| Auteur |
Bericht |
irene1 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Ik eet ontzettend veel chocola, het liefst elke dag! Ik haal het al niet meer in huis(in plaats van chocoladerepen,chocolade melk enz. haal ik nu de optimelchocoladevla) maar als ik naar school ga haal ik toch chocola als tussendoortje.Optimel kan ik niet meenemen naar school. Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan eten als vervanger voor chocola en dat makkelijk mee te nemen is?
liefs_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 15 feb 2010 16:40 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 11185 Dieet: COHEN (Ervaringsdeskundige Weight- Watchers) Woonplaats: Giessen
|
|
| chocomel light is er ook in kleine verpakkingen |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 18 feb 2010 20:38 |
|
 |
Odette Moderator WmdW

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 10832 Dieet: Puur en KH-bewust, diabeteservaringsdeskundige Woonplaats: 't Gooi
|
|
Ik ga ervan uit dat je snapt dat, als je zoveel chocola blijft eten, je niet af zult vallen.
Mijn tip is: spreek met jezelf af dat je 's avonds na het eten een stuk chocolade mag. Dan heb je de hele dag de tijd om ernaar uit te kijken. Dán mág het, en de rest van de dag niet. Dat moet op te brengen zijn. Een soort beloning voor je de hele dag in te houden.
Kom op, meid, je kunt het.
Veel succes. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 19 feb 2010 21:19 |
|
 |
allysa Vaste Weegclubfan

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 15:25 |
|
 |
Dipinipi Moderator

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 11185 Dieet: COHEN (Ervaringsdeskundige Weight- Watchers) Woonplaats: Giessen
|
|
| ja dat kan best,zoet vraagt om zoet |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 16:23 |
|
 |
irene1 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
ik wist niet dat er lightchocolade was:) Maar goed dat ik het nu weet haha.
Ik eet nu de chocoladerijstwafels van de aldi, ik kwam erachter dat hier weinig calorieen inzitten.
Voordat ik die wafels eet, drink ik eerst 3 glazen water zodat ik ook echt vol zit na die chocorijstwafel.
Misschien dat dat voor jou ook een idee is allysa? Dat je gewoon 3 glazen water neemt voordat je het stukje chocola neemt?Dan zit je wat voller na dat stukje chocola._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 13:55 |
|
 |
Spera Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 6-3-2010 Berichten: 157 Dieet: proteďne-dieet Woonplaats: Oost-Vlaanderen
|
|
en die wafels zijn lekker...
Maar je kan misschien ook eens suikervrije chocolade proberen... |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 16:56 |
|
 |
Katarina Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-9-2009 Berichten: 570 Dieet: gezond eten Woonplaats: Leuven
|
|
Waar vind je die suikervrije chocolade? Gewoon in de supermarkt?_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 19:34 |
|
 |
Meissie Weegclubfan voor het leven

|
|
c1000 heeft het meestal wel(hier tenminste wel), damhart heet dat merk geloof ik.  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 19:41 |
|
 |
Katarina Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 24-9-2009 Berichten: 570 Dieet: gezond eten Woonplaats: Leuven
|
|
Bedankt! Hier in België is er geen c1000, maar ik denk wel dat in onze winkels ook Damhert te vinden is In het weekend eens op chocoladejacht gaan  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 11 mrt 2010 11:29 |
|
 |
|
|
|