Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Buddy's gezocht voor mensen die veel willen afvallen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 294, 295, 296  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Britte74
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: herbalife

Reageer met quote
Beste allemaal,

De weg die ik ga bewandelen zal lang zijn,steun van meiden in dezelfde situatie zal ik goed kunnen gebruiken.Dus moet jij ook veel afvallen( >30 kg) babbel dan gezellig mee.

Eerst even over mijzelf.Mijn naam is dus Britte en ben 34 jaar.Ik woon samen en heb twee kinderen.Mijn hele leven ben ik al te zwaar geweest,maar de laatste tijd zit ik in de gevarenzone wat betreft gezondheid.
Ik ben ook al die opmerkingen zat,"wat leuk zwanger,hoe ver ben je?" Oh,al 5 jaar,ha ha ha.Toch doen deze opmerkingen van binnen pijn.En dan heb ik het niet alleen over deze ene.Blijkbaar mogen mensen alles over je zeggen als je (veel) te zwaar bent.
Sommige opmerkingen zijn niet eens voor herhaling vatbaar.

genoeg gekletst.Spreek het je aan om samen de strijd aan te gaan babbel dan gezellig mee.

gr Britte

url=http://www.weegclub.nl/] [/url]

nb.mijn streef bestaat uit kleine stapjes om de boel een beetje te kunnen overzien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 nov 2008 16:55    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  JPdeRuijter
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen van Vera ;-)

Reageer met quote
Hallo Britte,
welkom hier en we zullen je ondersteunen. Zoals je kunt zien woog ik drie weken terug ook 116 kilo en wil er 40 af hebben. Dat is een hele hoop maar voor mij is de knop om en ik ga er voor.
Hoe wil jij gaan afvallen?

Psalm 55:23 Werp uw bekommernis op de HERE, Hij zal voor u zorgen;
Hij zal nimmermeer toelaten, dat de rechtvaardige wankelt

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-joke-t10151.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 11 nov 2008 18:34    

Reageer met quote
Hallo Joke,
bedankt voor je reaktie.
Ik start voorlopig op met de herbalife.Dit omdat het voor mij makkelijker is om niet te veel keuzes te hebben en lekker snel
's morgens.
Over 3 maanden zie ik wel weer verder.komen de shakes ws m'n neus uit.Gemeen
gr Britte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 nov 2008 19:44    
Vrouw Weeggegevens  Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Britte,

Welkom hier. Je zult zien dat we allemaal buddy's van elkaar zijn hier. Of eh, ik kom ook niet overal, maar ik geloof dat wel bijna iedereen hier mensen kan vinden die hem of haar willen volgen en aanmoedigen.

Ik kom van 123 kg en zit nu op (zie hier beneden) 98 kg. Dus het kan jou zeker ook lukken! Ik herken ook de "goh, wat leuk, je bent zwanger" episode; heb het twee keer gehoord van mensen, en allebei de keren stonden we natuurlijk allebei met het schaamrood op de kaken Schaam Schaam .

Niet meer en nooit meer...

Heel veel succes, het zal best zwaar worden af en toe, maar op andere momenten zul je zien dat het eigenlijk makkelijker gaat dan waar je nu bang voor bent. En je kunt het wel!!

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 nov 2008 20:27    
Vrouw Weeggegevens  Lola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: south beach

Reageer met quote
Hee die Britte,

Wat leuk dat je dit gedaan hebt!! Ik herkende je ook in een ander stukje dat je schreef. Hoe moeilijk het is om mensen die je al een tijdje niet gezien hebt onder ogen te komen. Ik vind het soms erg lastig om mijn huis uit te gaan. Ik ga ook eigenlijk niet meer uit. Ik durf het gewoon niet en ik schaam me voor mezelf. Soms heb ik mensen lang niet gezien, en dan zie ik ze echt heel lang naar mij kijken. En dat is zo vervelend. Maar gaat het een beetje met die herbalife? Dat is toch de hele dag poeders enzo?? Ik heb dat in een lang verleden ook wel geprobeerd. Maar ik vind die shakes ook bij mini cuur ofzo, zo niet lekker. Krijg het niet door mijn keel. Tot nu toe gaat mijn dieet lekker, alleen heb ik moeite met het volhouden als ik me realiseer hoeveel ik nog kwijt moet. Het is zo'n grote berg. Hoe gaat me dat ooit lukken. Vraag ik me dan af. Maar goed de eerste stap moet gezet worden. Ik zag vandaag ook zo'n dom programma kwam uit Amerika en ik weet eigenlijk niet hoe het heet, maar daar waren heel veel mensen veel afgevallen. Dat werkt dan wel stimulerend. Nou goed, als je wat wilt kletsen dan hoor ik het wel.
Heel veel succes.

Gr Lena
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 nov 2008 20:55    
Vrouw Weeggegevens  Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Lena,

Ik wil jou ook heel veel succes wensen. Ik denk dat het ook voor jou belangrijk is om te beseffen dat ook 10 kg minder dan wat je nu weegt, al een hele overwinning is!! En dat je je dan ook al een stuk beter en fitter en mooier zult voelen.
Dus ga eerst voor die tien kilo; en daarna gewoon weer voor de volgende tien.

En vier ook de eerste twee kilo die er af zijn, want dat zal betekenen dat je écht op pad bent gegaan!!

Kortom, wees blij met elk klein stapje op de weg, en probeer nog niet te denken aan hoe lang de weg gaat zijn. Want geloof me, het gaat sneller dan waar je nu bang voor bent.

Heel veel succes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 11 nov 2008 21:17    
Vrouw Weeggegevens  Jennifer88
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Diplan

Reageer met quote
dan wil ik me ook graag melden als buddy.

ik ben jennifer, net 20 jaar geworden en na mijn zwangerschap werd mijn gewicht gevaarlijk omdat ik zwangerschapsdiabetes heb gehad. dat is een waarschuwing voor later.. dus weg met die kg's!

ik woog 106.5 bij de start op 21 oktober. gisteravond was het 102.3

ik ga op 07-08-09 trouwen.. dus dat is ook extra motivatie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 12 nov 2008 13:38    
Vrouw Weeggegevens  JPdeRuijter
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen van Vera ;-)

Reageer met quote
Welkom bij de doorzetters!

Psalm 55:23 Werp uw bekommernis op de HERE, Hij zal voor u zorgen;
Hij zal nimmermeer toelaten, dat de rechtvaardige wankelt

http://www.weegclub.nl/forum/eetdagboek-joke-t10151.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 12 nov 2008 14:27    
Vrouw Weeggegevens  Berenknuffel
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: W.m.d.Weegschaal

Reageer met quote
Ik wil me dan ook meteen maar melden als Buddy. Ik ben begonnen met een gewicht van 118.4 kilo. Nu zit ik al 3 weken op een gewicht van 99.9 kilo en ik wil om de een of andere manier niet afvallen. Ik zou dan ook heel blij zijn met een beetje extra support. Ik wil nu nog graag 25 kilo afvallen. Oh ja, ik ben maartje en ben 26 jaar oud.

Gr. Maartje.

There are no mistakes, just lessons to learn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 12 nov 2008 19:20    

Reageer met quote
Hai Fabiooltje,Lena ,Jennifer en Maartje,
welkom bij onze babbelbox.Met steun van elkaar gaan we het vast halen Lachen
gr britte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 nov 2008 19:33    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 294, 295, 296  Volgende
Pagina 1 van 296