Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Cecilia198 is zoekende naar een gezonde levensstijl

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Waggie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heey,

Nou dan gaan we beide proberen om onder de 100 en met 85 kilo het vliegtuig in te gaan! Wanneer ga jij op vakantie?

Ik laat mijn streef niet steeds aanpassen. Toen ik me hier aanmeldde had ik nooit gedacht dat ik 85 kilo zou gaan halen, maar ik zou het wel heel graag willen. Daarom had ik toen 85 kilo ingevuld. Ik zou graag naar de 80 willen en het liefst iets daaronder. Vanaf 77 kilo en lager heb ik een gezond gewicht, dus dan heb ik nog eventjes te gaan..

Fijn dat je nu weer alles mag. Het sporten helpt bij mij altijd goed bij het afvallen. Vooral lekker zwemmen.
Ik volleybal ook, ik train twee keer per week en een wedstrijd per week.

Nou je probeert met de buikspieroefeningen het in ieder geval tegen te gaan. En je moet straks maar kijken hoe het er uit ziet. Eerst maar eens die kilo's kwijt raken. Maar sporten tijdens het afvallen helpt wel om wat strakker te worden dus dat zou ik zeker blijven doen!

Wanneer mag jij weer wegen deze week?

Groetjes Waggie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 okt 2011 16:36    
Vrouw Weeggegevens   Cecilia198
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maagverkleining

Reageer met quote
Hey Waggie,

ja, dat is een goeie, dan kunnen we elkaar wat motiveren, maar ik vind het hier op de site toch erg fijn, iedereen heeft hetzelfde doel en daardoor ook het beste met elkaar voor.

Dan is het helemaal mooi, dat je er bijna bent! Wat leuk!! Niet verwachten dat je er komt en het dan toch halen en ook vrij snel, want ik zag dat je je ergens in febr pas hebt geregistreerd hč?! Knap hoor!

Daar heb ik niet eens aan gedacht, maar door op een teamsport te gaan, heb je idd wel erg veel beweging natuurlijk, ik ga eens bedenken waar ik op kan gaan. Ik heb voorheen ook aan volleybal gedaan, maar doordat ik de slag nooit te pakken heb gekregen, kreeg ik er altijd dikke onderarmen van met het serveren, dus dat gaat het niet worden, maar misschien wel kickboxen, dat zou ik graag doen en daar verbrandt je ook erg veel caloriën mee!

Mijn weegdag is maandag, dus ik heb het deze week al weer ingevuld en ik was erg tevreden! Erg blij

Groetjes Cecilia

What goes around comes around! That's just the way it is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 okt 2011 21:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook vandaag ben ik tevreden met mijn eetgedrag, dat gaat de goede kant op! Erg blij

's morgens:
- niets (Ik moest nuchter bloed laten prikken en toen ik daar klaar was, was het al middag)

's middags:
- 1 broodje met 1 gek. ei
- danoontje
- appel

's avonds:
- 1/2 slavink met 3 partjes gebakken aardappel en 150gr sperziebonen
- danoontje
- 4 blokjes extra pure chocolade smullen

Morgen hopelijk weer zo'n dag! Cool Verder heb ik vandaag weer voldoende water gedronken, dus ik ben blij!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 okt 2011 21:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook vandaag ben ik tevreden, dat gaat goed nu ik het op schrijf! Erg blij

's morgens:
- 2 cracottes met pindakaas
- appel

's middags:
- danoontje
- appel
- 4 paprika-snackballetjes

's avonds:
- 1 broodje met 3 paprika-snackballetjes
- danoontje

En ik heb voldoende gedronken vandaag! Cool Hopelijk weer een stukje dichter bij mijn doel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 okt 2011 22:43    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Cecilia,
Hoe is het vandaag gegaan?
Je bent echt goed bezig zeg !!! Complimenten Applaus
Heb je geen hongergevoel?

Wat zijn trouwens paprika balletjes?
Wellicht kan ik die dadelijk na mijn komende operatie gaan proberen.

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 21:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Ron,

Leuk dat je weer even langs bent gekomen, motiveert erg dat je weet dat anderen mee lezen en bedankt voor de complimenten Erg blij Ik heb geen hongergevoel, als dat er wel is, pak ik een danoontje, omdat ik geen melk kan verdragen, twee vliegen in 1 klap. Lach

Vandaag is het ook goed gegaan, behalve dat ik de halve dag op het ziekenhuis heb gezeten voor controles, dus heb ik niet voldoende fruitmomentjes gehad, verder ben ik tevreden!

Paprika-snackballetjes heb ik zelf verzonnen, normaal maakte ik gewone snackballetjes, maar nu het gezond moet heb ik er lekker veel paprika door gedaan (1 pond gemengd gehakt, 1 groene en 1 rode paprika, 1 eitje, maiszetmeel en badia complete seasoning) en het was heerlijk, het voordeel was dat we voorheen makkelijk een pond op aten met z'n twee, nu had ik er 30 balletjes van gedraaid en heeft mijn man er vandaag nog lekker van mee naar het werk gehad.

Wanneer is je operatie precies? Heb je al een datum? Laat je me iets weten als je geholpen bent? Ik ben benieuwd, dan zal het wel weer heel hard gaan! Erg blij

Groetjes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 23:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook vandaag een goede dag, naar omstandigheden. Lach

's morgens:
- niets (ik mocht weer eens nuchter blijven voor het bloedprikken)

's middags:
- 1/4 saucijzenbroodje met een verse jus d'orange op het ziekenhuis
- danoontje

's avonds:
- mini rookworst (100 gr) met 1 gestoofd peertje
- danoontje
- 1 gek. ei

Ik heb vandaag zoals gezegd de halve dag op het ziekenhuis vertoefd, waardoor ik niet helemaal aan mijn vocht ben gekomen, dat is minder, maar ik heb nu in de avond al wel weer een paar glazen ingehaald, note to myself; neem de volgende keer een flesje water mee! Verder ben ik wel tevreden, maar ik word wel erg flauw als ik niet mag eten, dus ik hoop niet dat ik nog vaak nuchter naar het ziekenhuis moet... Verward Het helpt me echt, dat ik hier dagelijks opschrijf wat ik allemaal eet op een dag, ik wilde vandaag een twix meenemen, maar ik bedacht me nog net op tijd! Cool Als ik het niet op zou schrijven, weet ik niet of ik het dan ook had laten liggen, dus dat werkt perfect voor mij Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 okt 2011 23:13    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
's morgens:
- 3 cracottes met pindakaas

's middags:
- danoontje
- halve lekkerbekje

's avonds:
- mini rookworst (100 gr) met een gestoofd peertje
- danoontje
- 1/8 pizza shoarma

Ook vandaag ben ik best tevreden, ik heb wel wat uitschieters gehad, maar het is vrijdag! Lach Verder heb ik voldoende gedronken vandaag, morgen ochtend ga ik even wegen, want ik ben wel nieuwsgierig wat ie zal zeggen Rollende ogen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 1:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
poeh poeh weer -1.8kg de afgelopen week zie ik Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 5:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, bedankt! Erg blij ik was er ook super blij mee, leuk als je meteen resultaat ziet als je iets anders aan gaat pakken. (in mijn geval dat ik alles wat ik eet op ben gaan schrijven) Ik hoop dat het maandag weer zo'n mooi resultaat is, dan weet ik dat ik op de juiste weg ben. Vanavond ga ik weer lekker even wii-en en van de week heb ik lekker veel gefietst, het was zo'n mooi weer, dus dat moet helpen!

Groetjes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 15 okt 2011 19:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 3 van 10