Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

carmen71 net thuis na sleeve...

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   carmen71
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten (sleeve)

Reageer met quote
Ha allen!

Paar dagen gelee geopereerd, en ben nu in het bezit van n sleeve hihi. Voel me prima, maar heb het gevoel honger te hebben. Mijn maag knort ook echt haha. Ik eet vloeibaar de komende 2 wkn. Dat uit zich in vla, yoghurt, opkikkers, en vloeibare avondmaaltijd. Iemand nog suggesties voor overdag? Groetjes carmen o, en hoe krijg ik nu mijn ticker hieronder? Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2013 16:39    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Gefeliciteerd met je banaan Cool

Ik nam ook graag een soepje die ik pureerde of maakte een smoothie van yoghurt en fruit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2013 18:20    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Van harte proficiat met de Sleeve.
Nu even rustig aan doen en je lekker laten verwennen want dat is echt nodig dus hou daar ook rekening mee.

Ga met de tussendoortjes vooral uit van veel eiwitten. Heb je nodig voor je spieren ivm het snelle afvallen en de eiwitten vullen goed.

Kijk eens of het lukt om een hard gekookt ei te prakken, lekker wat kruiden erdoor of fijn gesneden stukjes ham.
Ik denk zelfs dat een zacht gekookt eitje zo ook wel gaat maar dat moet je proberen. Na de operatie kan niet iedereen eieren nog goed verdragen.

Je zou 0% Griekse Yoghurt kunnen proberen. Heb je niet veel van nodig en vult perfect. Die van de AH vind ik erg lekker.

Ik maak ook nog wel eens een Groentesmoothy. (kun je met water of (magere/halfvolle) melk doen maar met yoghurt werkt ook goed.

De Fruitsmoothy van Slankie is ook een heel goed idee.

Mbt je ticker:
Klik even op onderstaande link en dan zie je de uitleg.
http://www.weegclub.nl/forum/zelf-je-ticker-plaatsen-vragen-en-antwoorden-t5665.html

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2013 19:24    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Wat ik met het geknor van mijn maag heb... ik heb geen honger, maar het knort wel en daardoor ben ik in verwarring, want als ik echt nadenk heb ik echt geen honger. Mijn lichaam speelt dan echt een spelletje met me!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 mei 2013 21:51    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
He ron, bla en slankie!
Dank voor jullie meedenken. Erg blij
Ik ben erg aan het uitproberen....Ron, ik ben gek op eieren...normaal gesproken, maar denk je dat ik dat nu al zou mogen? Fijngeprakt? ja, nu ik erover nadenk is het gewoon zacht....ik eet veel zuivel nu...eiwit ontbreekt hoor! Fruit wel.
Poeh...nadenken geblazen hahha.
Vanmorgn op de weegschaal woog ik 5.5 kg minder...maar ja, eet amper hihi
Wel een lekkere start voor me. A.s. vrijdag hebben we een eerste meeting met alle geopereerden in het zhuis. Ben geopereerd door dr hazebroek, antonius ziekenhuis Nieuwegein.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 15:56    
Vrouw Weeggegevens   slankie2012
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 20 sept 2013 een sleeve

Reageer met quote
Ik ben zelf richting einde van de twee weken pas mee gaan experimenteren. Vond het voornamelijk gewoon eng.

5,5 eraf! Lekker hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 16:31    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hoi,

In het begin is het ook best eng maar op zich als je het goed pureert gaat het goed hoor.

Anders kom je met Olvarit (3-6 maanden) ook een aardig eind Erg blij.
Zelf pureren is wel voedzamer omdat de Olvarit is afgestemd op baby's en niet op een volwassen lichaam.

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 17:38    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Heb net een eitje op, geprakt en wel, heerlijk! Zit nu supervol! Het drinken is echt moeilijk...ik bedoel om aan die liter te komen! Lukt eigenlijk niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 21:59    

Reageer met quote
Nu op naar n nieuwe week van gemalen en vloeibaar eten, ik kijk wel uit naar een boterham straks hihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 21:59    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
carmen71 schreef:
Heb net een eitje op, geprakt en wel, heerlijk! Zit nu supervol! Het drinken is echt moeilijk...ik bedoel om aan die liter te komen! Lukt eigenlijk niet.

Zou eigenlijk richting de 1 1/2 liter op een dag moeten!
glaasje is 200 ml. dus als je tussen de 5-7 glaasjes oven een dag verdeeld ben je er.
Wat kan helpen is om een melding in je telefoon te zetten zodat je eraan herinnerd wordt wat te drinken. Is erg belangrijk namelijk!!!

Hou er wel rekening mee dat het niet alleen water hoeft te zijn.
Je kunt koffie/thee/bouillon/vruchtensap/cal.arm frisdrank ook meetellen als vocht. (let met koolzuurhoudende dranken wel op want dat gaat lang niet altijd goed)

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2013 22:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 1 van 5