Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   wen-ne-kuh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
thxx dames voor jullie advies!!
wauw ingrid wat ben jij super veel afgevallen zeg!!!! geweldiG!!

nou ik heb de stoute schoenen aan getrokken, ben donderdag naar de huisarts geweest, dus mn verhaal gedaan en ik mag 1 april al bij de chrirurg komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben zo super benieuwd!!! ik tel iedere dag af!! ik hou jullie op de hoogte!!!

kusjess
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mrt 2010 23:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ooohja een mommy make over, is voor vrouwen die na de bevalling dus hang borsten of een hangbuik hebben gekregen,
dat houd in dat ze je borsten gaan liften en de buik gaan corrigeren dat is een soort pakket.. maar dat is niet bij elke kliniek, bij bergman kliniek(die ook bekend is van tv) doen ze dat wel..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mrt 2010 23:50    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Wow wat spannend Wennekuh!!! 1 april is het zo (toch geen grap he Lachen ) Ik had al gelezen over mommy make over inmiddels, dat krijg ik dus ook Erg blij De Bergman kliniek heeft trouwens een heel goede naam he! Super hoor dat je doorzet, wie weet zijn we ongeveer gelijk aan de beurt? Of wil je eerst nog veel meer afvallen? Na een bwc moet je niet meer teveel met je gewicht schommelen, anders is het jammer dat je dan weer losser vel krijgt.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2010 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Moet je alles zelf betalen?
Denk er aan eerst de verzekering vragen want je krijgt echt geen buikwandcorrectie of borstlift vergoed tegenwoordig of alles moet je tot op de knieen hangen Rollende ogen
groeten Greet Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2010 10:32    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ greetje, ik zie wel.. eerst toch een poging wagen het vergoed te krijgen he.. Nee heb je ja kun je krijgen natuurlijk! duss..

als ik het niet vergoed krijg, laat ik het bij bergman kliniek doen, daar kan het op maandelijkse afbetaling want, zoveel geld heb ik niet ineen keer.. en om eerst te sparen, ben ik over 10 jaar nog bezig.. vind het al moeilijk om te sparen voor de kinderen..

ik wil wel nog eerst wat afvallen hoor.. ik wil het liefste rond de 65 kg zitten.. daar ben ik nu nog mee bezig.. maar eerst maar even het gesprekje afwachten 1 april Uitlachen ben nu al zenuwachtig!!!! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mrt 2010 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Heel veel succes en laat het ons even weten Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 mrt 2010 23:34    
Vrouw Weeggegevens   masja33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-Carb

Reageer met quote
wow is alles wat er bij mij uit komt! Wat goed zeg Ingrid, wat een verschil zeg!!! Ik zie bij mij na 10 kilo ook al zo'n verschrikkelijk slappe huid en wil(als ik op mijn streefgewicht ben) ook heel graag een bwc. Alleen moet ik nog uitzoeken of de ziektetijd bij mijn werk door betaald zullen worden. Anders moet ik nog even door sparen Verward Maar echt mooi ben je geworden hoor! Mijn complimenten hoor.
Groetjes Masja

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-van-masja33-t19882.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2010 10:11    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Dank je wel Masja!! Even goed navragen of je er ziekteverlof voor kunt nemen dus, dat kan je volgens mij wel bij je plastisch chirurg vragen als de tijd zo ver is! Ik krijg gewoon een ziekbriefje bij mijn plastisch chirurg, omdat het dus via de mutualiteit gaat (ziekenfonds) mag ik er voor in de ziektewet. Met enkel esthetische chirurgie is het anders, daar moet je verlofdagen voor nemen. Gelukkig laat ik mijn borsten gelijk met de buik doen, dus kan voor de borsten gelijkertijd in de ziektewet, wat anders niet zou kunnen Lach
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2010 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Isabel1981
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: proteinedieet

Reageer met quote
wow zeg jij bent echt een rolmodel voor mensen die veel moeten afvallen, ik vind dat dat beloond mag worden door een verzekering *je loopt nu immers veel minder gezondsheidrisico's als toen je dik was* in Belgie kijken ze toch verder en meer naar de mes vind ik..

Ik ben niet zoveel afgevallen en mijn buik is niet zo erg maar overweeg het toch (nadat we onze complete kinderwens hebben voldaan hihi) een borstlift heb ik niet nodig (ik heb cup -A ofzo) maar een borstvergroting is zeker iets wat ik overweeg (toen ik zwaar was had ik cup C vol en er is niets over Sip )

ALs ik ga kijken als ik straks 75 kilo weeg dan ben ik in totaal 40 kilo kwijtgeraakt (ik moet er nu nog 10 kwijt) maar dan wil ik ook eerst poosje stabiel blijven en misschien willen we nog een derde kindje... dus ik wacht even af...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mrt 2010 16:50    
Vrouw Weeggegevens   mel1974
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi Inge, supergoed van je zeg! En wat fijn dat je de BWC vergoed gaat krijgen!!!!
Ik zelf ben op 16 nov. geopereerd in Knokke-Heist.
Al heb ik nog steeds veel last van een vervelende complicatie ik zou het zo weer over doen hoor!
Je leven veranderd er echt door...ik ben nu niet meer de hele dag bezig met mijn kleding "recht" te trekken en ik ben veel zelfverzekerder geworden nu ik het gevoel niet meer heb dat iedereen naar mijn buik kijkt!
Veel succes Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mrt 2010 15:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 3 van 13