Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Hey Monike,
ja, dat valt tegen he, 6 weken niet sporten, met je bv kan je wel na een paar weken wat oefeningen doen waarbij je de borstspier niet belast, maar met de bwc mag je dus echt 6 weken lang niks doen! Ik heb me er wel goed aan gehouden hoor, je kan het maar 1 keer goed laten genezen. Zo zo jammer zijn voor het resultaat (en je centen!) Ik heb mijn protheses (450 cc, high profile) ook onder de spier gekregen. Dat is helaas wel de meest pijnlijke manier (maar je ziet dan geen randen van de prothesen, mijn eigen weefsel was te weinig). Krijg je trouwens het anker litteken, of de lolly? Ik heb de lolly gekregen. Echt, ik ben zoooo blij met mijn borsten! Zal ik je een foto sturen?
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 jan 2011 21:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Ik zal eens ff de voor en na foto van mijn buik hier neerzetten, krijgen jullie een idee van hoe het is geworden Erg blij
Vanmiddag krijg ik nog een kleine nacorrectie van de rechterzijde (op de foto links) daar is een kleine verkleving.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2011 9:55    
Vrouw Weeggegevens   Monike
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
zo Ingrid,

wat geweldig zeg! Ziet er helemaal super uit. En zelfs na zo'n korte tijd ook al een 'heel mooi' litteken!

ja ik zou graag een foto van je borsten zien. Kun je die naar mij opsturen?

Hoe is het vandaag gegaan?

Groetjes,

Monike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2011 17:34    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Zo, ben weer thuis hoor En het was zoooo gaaf om te zien!
Ik werd eerst verdoofd (deed soms een beetje zeer), bij de heup deed het het zeerst, daar zit bijna geen vlees bij mij, zit recht op het bot. Toen ging hij eerst met zijn mes een stuk litteken eruit snijden wat ie vantevoren afgetekend had. En dan met zo'n brander dieper snijden, op een gegeven moment zag hij dus precies de holte waar de bloeding in heeft gezeten, er was daar allemaal kapselvorming. Ik mocht ook kijken, hij merkte wel dat ik het reuze interresant vond Heel die lap dus naar boven om mij in dat gat te laten kijken, en dan zag je echt zo'n wit vlies zitten (net als je soms weleens aan vlees ziet zitten) en dat was t kapsel. Er zat geen bloed meer in. Omdat het zo glad is heeft hij er met zijn brander/mes een soort van dambord op gemaakt zodat het was stugger was, dan hecht de andere laag er beter aan vast dan aan die gladde structuur. Je zag ook zo het heupbot en soms een beetje oranje stukjes, dat was vet. De operatie heeft bij elkaar met verdoven erbij zo'n anderhalf uur nog geduurd, en het is best ver open geweest, heb nu een snee van zo'n 15 cm. ongeveer. Ik moet toch wel weer rustig aan doen, het heelproces begint voor die kant weer opnieuw nu. Zeker 2 weken niet sporten en eigenlijk hoefde ik ook niet te gaan werken, maar heb gezegd dat ik toch maar wel ga, want mijn baas doet wat moeilijk. Ik doe dan wel heel licht werk alleen! Moet ook weer een week of 4 de buikband aanhouden. Over 10 dagen op controle komen. Het is wel al een strakke verbetering zo te zien op het eerste oog. Maar zie ook dat het langzaam ook volloopt met vocht.
Jammer dat het een beetje zeer deed dus zodra hij aan t zijkantje kwam, maar verder vond ik het helemaal cool om mee te maken! T was een veel grotere operatie als ik me had voorgesteld eigenlijk. De pc zei al dat hij t eigenlijk liever onder narcose doet, maar had volgens mij ook niet verwacht het zover open te moeten maken, hij doet de patienten niet graag pijn. Het is wel echt een schatje hoor
Als de hechtpleisters eraf mogen misschien een foto-update.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2011 17:41    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Monike
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
zo Ingrid, je bent wel een bikkel volgens mij!

Dank je wel voor je mooie foto's. Je borsten zien er heel mooi uit. Ook al zo een mooie litteken genezing!

Nog twee daagjes! Dan mag ik ook.

Ben jij aangekomen of afgevallen na je op? Ik zal wel gaan aankomen want ze stoppen er natuurlijk alleen maar iets bij!

Ik zal je na een tijdje ook foto's van mij sturen goed?

Groetjes,

Monike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 jan 2011 9:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hoi Monike,
ja datgene wat ze aan cc's erin stoppen zal je dan wel aankomen, maar dat is nog geen kilo meestal (ik trek er stiekum soms weleens een kilo vanaf in mijn gedachten, dat is het gewicht van de protheses Lachen ). Het niet sporten is misschien meer een boosdoener van het aankomen. Ikzelf heb het aardig gelijk kunnen houden, ik blijf zo tussen de 67 en 70 kg wegen, en daar voel ik me goed bij. Zodra de 70 teveel nadert doe ik rustig aan, soms een yoghurt-fruitdag en dan is het er weer af. Je genezing vraagt trouwens ook extra energie, dus als je niet echt veel meer gaat eten zal het allemaal nog meevallen met het aankomen denk ik hoor! Bij mijn buik is er trouwens ook maar 960 gram afgehaald, ook niet echt bijzonder veel dus (was haast geen vet, enkel huid teveel). Ik wil je nogmaals heel veel succes wensen voor donderdag! En dan over een paar maanden ook een buikwandcorrectie voor je? Spannend allemaal he!
Ik wil ook nog een arm- en dijbeenlift, maar dat zal pas over een tijdje zijn, moet eerst heel hard sparen...
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 jan 2011 22:00    
Vrouw Weeggegevens   Atrox
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat ontzettend dapper van je! En het ziet er ook heel erg mooi uit.

Ik ben zelf een echte jojo-er. Ik heb nu ook een overschot aan huid en als ik eindelijk op mijn streefgewicht ben (70 kg, dat duurt nog wel even) en vasthoud dan wil ik ook een bwc en een borstlift. Ik ga er nu al voor sparen zodat ik hopelijk goed voorbereid ben.

Hoe gaat het met jullie zwellingen? Merk je daar nog veel van?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2011 19:25    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hey Atrox,
Verstandig van je dat je nu alvast gaat sparen voor je operaties, want een vergoeding zit er waarschijnlijk niet in. Maar het is echt iedere cent waard hoor! Met mijn zwelling gaat het normaal goed, niet echt last meer van. Alleen waren we vorige week in Eurodisney, daar superveel gelopen en toen was ik savonds wel erg gezwollen weer. Ze zeggen niet voor niks dat het herstel eigenlijk een jaar nodig heeft, het is ook best een pittige ingreep. Ik ga begin volgend jaar waarschijnlijk voor de arm-en dijbeen lift, dus ik weet ook waar ik voor werk Geschokt
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mrt 2011 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Atrox
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Ingrid,

Inderdaad. Ik hoop dat ik binnen 2 jaar op mijn streefgewicht zit en wil het dan ongeveer een jaar vast kunnen houden dus dan moet ik genoeg tijd hebben om te kunnen sparen.

Vervelend dat je na Disney last had van zwellingen. Maar wat fijn dat je er normaal niet echt last van hebt. Ik heb er behoorlijk vervelende verhalen over gehoord.

Spannend hoor een arm- en dijbeen lift. Dus je hebt besloten dat de littekens je niet storen? Ik had hier gelezen dat dat nog wel een overweging voor je is geweest.

Groetjes,

Kimberley.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 mrt 2011 13:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hey Atrox,
ja, het is ook best een hevige ingreep, maar je moet je niet bang laten maken door verhalen. Het gaat vaker goed dan fout, ik heb er in ieder geval geen minuut spijt van gehad!! De zwelling van een hele dag lopen in Disney was er ook na een dag of 2 weer uit hoor.
Het klopt dat ik in eerste instantie wat twijfelde over de armlift omdat je er toch behoorlijke littekens van overhoud. Maar hoe langer ik op dit gewicht blijf hoe meer die armen wel lijken te plooien Boos En als ik kijk hoe mooi mijn litteken op de buik en borsten nu zijn, die zijn al zo mooi licht, volgens mij zie je die na een jaar vrijwel niet meer. En zo stel ik mijn armen dan ook voor. Nu kan ik zowiezo niet in een shirt met korte mouwen (ja kan wel, maar voel me dan absoluut niet prettig), na de lift zal ik het eerste jaar ook nog wel een shirt met wat langere mouwen nodig hebben, maar daarna kan ik dan wel lekker in korte mouwtjes Erg blij Benen idemdito. Ik wil gewoon overal die te grote jas weg laten halen zodat ik weer mooi strak wordt, hoeft niet t lijf te zijn van een 18-jarige maar wel weer mooi zonder putten en plooien enzo. Mijn rug laat ik later ook nog doen, en dan is het wel mooi geweest...pfftt.
Succes met je afvallen!!! Gaat t goed?
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 mrt 2011 14:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 8 van 13