| Auteur |
Bericht |
Cisje Vaste Weegclubfan

|
|
Afgelopen weken heb ik het nogal druk gehad met wat zieke beestjes hier thuis. Daardoor was ik me vrijdag ook vergeten te wegen. Vanochtend toch alsnog maar even gedaan. Er was 1 ons af. Niet veel, maar toch wat. Ik ben te laat om mijn gewicht door te geven, dus a.s. vrijdag maar weer. Hopelijk is er dan nog wat meer af._________________
Begonnen op 20-3-09 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 feb 2010 23:45 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Anneliez Super Weegclubfan

|
|
| Cisje schreef: | | Daardoor was ik me vrijdag ook vergeten te wegen. |
Mooi Cisje, je bent in elk geval niet geobsedeerd door de weegschaal! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 feb 2010 12:09 |
|
 |
Regina1980 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-2-2010 Berichten: 291 Dieet: gezond eten Woonplaats: Dordrecht
|
|
Hi
hebben jullie nog plek voor iemand die meer dan 40 kilo wil afvallen??
Kan wel wat steun gebruiken.
Groetjes Regina |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 feb 2010 13:43 |
|
 |
Cisje Vaste Weegclubfan

|
|
Welkom Regina. Plek genoeg hier. Veel succes met afvallen.
Joepi, er is deze week weer 3 ons af. Het gaat niet hard, maar het gaat naar beneden, en daar ben ik al heel blij mee.  _________________
Begonnen op 20-3-09 |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 feb 2010 20:25 |
|
 |

Geregistreerd op: 3-2-2010 Berichten: 291 Dieet: gezond eten Woonplaats: Dordrecht
|
|
Fijn dat ik mee kan doen.
Ik hou hier ook een dagboek bij en een eetdagboek.
Groetjes Regina |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 feb 2010 20:41 |
|
 |
EssieV Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-2-2009 Berichten: 957 Dieet: Herbalife / WW Woonplaats: Veghel
|
|
Welkom Regina en heel veel succes_________________ Mijn startgewicht voor de 12 weken actie is 89,9 en mijn streefgewicht is 84,9
Wie een dieet als sport verkiest, die wint óók als hij verliest. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 feb 2010 20:46 |
|
 |

|
|
Hoi Regina,
Welkom hier en veel succes met afvallen! Ik zie dat je al een mooi begin hebt gemaakt, dat zal je wel moed geven om door te zetten.
Ik ben deze week iets aangekomen. Dat ligt niet aan dat ik teveel heb gegeten of te weinig bewogen, want dat ging allebei goed deze week. Mijn weegschaal houdt ook allerlei percentages bij en zet die in een grafiek en daar zie ik duidelijk dat mijn spier- en vochtpercentage omhoog gaan en mijn vetpercentage omlaag. Ik heb deze week ook ruim 100 km gefietst (met veel tegenwind), dus dat kan wel kloppen van die spieren. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 feb 2010 9:48 |
|
 |

|
|
is toch wel fijn als je dan op een andere manier het verschil ziet. Anders kan je het gevoel hebben dat je niet afval.
Groetjes Regina |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 27 feb 2010 10:36 |
|
 |
Angela1980 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2009 Berichten: 82 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Provincie Utrecht
|
|
Hallo allemaal,
Hier ben ik weer, helaas heb ik mijzelf deze week niet kunnen wegen, door alle drukte.
Maar vanaf maandag ga ik het weer doen.
Afgelopen week begonnen met mijn nieuwe baan, tsjongejonge wat is dat toch weer wennen na zo hele lange tijd werkeloos geweest te zijn.
Maar tot nu toe, heb ik het ontzettend naar mijn zin.
groetjes |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 04 mrt 2010 23:00 |
|
 |

|
|
| Wat fijn Angela! Een leuke baan is zo belangrijk, want je brengt er toch heel wat tijd door. Ik heb me in mijn loopbaan vaak genoeg met lood in mijn schoenen naar mijn werk gesleept, dat wil ik echt nooit meer. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 05 mrt 2010 7:58 |
|
 |
|
|
|