Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

crosstrainer sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Aan de ene kant staat het me wat tegen omdat je steeds de bluetooth aan hebt en vraag me af of dat wel gezond is..?

Heb je wifi thuis? Een dect telfoon? Magnetron? Automatische garagedeur opener? Babyfoon? Mobile telefoon? etc etc.

Bluetooth zit in dezelfde band als Wifi, dus wanneer je in bed verbinding met je wifi kan maken, kan dit evenveel kwaad als bluetooth.

Oh ja, die van mij droeg ik snachts wel, maar verder dan een beetje inzicht over je slaappatroon kom je niet, tenminste ik zou niet weten wat ik aan moest passen om "beter" te worden in slapen.

Laatst aangepast door pmponer op do 16 nov 2017 17:53, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Oke ik snap het verschil nu tussen wandelen en lopen. Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 17:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja het is een intensiteit ding, wanneer we gaan wandelen komen we bezweet thuis, en lopen we eigenlijk constant in de vet verbrandingszone. Wanneer ik golf of gewoon met iemand ga lopen heb ik dat niet zo, hoewel je van golf ook kan gaan zweten, maar is toch anders.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 17:54    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hihi, maar net hoe je het bekijkt. Ik zie wandelen meer als slenteren en lopen is bij mij in een wat hoger tempo..

Je hebt natuurlijk gelijk en wat is op termijn de meerwaarde van dat slaappatroon.. ik heb m'n mobiel ook mee naar de slaapkamer en daar zit idd wifi op. Zou ws beter zijn om alles uit te schakelen..

Vanavond heb ik weer 7 minuten gedaan en mijn lies trekt nu behoorlijk, ik weet niet of ik hier goed aan doe. Op vrije dagen wil ik het eigenlijk wel volhouden, op werkdagen krijg ik beweging genoeg. Zit nu twee dagen boven de 7000 stappen, dus verhoog ik het. Zo blijft het leuk, als je steeds je stappen niet haalt lijkt me dat erg frustrerend.

Oh ja, nog iets ik las dat Ine met 10 minuten een hartslag heeft van 130.. dat haal ik bij lange na niet, maar mijn hartslag is sowieso niet heel hoog. Of ligt dit ook aan de intensiviteit/stand van de crosstrainer?

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 21:47    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Oh ja, nog iets ik las dat Ine met 10 minuten een hartslag heeft van 130.. dat haal ik bij lange na niet, maar mijn hartslag is sowieso niet heel hoog. Of ligt dit ook aan de intensiviteit/stand van de crosstrainer?

Hartslag is altijd lastig en voor iedereen ook anders. Mijn rust hartslag is ook laag ongeveer 45-47 slagen.
Maar op de crosstrainer zit ik wel richting de 140. Dat heeft met intensiteit (zwaarte) en rpm te maken. Ik draai als ik er lekker in zit tussen de 68 en 70 rpm.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 21:51    

Reageer met quote
Dat stelt me gerust Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 nov 2017 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb mijn fitbit altijd om niet dat ik er continue erop kijk 1 x per week krijg ik alles door per e-mail dat geeft enigszins structuur,
Ik slaap hier beter door en merk het ook, je krijg tips en meldingen wat je fout doet dus hier een blije tante Lachen
Mijn hartslag in rust is 60/65.

Vlinder ,
Als je last van je lies krijg zou ik het toch langzamer aan doen.
Wandelen is bij mij verschillend, met de honden is het begin stukje tot het bos slenteren ze willen dan overal aan ruiken ja het zijn mannetjes he Erg blij Maar eenmaal in het bos rennen ze als gekken het zijn dan net paarden loop vanzelf dan sneller, en er zitten behoorlijk wat heuvels in en hindernissen van boomstammen.

Vandaag eet ik lasagne met zalm, spinazie uit de oven
Nu zit ik aan de koffie met brood en kaas en een krentenbrood,
Krijg bezoek vandaag en heb een dadel/ noten cake gebakken voor de rest niet te veel wat fruit want in de cake zitten aardig wat callorieen ik wil tenslotte afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017 7:24    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Klinkt heerlijk Ine, heerlijk met de honden door het bos banjeren.. Heb je een recept van de Lasagne?

Ik denk dat je gelijk hebt, ik moet langzamer aan doen. Vandaag sla ik de crosstrainer over, ga de fysio oefeningen doen en even lekker naar buiten. Het weekend weer werken, dan proberen er zo goed mogelijk fit en uitgerust voor te staan..

Denk dat de tracker bij mij echt een nieuwigheidje is, maar het zet wel aan tot bewegen, zo blijf je jezelf uitdagen. Weet nog niet precies hoe het helemaal werkt, is allemaal in het engels bij deze.

Fijn weekend allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 nov 2017 10:09    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Oh dat is lastig, die van mij heeft ook een ned. forum, en ga de wedstrijdjes af en toe aan met anderen, het slaapgebeuren is wel in het Engels en laat het vertalen door Google.
De rest in het Nederlands.

Ik vind het heerlijk vooral smorgens om met de honden te wandelen en heel erg blij met het bos(je)hier, een klein rondje is goed voor 2500 die heb ik er dus opzitten met dit druilige weer,

Vannacht slecht geslapen hoofd en oog pijn, veel op de iPad gezeten vanwege cadeautjes uitzoeken.

Geen recept van de lasagne gewoon eenvoudig laag op laag de lasagne zelf vervang ik vaak door dun gesneden courgette, geen saus want zalm is al vet genoeg de goede vetten dan. Gezond en weinig calloriien en het voornaamste heeeeeeeeerlijk

Een fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 nov 2017 10:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo te lezen gaat het hier goed.
En inderdaad af en toe overslaan ivm pijntjes, gewoon doen! Je wil niet dat het erger wordt. Soms gaat het gewoon niet zoals je graag zou willen, dan beter wat rust nemen.

Wij zijn net terug van een wandeling van 10 km, ik ben er wel weer klaar mee voor vandaag Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 nov 2017 11:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 16 van 21