Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Cecilia198 is zoekende naar een gezonde levensstijl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cecilia198
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maagverkleining

Reageer met quote
Helaas aangekomen, maar ik hou erg veel vocht vast door de warmte, dus ik hoop dat het na de vakantie ook weer weg trekt, enkels zijn echt enorm! Eten gaat goed! Erg blij

What goes around comes around! That's just the way it is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 06 nov 2011 17:53    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Cecilia,
Al weer terug van vakantie of zitten jullie nog lekker op het strand8)
Ben benieuwd hoe het in de vakantie gegaan is.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2011 9:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ron,

We zijn helaas alweer terug, van mij had het nog wel een weekje langer mogen duren, maar we moeten ook maar tevreden zijn met wat we hebben gehad hč! We hebben het heerlijk gehad, lekker gegeten, maar ook erg veel bewogen, was wel lastig dat de weegschaal niet meewerkte, de eerste 2 dagen was ik al bijna 3 kilo aangekomen., Ik verwachtte al dat het vocht was, maar toch was ik er niet blij mee! We zijn nu 4 dagen terug en de kilo's zijn er gelukkig alweer vanaf, idd vocht dus! Kon ook niet anders, ik kan nog steeds niet al te veel eten, en we hebben heel veel vers fruit op.

Hoe staat het met jou operatie? Weet je al wat meer?

Groetjes Cecilia

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2011 13:55    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi Vakantieganger!
Jullie hebben er in ieder geval heerlijk van genoten en dat is het belangrijkste. Lijkt me heerlijk zon, zee en vers fruit en een hoop andere lekkere dingen (met name bbq). Mijn zwager woont op Curacao en die laat zo nu en dan wat weten over hoe hij het daar heeft (Hij feest wat af).

Hier heb ik de datum nu ook. Op vrijdag 16 december word ik geopereerd. Ben er mooi tussen ingepland. Ze hadden me op de verkeerde wachtlijst gezet en ik zou eigenlijk weer 5-6 maanden moeten wachten Geschokt Geschokt Geschokt
Aangezien dat dus niet de bedoeling was van de vervolgoperatie heeft de chirurg het i.o.m.de afd. opname kunnen wijzigen naar de 16e Erg blij .
Gevolg is wel dat het kerstdiner nu Modifast word en oud op nieuw ipv een oliebol, een potje Olvarit (i.i.g. de eerste 2 letters hetzelfde Lachen )
Ik vind het helemaal niet erg en ben blij dat het alsnog zo snel kon. Hopelijk werkt het na deze operatie wel allemaal goed en kunnen de kilo's er bij mij ook weer verder af.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2011 14:26    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   ShadowCat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: LOW-CARB (gezond eten)

Reageer met quote
Ron,

Wat dacht je van een halve oliebol met de staafmixer? ohhh

@Cecilia: fijn dat je het leuk gehad hebt en ook super dat je vocht-kilos er al weer af zijn. Kun je toch met een tevreden gevoel terug kijken op je vakantie.
Heerlijk genieten en niet aankomen..ideaal toch?

Groetjes!
Margreet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2011 15:59    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ShadowCat schreef:
Ron,

Wat dacht je van een halve oliebol met de staafmixer? ohhh
Groetjes!
Margreet

Jaaah.... Lekker oliebollen prut Geschokt
Da gaat um nie worden denk ik zo.
Ik sla het oliebolletje dit jaar maar mooi over maar ook zonder vermaak ik me wel.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2011 17:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Ron,

ja, Curacao is idd heerlijk, ik snap ook goed dat je zwager daar is gaan wonen, wij hebben het er ook meteen over gehad, maar we moeten eerst maar eens onze studie afmaken en dan zien we wel weer verder.

Wat een geweldig nieuws dat je zo snel geholpen wordt! Ik zou er ook geen problemen mee hebben dat de kerstdagen en oud en nieuw dan niet als voorheen meer zijn, dat is toch de bedoeling en ik vind dat je toch wel creatief word met het eten klaar maken, ons avondeten ziet er nu bijvoorbeeld meer uit als allemaal kleine hapjes, zodat je toch van alles wat hebt en toch niet te veel eet. Klopt helaas niet altijd, ik had vanavond heerlijk gegeten en toch echt niet te veel, maar het kwam er nog binnen tien minuten na het eten weer uit Sip met als resultaat dat ik zojuist honger had en nog een halve tosti heb gegeten... Verward Heel veel sterkte en succes de 16de, ik ga iig een kaarsje voor je branden!

Hey Margreet,

Daar gingen we ook voor, vandaar dat we erg veel bewogen hebben in die hitte, je kunt je vast wel voorstellen dat het aankomen dus toch wel een beetje schrikken was, maar ik ben idd allang blij dat het er weer vanaf is, nu gaan we er weer vol voor, ik zal na het weekend ook weer eens beginnen met noteren wat ik op een dag eet, want dat motiveert wel enorm!

Groetjes Cecilia

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 26 nov 2011 0:40    
 Exclusief blond Amsterdam
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi Cecilia,
Hoe gaat het met je???
Het is al even wat stilletjes hier. Hopelijk gaat het nog steeds goed.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 dec 2011 23:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aangekomen... Sip Ik weet ook waar het aan ligt; ik schrijf niet meer in mijn eetdagboekje, heb best veel gesnoept en minder gesport, dus eigen schuld dikke bult, maar ik ga er weer voor!

Succes allemaal, de komende week!

Groetjes Cecilia

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 dec 2011 14:17    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hey Cecilia,
Kom op!!!
Even een dipje gehad en nu proberen de draad weer op te pakken.
Je was goed bezig toch!!!

Ga je dagboekje weer invullen zodat je weer wat overzicht krijgt en dan weer de kilootjes eraf.
Je gaat je vast en zeker weer beter voelen dan.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 dec 2011 17:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10