Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

buikwandcorrectie, borstlift

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   DOEN
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ingrid K schreef:
*** Ik ben trouwens vorige week geslaagd voor mijn diploma gewichtsconsulente. Ik dacht: ik wil hier gewoon iets mee, ik bedoel mijn gewichtsafname, ik wil anderen hier ook zo graag mee gaan helpen. Dus in de boeken gekropen, bedrijfsbeheer gehaald, kantoor aan huis gemaakt, en ben nu druk bezig met reclamemateriaal enzo. Ga beginnen om het in bijberoep te doen, maar mijn droom is om dit als fullltime job te gaan doen Lachen
Als je zin hebt kan je mijn website eens kijken, weet wel niet of ik hier eigenlijk reclame mag maken? www.mooizo.net
Groetjes van Ingrid.

Petje af hoor Ingrid, met wat jij allemaal bereikt hebt en nu weer met die studie. Ik ga eens kijken.

Grtz M41-42- en nu bijna 43 haha

Leuke site!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Frysianmail

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ingrid, mooie, duidelijke site. Leuk dat het afvallen je dus eigenlijk je hele leven veranderd heeft.

Je vroeg waar ik naar de pc ga, dat is in het MCL (Medisch Centrum Leeuwarden), hier werk ik zelf namelijk ook als functielaborant.
De dijbeenlift wordt gedaan door een incisie aan de binnen achterzijde van beide bovenbenen tot ruim boven de knie.
Deze pc is geen voorstander van de insicie in de lies, hij heeft de ervaring dat dit vaak een trekkend gevoel geeft aan de schaamlippen en dat lijkt me niet prettig. Er moet ook een flinke homp af, vooral aan de linkerkant, dus dit lijkt de beste oplossing.
Ik heb gekozen om beide ingrepen tegelijkertijd te doen, is wel erg zwaar, maar ben ik er in 1 keer vanaf en hoef ik maar 1 keer opname en de narcotiseur te betalen. Lach
Definitieve datum krijg ik nog te horen, maar moest wel rekenen op 3 maanden, maar dit maakt me eigenlijk niks uit. Lijkt me ook het prettigst om het in de winter te laten doen.

Prettig om te horen dat jij nog steeds zo blij bent met je bwc.

Jij ook weer in spanning dus in afwachting van je dijbeen- en armlift.
Hoe wordt jou dijbeenlift gedaan?

liefs Frysianmail
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 18:33    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hey Frysianmail,
Ah fijn dat jijzelf in het ziekenhuis werkt, dan weet je hoe het daar allemaal reilt en zeilt. ja, zo'n combinatie operatie is een stuk voordeliger he, ik heb borsten (lift en vergroting) en buik vorig jaar gelijk laten doen, scheelde ook een bom duiten. Het is inderdaad wel ff pittig hoor, onderschat het niet. Zorg ook voor voldoende hulp in huis. Heb je al op het buikwandcorrectieforum gekeken? Ikzelf ben er niet meer zo supervaak, maar je kunt er echt veel info vandaan halen.
Hoe bij mij de dijbeenlift wordt gedaan weet ik nog niet precies. Mijn pc had het toendertijd over een incisie in de lies-bilplooi en evt een klein stukje naar beneden (ik heb me toen helemaal laten zien, en toen hebben we een plan van aanpak gedaan, en dat was toen eerst borsten-buik, dan armen-benen en dan evt nog de rug (onderkant, zodat de billen ook gelift worden). Nu zijn dus de armen en benen aan de beurt en of ik de rug nog ga laten doen weet ik nog niet. Vooralsnog staat dat op de lange termijn...
Misschien dat wij zo ongeveer gelijk geopereerd gaan worden, mijn pc heeft een wachtlijst van ongeveer 2 maanden.
Lijkt me wel super om elkaar op de hoogte te houden, omdat we dezelfde operatie aan de benen krijgen. Er is toch echt weinig over te vinden op internet he.
Succes met die laatste kilootjes, bij mij zouden er 2 terug af moeten, maar gaat wel lukken hoor, eerst nog anderhalve week vakantie Lachen
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 19:08    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Hey M40, jaja het was toen M40 nog hoor hihi, leuk zo oude medesprintsters terug te zien! Bedankt voor je leuke berichtje in mijn gastenboek, ja echt gaaf he, ik ben ook helemaal in mijn hum ermee, vind het echt iets voor mij Erg blij
Met jou ook alles goed? Ben je nog aan de cohen/met een draai van jezelf?
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 19:08    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Frysianmail

Reageer met quote
ja we moeten elkaar zeker op de hoogte houden. Bij mij in het ziekehuis hebben ze ook niet eens een folder over de dijbeenlift. Zo vraag ik me bijv. af wat ik na de operatie moet dragen, voor de bwc adviseren ze een strakke slip, voor dijbeencorrecxtie hebben ze het over een soort steunpanty, maar hoe doe ik dit gezamelijk zonder de littekens juist af te knellen? Moet ik nog echt even naar vragen, maar zie de pc gelukkig regelmatig in het ziekehuis, korte lijn is altijd makkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 19:14    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik heb je site in je profiel gezet nu staat het onder ieder bericht bij www

Succes

Laatst aangepast door Ellen op do 25 aug 2011 16:26, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 aug 2011 9:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** @ Ellen, dankjewel, leuk!!

@Frysianmail, ik had na mijn buikwandcorrectie een buikband met klitteband, die kan je zo strak aantrekken als je wilt. Ik kreeg die toen via het ziekenhuis mee. Wat je moet dragen na de dijbeenlift vraag ik me ook af. Zal wel zo'n steunpanty zijn zonder kruis (hoop ik dan, want anders is dat niet te doen op de wc denk ik). Wat ik me voor de armen moet voorstellen weet ik al helemaal niet, komt volgende week allemaal ter sprake. Mijn rechterborst daar is de prothese iets gekanteld, dat wordt gelijk met de arm en beenlift gecorrigeert, en ik laat waarschijnlijk ook de neusplooi opvullen met lichaamseigen vet (mijn gezicht toont een beetje sporen van het veel vermageren vind ik zelf, anderen vinden dit echt onzin, maar als de prijs meevalt dan laat ik het toch wel doen).
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 aug 2011 12:29    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw   SE
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
ingrid. wat ben jij een voorbeeld zeg.
je bent enorm veel afgevallen en dat ook nog op eigen kracht. en dan nu een mooie buiwandcorectie gedaan ik moet zeggen je ziet er super uit.
Je ben voor mij een voorbeeld en insperatie geworden om ook zo veel te kunnen afvallen op eigen kracht.
zo als je ziet moet ik nog een hoop afvallen maar gelukkig is er al 10,3 kilo af dus gaan we op deze weg door.

geniet lekker van je mooie lichaam en hopelijk gaat de duibeen corectie ook snel door.

gr sherly
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2011 10:59    
Vrouw Weeggegevens   Jiska

Reageer met quote
Wow Ingrid, wat ben je veel afgevallen!! Het is mooi om te zien dat dat kan, zoveel. Ik moet ook flink aan de bak en soms denk ik wel eens: zou dat wel kunnen zoveel afvallen? en dan vind ik het mooi om jou bericht te zien, want je bent in die zin dat ultieme voorbeeld met je 76 kg die eraf zijn! Thanks Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 sep 2011 22:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
*** Dank je voor het compliment Jiska! Ik ben blij dat ik een voorbeeld mag zijn voor je.
Succes jij ook met je afvallen. Ik wilde al schrijven "afvalstrijd" maar zo heb ik het eigenlijk helemaal niet ervaren. Mijn tip is ook ga eens op zoek naar lekkere slanke recepten, want gezond eten is gewoon ook lekker, en helemaal geen straf zoals ik vroeger dacht. Je moet er gewoon ook tijd voor maken om te koken en gezonde tussendoortjes te maken ipv een snelle zoete of vette snack. Als je eenmaal in een gezond ritme zit (ff doorbijten om je ongezonde gewoonten af te leren) is het allemaal een heel stuk simpeler. Je lichaam vraagt dan ook niet steeds om lekkere dingen (net als stoppen met roken, op t begin denk je er constant aan, maar dat betert wel). Alle snelle suikers (wit brood, witte rijst, gewone pasta etc) vervangen door de volkoren varianten is al een grote winst, het zorgt voor een vol gevoel en je lichaam moet meer werken om dat te verteren, je suikerspiegel in het bloed heeft niet zulke grote pieken, dus minder snaaitrek... hoop dat je alvast iets aan mijn tips hebt. Mijn motto heb ik hier ook van de weegclub en dat is dat niets zo lekker smaakt dan slank zijn voelt, en dat is helemaal waar! Denk je in dat je in alle kledingwinkels binnen kunt wandelen en echt alles er past, dat werkt vast op moeilijke momenten!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 sep 2011 7:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 11 van 13