoeide in ieder geval. Ik kijk hoe dit verder loopt. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017 9:58    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ha micha,
Ik ben 63, en heb geen smaller gezicht gekregen, maar val dan ook heel langzaam af, en eet gewoon geen dieet ofzo af en toe een frietje met kroket, eet wel veel zalm, makreel, avocado,s etc waar veel goed vetten inzitten.
Het kan best zijn dat het bijtrekt ik denk het wel, mijn vriendin heeft Sonja bakker gedaan en viel in een korte tijd heel veel af alles lubberde, nu is is bijgetrokken.
Ben je veel en vlug afgevallen Vraag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017 10:57    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi Ine61, Wel, sinds 21 juli gemiddeld 0,5 kg per week. In totaal ongeveer 12 kilo. Dat vindt ik op mijn gewicht wel veel. Zit nu een paar kilo van een goed BMI. Voel me veel en veel beter ! Dus dat goede BMI gaat er komen !
Heb geen dieet overigens, eet gewoon zo gezond mogelijk. Tel ook geen kcal.
Grappig dat bij jou je gezicht niet zo is afgeslankt !

Fijn dat het met je vriendin weer goed is gekomen ! Iedereen valt af op zijn eigen manier, anders houdt je het niet vol.
Bedankt voor je antwoord ! Fijne week ! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017 11:01    
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo ik heb mijn crosstrainer sessie er weer op zitten.
Hmm bmi, ik vind dat echt zo waardeloos, als ik op een gezond bmi zou zitten zie ik er gewoon vermagerd uit. Voor mij is dat simpelweg niet haalbaar, kennelijk heb ik een "zware bouw"

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017 17:11    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Micha, fijn dat je je beter voelt met minder gewicht sleep maar eens de hele dag 2 zakken van 5 kilo mee lijk me geen pretje haha.
Uiterlijk wil ook wat zeggen toch pmponer, doen wat je het beste vind als je er maar gezond bij blijf,
mager is een trend met opgespoten lippen vind het niet uit zien, de vrouwen dan hihi Verrast
Gisteren niet veel gedaan wat een weer zeg kleine blokjes met de honden wel een kwartiertje ned in beweging en 10 min crostrainen.
Vandaag naar de stad fietsen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 nov 2017 8:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag mijn dochter meehelpen verhuizen en heb een grote pan erwtensoep gemaakt met flinke stukken worst erin kunnen de mannen wel gebruiken smullen
Crostrainen zit er niet in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 dec 2017 9:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Weinig gecrossed deze week maar meer gewandeld, resultaat is hetzelfde. Volgende week weinig tijd om te wandelen dus zal er meer gecrossed meoten worden.

Straks de wandelschoenen maar weer aan, het resultaat is zoals verwacht, maar niet zoals gehoopt.
Nog 4 weken tot nieuw jaar, het gaat er om spannen of ik mijn extra doel wel ga halen (-100) op 1 januari.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 10:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog 4.4 kilo pmponer het gaat er om spannen en dat voor de dec maand, wens je heel veel succes en hoop dat je doel lukt maar ook al is het niet zo je bent erg goed bezig hoor petje af
vandaag heb ik teveel gesnoept ben bang morgen op mijn weegdag dat ik aangekomen ben .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 dec 2017 17:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Een paar dagen niet gecrossed omdat ik veel had gewandeld.
Vandaag de crosstrainer er weer bij en een tandje zwaarder en weer 41 minuten. Dit moet ik deze week op di tm do doen, vrijdag mogelijk weer tijd om te wandelen.

Ach als het niet lukt is het ook goed, maar ik ga er wel voor. Vandaag ook mijn chocolade letters op mijn werk gelegd als traktatie. Dan hoef ik ze zelf niet op te eten Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 17:12    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik doe ff niet mee.
Heb grote zorgen omtrent mijn moeder waardoor ik de puf niet op kan brengen om te sporten.

Groetjes en hopelijk tot snel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 dec 2017 21:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Pagina 20 van 21