Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

crosstrainer sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag maar weer de crosstrainer, moet vanavond ook met een paar dametjes op stap voor sint maarten.

40 minuten en halverwege de zwaarte wat groter gezet, dus meer dan 500kcal verbrand (voor zover je daarop kunt vertrouwen bij een apparaat.)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 nov 2017 12:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hmmm precies mijn target gehaald, maar toch niet tevreden. Ik snap niet zo goed waarom, maar zal wel zijn omdat ik steeds boven de 1 kg per week zat. Ik weet ook niet wat ik anders zou kunnen doen, dus ik ga maar gewoon door en hoop volgende week weer op een iets beter resultaat. Rollende ogen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 6:10    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Veel 500 cal verbrand maar je traint dan ook wel 40 min en dan nog met de dametjes op stap .
Ik woon in Limburg en hier is de carnaval begonnen. St Maarten zie je hier niet zoveel wel de optocht dat ie z,n mantel afdoet kinderen met lampionnen enzo maar geen kind langs de deur gezien. Ik heb in n Holland gewoond daar kon je de deur open laten ze hadden geen tijd om hun liedjes af te zingen want de volgende stonden er al weer achter Erg blij

Gisteren de hele dag achter de naaimaschine gezeten alleen verplicht de honden uitlaten 4.811 steps en 1994 cal verbrand.
Lag pas om 1:30 uur op bed kon niet slapen veel gesnoept er lagen nog 2 zoute haringen in de koelkast ook op stroopwafels chocolade het was me het dagje wel.

Vandaag kleindochter jarig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 8:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 nov 2017 8:57    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
3 ons eraf als dat nou elke week is dan haal ik het met gemak in febr. 75 kilo.
Vandaag eet ik hutspot met worst dat is al weer een tijd geleden
Gisteren weer weinig steps 5.138 en 2.034 cal verbrand.
Deze week wil ik er meer uithalen.

Hoe gaat het met jou stevelina al wat eraf je had hoog ingezet dat weet ik nog wel in iedergeval veel succes met je Crostrainer en afvallen.

Pmponer gezellig was het wel maar kwamen drijfnat aan ook had het hier geonweerd,en nu schijnt de zon hier, de herfst bladeren zien er mooi uit nog even en het is gedaan met de kleurenpracht .
Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 8:55    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ine soms gebeurt dat 'gewoon"een dag meer snoepen als anders, als het niet te vaak gebeurt kan het niet zo'n kwaad.
Gefeliciteerd met je klein dochter.

Pmponer, maak je niet druk dat je minder afgevallen ben dan je zou willen, moet je zien hoeveel je al afgevallen bent de laatste weken. Geschokt ik ben jaloers op je, beter iets eraf dan dat het erbij zou zitten terwijl je goed je best gedaan hebt. eraf is eraf.
Gewoon doorgaan zou ik zeggen anders moet je eens je omvang bij gaan houden,. misschien is dat wel geslonken.

Ik was 1.7 kilo afgevallen deze week ook ik had meer gewild maar wel is mijn omvang in 1 week 7 cm. geslonken [ heup 5 cm,. taille en bovenbeen 1 cm, en dat maakte me toch blij met zo;n resultaat. dus gewicht zegt niet altijd alles.
Vanmiddag wil ik weer 15 min. gaan crosstrainen.

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 9:21    

Reageer met quote
ik heb er weer 15 min. op zitten. Ik had er met gemak 20 min. van kunnen maken maar doe het niet.
Rustig opbouwen, deze week 15 min. en dan volgende week 20 min en dan die week daarop wil ik met H I T T training beginnen.
d w z High intensity interval training.
dat is ook wat voor jou pmponer om te doen.
Dat gaat op deze manier te werk.

warming up van 5 min. 30 seconde kanon hard, dan 1 min, fietsen op een rustig tempo en dat als het lukt 7 x herhalen.
Dit duurt " maar"20 min, en werkt langer door wat vet verbranden betrefd en dit doe je 3 x per week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 14:36    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Pmponer, maak je niet druk dat je minder afgevallen ben dan je zou willen, moet je zien hoeveel je al afgevallen bent de laatste weken. Geschokt ik ben jaloers op je, beter iets eraf dan dat het erbij zou zitten terwijl je goed je best gedaan hebt. eraf is eraf.
Gewoon doorgaan zou ik zeggen anders moet je eens je omvang bij gaan houden,. misschien is dat wel geslonken.

Ik ga ook gewoon door hoor, het was gewoon even een moment dat ik ervan baalde dat ik niet 1 kg of meer was afgevallen. Verder laat ik me daar nu niet door ontmoedigen, zeker niet door de berichtjes die ik hier daarop heb gekregen.

Dat Hitten dat weet ik niet, ik wil liever niet te hoog in intensiteit gaan zitten omdat ik daar vermoeddelijk de vorige keer lichamelijke ongemakken van heb gekregen. Wat is het doel van de HITT training en waarom zou de vet verbranding langer doorgaan? Vet verbranden doe je toch in de 65% zonen van je max hartslag ofzo?

Vandaag deed de crosstrainer wat moeilijk, de computer viel op een gegeven moment uit, dus ik wist niet precies waar ik was in mijn training. Gelukkig werkte hij na een reset wel weer, en heb ik uiteindelijk 45 minuten crosstrainer gedaan, middel intensiteit en door dieselen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 17:15    

Reageer met quote
Met HIIT ben je meestal binnen 14-20 minuten klaar. Je verbrandt tijdens
het sporten minder calorieën dan met cardio. Maar: de vetverbranding gaat
na HIIT nog 12 uur door!
Alles bij elkaar is HIIT een betere manier gebleken om vet te
verbranden dan cardio. Ook omdat je met HIIT meer spiermassa
behoudt (of zelfs opbouwt).

Dit is wat ze mij er over wijs gemaakt hebben.
Goed dat je gewoon door gaat, de aanhouder wint.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 nov 2017 18:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dat heb je al mooi opgebouwd stevelina ga zo door,
Zelf ben ik nog veel gewoon buiten aan het fietsen, op de Crostrainer zit ik nu 10 min niet veel maar heb dan ook niet zoveel zin erin maar dat komt wel, ik moet me maar gaan verdiepen met de instellingen die gebruik ik niet waarschijnlijk stimuleerde dat meer. Jullie doen dat wel zie ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 nov 2017 9:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Pagina 14 van 17