Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Heeft er hier iemand op het forum ervaring met een buikwandcorrectie en/of borstlift? Ik wil nog een kleine 10 kilo afvallen en dan een tijdje stabiel blijven, maar ben me een klein beetje aan het orienteren over een bwc. Ik weet dat er ook een forum is voor buikwandcorrectie, en snuffel daar ook weleens rond, daar is best veel info over te vinden, met foto's (schrik ik soms wel van, groot litteken). Over borstlift kan ik minder vinden, wel de technische uitleg, maar geen echte ervaringen. Ik ben benieuwd of hier iemand ook overweegt om een bwc/borstlift te laten doen, of al heeft gedaan. Het zal voor mij pas over een jaartje ofzo zijn, maar wil gewoon graag goed voorbereid zijn!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 dec 2009 8:43    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Ingrid

Ik heb beiden gehad en ook al is het niet allemaal even mooi geworden ben ik er toch blij mee anders had ik helemaal geen leven gehad.

Het is heel belangrijk dat je eerst je gewicht behoudt.

Dat je een leefgewoonte hebt waardoor je een leuk leven hebt en ook zo kunt blijven leven zonder ergens onder te lijden zoals extreme diëten enz.
Ikzelf ben na zo,n operatie weer 40 kg aangekomen en daardoor is het resultaat wel verminderd maar gelukkig heb ik dat vreselijke huidoverschot niet meer gehad.

Zoek naar een goede chirurg en vraag of je resultaten mag bekijken.
Je zult het waarschijnlijk zelf moeten betalen want de verzekering betaalt maar in heel extreme gevallen helaas.
Als ik het geld had zou ik het zo weer doen. Het geeft je echt een ander leven.
Ook mijn borstverkleining is niet helemaal gelukt. Het gevoel is weg maar dat is niet altijd zo maar je moet er rekening mee houden dat het kan gebeuren.Ik heb fikse littekens overgehouden maar zie er in kleren gelukkig anders uit en heb geen last meer van die zware borsten en de rode striemen op mijn schouders.. Het kan ook heel mooi worden, dat hoor je ook heel vaak dus zoek een goeie chirurg en bepraat alles en maak een lijstje met vragen die je wilt stellen.
Heel veel succes

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 dec 2009 0:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hoi Greet,
Bedankt voor je reaktie! Ik was van plan om eerst naar mijn streef te gaan (rond de 70, iets eronder) en dan een tijdje stabiel blijven (denk aan een klein jaar). Ik had al begrepen dat het zelden vergoed werd, ga het natuurlijk wel proberen, ik weet niet hoe het hier in Belgie zit, ik heb wel een hospitalisatieverzekering. Maar ga ervan uit dat ik het zelf zal moeten betalen, dus zal ervoor moeten gaan lenen, want reken wel rond de 10.000 euro voor bwc en borstlift. Ik heb nu denk ik wel een leefgewoonte ontwikkeld die ik altijd vol zal kunnen houden en niet meer verdik. Ben net zo blij met mezelf nu Erg blij
Ik heb wel een beetje schrik voor het gevoelsverlies, net wat jij schrijft bij je borsten. Ik heb een keizersnee gehad en heb ook midden op mijn buik geen gevoel meer, bij het litteken zelf wel, maar halverwege omhoog naar de navel dus niet.
Gelukkig dat jij nog steeds blij bent dat je het destijds hebt laten doen!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2009 17:35    
Vrouw Weeggegevens   kissebiss
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hey,

Ik heb een aantal jaren geleden mijn borsten laten verkleinen. Ik was toen zeker niet slank. Per borst is er ongeveer 1 kilo afgehaald. Ik ben geopereerd dmv de owl-methode, is anders dan de Anker-methode en heel mooi als je zware borsten hebt. Tepels zijn niet meer gevoelig (of soms té) en een stukje zijkant van mijn linkerborst is ook 'dood' net zoals je buik. Maar wat ben ik er blij mee!
Ik moet nu van mezelf afvallen, want ik ben aangkomen en ook de borsten zijn weer groter. Buiten dat wil ik inderdaad nog een keer voor een bwc in aanmerking komen.
Helaas heb ik tussendoor een herseninfarct gehad en dat helpt ook niet echt om af te gaan vallen.
Maar buiten het feit dat het pijnlijk was, heb ik geen bijdingen gehad zoals ontstekingen en zo. Echt ik ben er nog steeds blij mee (en ze staan (stonden) weer aardig rechtop, wat best leuk is als je bijna 50 bent Lachen
Sterkte met de laatste loodjes!
Kirsten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 13:35    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   loesjesnoesje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ingrid, gefeliciteerd met de - 70 kg. Op www.borstenforum.nl
kun je veel informatie vinden over borstlifts( naast andere informatie over borsten natuurlijk).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 19:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
***@Loesjesnoesje, bedankt nog voor de link die je stuurde over het borstenforum, ik heb daar best veel aan! Ik heb op internet al een kliniek gevonden die me wel wat lijkt (Kliniplast in Brasschaat), binnenkort ga ik een afspraak maken voor een consultatie. Gewoon om te kijken hoe en wat, ga nog geen ok afspreken.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2010 12:12    
Vrouw Weeggegevens   sweetie0123456789
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hai Ingrid,

Deze topic volg ik op de voet! Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaring met het kennismakingsgesprek. Vooral de prijs is heel belangrijk Schaam Schaam .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2010 17:32    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
***@Sweetie, ik zal iedereen hier in het topic op de hoogte houden, ok? Heb jij ook plannen voor je buik of borsten? Ik lees zoveel verschillende dingen over vergoeding. In Belgie wordt zoals ik op internet eruit kan halen veel meer vergoed dan in Nederland. Lees dat er maar een eigen bijdrage van 900 euro is voor de buikwandcorrectie dan, borsten zal je zelf moeten betalen vrees ik.
Ik ben ook benieuwd allemaal, als ik er aan denk voel ik al spanning Lachen
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2010 19:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Ik zou jullie op de hoogte houden van de vorderingen, dus hierbij kopieer ik ff wat ik in "mijn" sprintje schreef.
*** Joehoe, ik ben helemaal in jubelstemming!! Ik krijg namelijk mijn buikwandcorrectie vergoed! Had ik echt noooit verwacht, ben echt superblij ermee. De plastisch chirurg vond het zo knap van mij dat ik helemaal zelf zonder operatie oid zoveel was afgevallen, hij had het nog nooit meegemaakt Het was 100 % verantwoord die buikcorrectie zei hij, en als ik het niet vergoed zou krijgen zou het zijn probleem zijn (hij moet immers betaald worden), maar de mutualiteit (belgische ziektekostenverzekering) ging echt wel tussenkomen zei hij. De hospitalisatie wordt dan ook vergoed omdat we daarvoor aanvullend verzekerd zijn. De borstlift is een ander verhaal. Dat is puur esthetisch, en dat moet zelf bekostigd worden. Hij wilt deze operatie ook samen met de buik doen, en dat was ook een wens van mij! We hebben het ook nog over arm-en dijbeenlift gehad, maar daar moest ik eerst maar eens goed over nadenken, want dat worden vrij grote littekens die recht in t zicht zitten (oksel-elleboog en liesplooi-halverwege bovenbeen). Wat is dan erger de kwaal of het litteken, dat is een overweging. Ik ben er eigenlijk al een beetje over uit dat ik de buik-borst ga laten doen, en ik denk aan september. Want hij had zowiezo 2 maanden wachttijd, en dan is het begin mei. Een "normaal" herstel duurt ongeveer 6 weken voor de buik (borst ongeveer 2 weken) en dan zitten we al net voor onze vakantie naar Turkije. Met een kans op complicaties zie ik dat niet zo zitten, dus dan na de vakantie, als Chico weer naar school is lijkt me veel beter.
Goh, het wordt helemaal "echt", zo komt het dichterbij..
Groetjes van Ingrid

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010 21:27    
Vrouw Weeggegevens   Meissie

Dieet: Dr-Cohen

Reageer met quote
Ik lees ook mee. En als ik het zo lees dan zal ik dus ook mijn arts op den duur kunnen overtuigen zodat het vergoed wordt. Al vind ik de huid of kwaal zoals jij het noemt nu nog niet zo extreem dat ik een operatie wil. Ik denk dat ik me namelijk meer zal ergeren aan littekens dan ik nu doe aan mijn huid... maar wie weet veranderd dat nog.

In ieder geval heel veel suc6!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2010 21:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 1 van 13