Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   sweetie0123456789
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Manlief ziet het niet zitten Rollende ogen , hij is bang voor complicaties...
Mijn buik gaat nog wel, maar ik wil zoooo graag een borstlift!

Aan de andere kant gaan we eerst onze kinderwens in vervulling brengen, daarna zien we wel verder Erg blij ! Laat ik misschien ook een momy make over doen Erg blij !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2010 15:38    
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
nou ben vandaag bij de chirurg geweest (Nee dat is geen grapje Erg blij ) hij heeft het bekeken en zegt dat er wel een kans is van een vergoeding, maar dat er ook een kans is dat het niet word vergoed, hij gaat zn best doen, en krijg binnen 4 tot 6 week te horen of het word vergoed of niet!!! ik ben zoooooo bang! ik hoop zo dat het vergoed word! hij zei wel dat tegenwoordig steeds MEER vergoed word!!! er zijn ook allerlei mensen die actie's voeren voor mensen die een maagband enz hebben gehad.. nou ben benieuwd hoor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 apr 2010 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Wennekuh, ben je vandaag bij de Bergman Kliniek geweest? Super dat je aanvraag weg is nu, ging hij dat zelf helemaal regelen, heeft ie ook foto's gemaakt dan?
Ik ga zometeen ook mijn aanvraag voor vergoeding bij de hospitalisatie wegbrengen, ben ook benieuwd! Afwachten voor ons allebei..! Ons duimen draaien!!!!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 apr 2010 12:57    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Ik duim mee voor jullie!!!

Het kan zijn dat je bij de zorgverzekeraar moet komen om aan een verzekeringsarts daar te laten zien hoe het er uit ziet, moest ik zelf ook maar toen lagen de vergoedingen ruimer.
Zijn er foto,s gemaakt?
Dan kijken ze daar naar anders moet je het misschien zelf komen laten zien.
Gewoon het uiterste proberen, Nee heb je ja kun je krijgen.
groeten Greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 apr 2010 13:02    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
heeey dames!

Nee bij niet bij bergman geweest he.. ga het eerst gewoon bij het ziekenhuis proberen.. lijkt me veiliger.. ze hebben ook geen foto's gemaakt.. Verward we zien wel!!! word al bang als ik aan de brief denk! durf hem denk ik niet eens open te maken! whahahha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 apr 2010 16:04    
Vrouw Weeggegevens   chris3108
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
ik heb jaren geleden na de zwangerschappen een borstverkleining gehad ,ik ben er erg blij mee ,al was het genezingsproces langdurig (maand of 5 ) en door het aankomen en weer extreem afvallen is het er door de jaren heen niet mooier op geworden ..ook heb ik een doof stuk aan de zijkanten ,ik vind dit zelf een heel vervelend gevoel ,dat nooit verbeterd is , helaas ..
tot nu toe is mijn huid altijd weer strak getrokken ,maar of dat deze X ook weer lukken wil ? ik word natuurlijk steeds iets ouder en de huid is niet zo elastisch meer ..een bwc zou ik ook wel willen ,maar door het aankomen en afvallen ,kom ik vast niet in aanmerking ..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2010 10:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Wennekuh, jij ook nog niks gehoord van de zorgverzekering? Ik nog niet in ieder geval, is telkens spannend om de brievenbus open te maken..
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 28 apr 2010 18:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Isabel1981
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: proteinedieet

Reageer met quote
sweetie0123456789 schreef:
Manlief ziet het niet zitten Rollende ogen , hij is bang voor complicaties...
Mijn buik gaat nog wel, maar ik wil zoooo graag een borstlift!

Aan de andere kant gaan we eerst onze kinderwens in vervulling brengen, daarna zien we wel verder Erg blij ! Laat ik misschien ook een momy make over doen Erg blij !

ja als je een kinderwens hebt dan kan je beter wachten denk ik.. anders is het zonde van dat mooie werk.

Mijn man heeft niets te zeggen over mijn lijf hij gaat ervan uit dat ik die complicaties goed afweeg en zelf een verstandige beslissing kan maken, ik ben immers een volwassen vrouw..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 mei 2010 14:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Ik heb net de afwijzing van de aanvullende verzekering binnen Huil huil
Volgens punt huppeldepup is er gedurende de eerste vijf jaar geen tussenkomst in gastroplasaties, gastrectomies, biliopancreatische derivaties (?), vetschorten en de eventuele verwikkelingen hiervan.
We zijn pas een jaar of 3.5 bij deze verzekering aangesloten, te kort dus... pech hoor. Nouja, het was te proberen. Ik hoor nu bij mijn volgend consult bij de pc (ergens in juni, moet nog bellen voor een afspraak) hoeveel ik uiteindelijk zelf kwijt ben.
Groetjes van een toch wel teleurgestelde Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Was er al bang voor Huil huil

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2010 15:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 4 van 13