Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Chips verslaafd

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ibloem
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Ik heb nog geen dieet, niets werkt

Reageer met quote
jaa. ik ga helemaal stoppen dat is wel heel goed. maar het is so makkelijk gezegt dan gedaan. maarja ik ga in iedergeval me best doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 15:27    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
? IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Jij hebt het helemaal zelf in de hand, liever rijstwafels dan chips. kan ook met een beetje Slankie erop.Lekker hete thee met zoetjes erbij en je zit vol doei Greet Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 sep 2009 15:41    
Vrouw Weeggegevens   P66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Corinne schreef:
Houd 1 chipje heel lang (ruim een kwartier of langer als het lukt) in je mond dat het vies en nat word.
Hopelijk denk je dan de komende tijd he bah Nee chips, het hielp bij mij wel in elk geval.
!

Tjaa, Corinne, wat lees ik hier nu allemaal weer???????

hahaha, ik doe dat ook wel eens hoor, en ik vind dat heerlijk.
vooral als het een lekker gekruid chipie is, lekker lang die nasmaak in je mond, ook al wordt het vies en klef.
krijg van mijn dochter wel eens een chipito, maar die zijn zo weg. smelten op je tong.....

maar goed, was niet helemaal de bedoeling hier om er een lekker verhaal van te maken geloof ik, maar ik kwam je toevallig tegen en moest erom lachen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2009 21:01    
Vrouw Weeggegevens   P66

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
verder denk ik dat het goed is van chips af te kicken, gewoonweg omdat het slecht is voor je bloeddruk en je cholesterol!

probeer het in het begin eens via de hartige rijstewafel, een iets gezonder alternatief. maar moet je natuurlijk ook niet gelijk de hele rol opeten...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2009 21:04    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Corinne
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bertha66 schreef:
Corinne schreef:
Houd 1 chipje heel lang (ruim een kwartier of langer als het lukt) in je mond dat het vies en nat word.
Hopelijk denk je dan de komende tijd he bah Nee chips, het hielp bij mij wel in elk geval.
!

Tjaa, Corinne, wat lees ik hier nu allemaal weer???????

hahaha, ik doe dat ook wel eens hoor, en ik vind dat heerlijk.
vooral als het een lekker gekruid chipie is, lekker lang die nasmaak in je mond, ook al wordt het vies en klef.
krijg van mijn dochter wel eens een chipito, maar die zijn zo weg. smelten op je tong.....

maar goed, was niet helemaal de bedoeling hier om er een lekker verhaal van te maken geloof ik, maar ik kwam je toevallig tegen en moest erom lachen...

Hihi smaken verschillen dus. Erg blij Erg blij
Ach ja we zwefen overal he hier op het forum.
Zal zo even bij ons dagboekje nog wat letters typen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 sep 2009 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Suzalie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik neem ipv chips af en toe een soepstengel met sesamzaadjes. Dat is voor mij een goede vervanging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 sep 2009 17:24    
Vrouw Weeggegevens   mayos
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
het helpt ook om helemaal minder zouten te eten en jezelf voor te houden minstens een paar weken geen chips te eten. ik heb een keer ee ntijd geen chips gegeten en toen ik het later weer at was het zoooo zout dat ik het echt niet lekker vond. aan zout kun je namelijk wennen en zelfs verslaafd zijn. afkicken dus. dan proef je andere dingen ook beter en zijn gezondere producten ook lekkerder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2009 14:05    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   dejenni
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Probeer je te visualiseren wat zo'n chipje ( laat staan zo'n zak chips) met je doet.
Probeer je voor te stellen hoeveel vetten erin ziten en wat die met je doen. Als je zo'n chipje in je mond stopt, komen de vetten vrij, die gaan feest vieren in je mond. Ze dansen en ze springen. Als het feestje is afgelopen zijn ze moe en zoeken ze een plekje om te slapen. De reis ernaar hebben ze zo gemaakt. Een groepje vind het fijn om op je billen te gaan zitten, een ander groepje op je heupen en weer een ander groepje op je dijen en ga zo maar door.
Ze vinden het daar zo fijn dat ze er nooit meer weg willen.
Wanneer er weer zo'n feestje is geweest roepen degenen die zijn gaan uitrusten naar de nieuwkomelingen; hier moet je zijn, hier is het fijn.
Dan wordt de groep groter en groter en groter.
En kost het steeds meer moeite om ze weg te krijgen.

Misschien een beetje raar verteld, maar bij mij helpt het

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 sep 2009 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Saule
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
LN schreef:
en als je het in de fik steekt, brand het... van de olie... (zag ik eens op tv)

Serieus??!! Dat ga ik uitproberen! Jek Braak

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2009 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Dientje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: streepjeslank punten

Reageer met quote
wordt snel gebruikt het woordje verslaafd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2009 6:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4