Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rolien1983
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Grip op koolhydraeten

Reageer met quote
Ingrid K: Ik wou even zeggen dat ik echt respect heb voor je omdat je bijna 80 kg bent afgevallen echt heel erg knap!!
Hoe heb je dat wel voor elkaar gekregen?

Ik ben trouwens nieuw op dit forum, en hoop na 10 jaar jojo en nu toch eens eindelijk mijn overgewicht kwijt te raken.

Ik zal zeker dit forum blijven volgen voor tips motivatie (belangrijkste) en steun.

Groetjes Rolien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 mrt 2011 22:06    
Vrouw Weeggegevens   Atrox
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Klinkt heel erg goed. Lijkt me zo fijn om er allemaal van af te zijn. Zoals je zegt dat je eindelijk die jas weg kan laten halen.

Ehm.. ik moet er weer heel erg inkomen. Maar ik geloof dat het knopje langzaam weer om gaat. Ik wil afvallen, moet het ook echt doen voor mijn gezondheid dus ik ga er weer helemaal komen. En jouw verhaal inspireert me zo erg dat ik iedere keer als ik het moeilijk heb aan je denk Erg blij.

Het moeilijkste vind ik wel het weer beginnen met sporten. Je hebt vrijwel geen conditie en wilt niet voor Piep staan. Ook al laat je met sporten juist zien dat je wel af wilt vallen natuurlijk. Maar met dit mooie weer moet ik natuurlijk wel lekker naar buiten, haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2011 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Mooi resultaat van je buik Ingrid! Welverdiend en de kroon op al je werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 0:16    
Vrouw Weeggegevens   zinnia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GBP- letten op koolhydraten

Reageer met quote
jouw buik is echt om jaloers op te worden hoor zoooooo mooi gedaan Applaus Applaus

ooit wil ik daar ook nog een keer wat aan laten doen en ook mijn borsten die ik niet meer heb Huil Huil Huil
maar dat wordt flink sparen

het doet me wel goed te zien dat er echt nog prachtig werk geleverd wordt op dit gebied want heb ook al andere resultaten gezien van bwc en dat maakt me dan weer te onzeker om me te informeren

groetjes
evi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 22 apr 2011 14:29    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Dank jullie wel meiden voor alle leuke commentaren! Ik ben zelf ook echt superblij en tevreden met mijn buik en borsten
Hierbij nog een bikini-foto van afgelopen week.
Groetjes van Ingrid.

Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Atrox
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Je ziet er super uit. Ook super gespierd zeg! Aan jou kan ik nog een voorbeeld nemen Erg blij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 28 apr 2011 13:04    
Vrouw Weeggegevens   knabbelgirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ingrid K schreef:
*** Dank jullie wel meiden voor alle leuke commentaren! Ik ben zelf ook echt superblij en tevreden met mijn buik en borsten
Hierbij nog een bikini-foto van afgelopen week.
Groetjes van Ingrid.

Lachen Lachen

Ik kan niks anders zeggen dan wauw wauw wauw! Wat een prachtig gezicht! Prachtig resultaat Ingrid!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2011 18:32    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik sluit mij daar helemaal bij aan. Ongelooflijk wat zie je er goed uit.
Echt super. Ik wist niet wat ik zag.

Je bent een voorbeeld voor iedereen. Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jul 2011 18:35    
Vrouw Weeggegevens   mamannette
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
geweldig zeg! ik ben bij de plastisch chirurg geweest. en hij vind dat het gedaan kan worden. nu nog de brief sturen naar AGIS.

ik heb het afvallen op eigen kracht gedaan en zonder hulp van wie dan ook. dusse agis. ik kom even innen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jul 2011 16:42    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hey Mamannette,
Ik zie dat je ook al veel bent afgevallen, maar ik zou je zeker aanraden om eerst helemaal op gewicht te zitten vooraleer je deze operatie laat doen. Anders is het gewoon heel erg zonde als je nog overgewicht hebt vind ik. Zowiezo vergoeden zorgverzekeraars niet als je bmi over de 30 zit. En zelfs als je heel veel bent afgevallen krijg je meestel Nee op request helaas... Op het buikwandcorrectieforum kan je trouwens echt heel veel informatie vandaan halen, en ook foto's zien. Wens je veel succes!!!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 jul 2011 0:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 9 van 13