Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

crosstrainer sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Kom hier even spieken.. Ik heb inmiddels ook een crosstrainer en begin langzaam aan wat te oefenen (been blessure) als ik lees hoelang jij er op staat dan vind ik dat indrukwekkend pmponer.. Ik vind de 10 minuten van Stevelina al een hele prestatie..

Hoe hebben jullie het opgestart?

Enjoy the little things..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:02    
Man Weeggegevens   pmponer
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:

Hoe hebben jullie het opgestart?

Beginnen met 20 minuten en dan ongeveer 5 keer eraf.
Daarna 30 minuten en dan 2 keer eraf
Nu 40 minuten en 0 keer eraf.

Maar dat is niet voor iedereen weggelegd, mijn vrouw kan niet weer beginnen als ze eraf gaat. Ik wordt dan boos op mezelf en ga dan gewoon door. Mentaal dingetje, je lichaam kan het wel (blessures uitgezonderd!)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:10    

Reageer met quote
Met 20 minuten bedoel je dus eigenlijk 4 x 5 minuten?? Staat ook in de handleiding, eerste weken 3 x per week 20 minuten.. maar dat red ik nog lang niet hoor.. denk dat het voor mij ook niet werkt om er tussendoor af, maar ga het eens proberen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Dat zeggen er meer dat je met 20 min. begint ook al doe je het voor het eerst, maar voor mij werkte dat niet, ik begon met 5 min. dat is lang genoeg. maar wel zette ik door en ging er niet af na 1 min,. maar maakte echt die 5 min. vol en ook op de lichtste stand, langer en zwaarder komt vanzelf wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:18    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Met 20 minuten bedoel je dus eigenlijk 4 x 5 minuten?? Staat ook in de handleiding, eerste weken 3 x per week 20 minuten.. maar dat red ik nog lang niet hoor..

Nou dat bedoel ik niet, vaak kwam het er op neer 1 x 12 minuten dan nog ca 3 x 3 minuten omdat het echt niet ging hahahaha. Dus misschien niet een heel goed schema, maar het gaat nu wel ok. Vandaag viel de 40 minuten als een makkie.

En dat dan elke dag en niet maar 3 x per week.

Het helpt ook om afleiding te hebben tijdens het crossen, ik kijk altijd sport evenementen. Verder dek ik de tijd altijd af, ik heb er last van als ik zie hoe lang ik nog "moet".

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:19    

Reageer met quote
Eerlijk gezegd schrikt 5 minuten me al af, hihi maar ik ga morgen eens wat langer proberen..

Hoelang deed je 5 minuten Stevelina voor je naar 10 ging?

Goed idee om af te leiden, ga er een muziekje bij aanzetten haha.
Ik begin maar rustig, anders ben ik t meteen zat en ff kijken hoe mijn been wil meewerken.

Vinden jullie het goed dat ik hier mee doe al ben ik een beginneling? Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Natuurlijk, heel veel succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:34    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:35    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vlinder ik ben begonnen met 10 min. nadat 5 min. echt als een makkie ging. Meestal deed ik dat iedere maandag verhogen en nu doe ik al ruim een week 10 min. en wil as. maandag pas beginnen met 15 min. ik vind rustig opbouwen erg belangrijk, ik kreeg ook erge pijn in mijn rechterbeen omdat ik te snel langer en zwaarder ging, die pijn ging niet eerder weg dan dat ik ermee stopte, nu doe ik het weer een week of 2 op een rustig tempo en nog steeds doet mijn been niet zeer, dat vind ik dus erg belangrijk.
Ik zou zeggen probeer uit wat je kunt en luister goed naar je lichaam want het is in het begin best pittig.

Natuurlijk mag je meedoen iedereen is welkom.
Leuk. Hoe meer er meedoen hoe meer gemotiveert ik ben om door te gaan want soms heb ik er echt geen zin in maar als ik dan lees van ik heb het zolang gedaan krijg ik toch zin om me er op te hijsen.
Dus nogmaals van harte welkom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Oh en trouwen 5 minuten is maar 2 liedjes he Erg blij

Begin niet te zwaar! (of te licht) probeer een stand te vinden die "lekker" aanvoelt. En probeer ook niet te snel te gaan om het zo maar te zeggen. Het is belangrijker dat je het volhoudt dan dat het zwaar was.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 nov 2017 20:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 11 van 17