Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Buddy's gezocht voor mensen die veel willen afvallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 288, 289, 290 ... 294, 295, 296  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Cisje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
EssieV schreef:
hoi Cisje, jammer dat je wat aangekomen bent maar dat kan ook bijna niet anders na zo'n week. En je hebt de schade toch mooi weten te beperken. En..... je gewicht begint nog altijd met een 7!!!
Die 80 willen we niet meer zien hoor dus doe je best.

Ik ben ook weer uit mijn dipje gekropen en houd dit alweer een paar dagen vol. Heb me maandag aangemeld voor ww online en tot nu toe bevalt het goed. Ben benieuwd naar het resultaat maandag.

Dinsdag ben ik precies een jaar aan het lijnen. En dus ben ik bijna 40 kilo kwijt in een jaar tijd. Pffff..... dat zijn heel veel pakjes boter Lachen .

Dank je Essie. Nee, die 80 wil ik echt niet meer zien, daar pas ik dus heel erg voor op.
Wat goed zeg dat je bijna 40 kilo afgevallen bent in een jaar. Daar kan je trots op zijn.

Fijn ook dat je nu weer zo goed afgevallen bent. Nog even en je bent onder die 90, weer een mijlpaal berijkt. Erg blij

Ik ben over ruim 5 weken een jaar bezig. De 40 kilo ga ik niet halen, maar ik ben heel tevreden met het resultaat tot nu toe. Een jaar geleden had ik dat echt niet kunnen dromen.

Begonnen op 20-3-09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 0:13    
Sponsor
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Anneliez, jij gaat ook nog steeds goed zeg. Wat een volhouders zitten hier toch. Erg blij

Angela, jammer dat je wat aangekomen bent. Werkloos thuiszitten is ook geen pretje. Maar kom op hoor. Je kan het.

Laantje, zoals anderen al zeiden, zorg dat je genoeg blijft eten. Tel de calorieën en zorg dat je er voldoende binnen krijgt. Afwisselen helpt ook. De ene dag 1400 cal., de volgende dag 1800, dan weer 1500. Zo voorkom je dat je lichaam in de spaarstand gaat en je dieet is veel makkelijker vol te houden omdat je af en toe ruimte hebt voor wat extra's.
Je bent op de goede weg, je komt er wel. Erg blij

Begonnen op 20-3-09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 0:23    
Vrouw Weeggegevens  Anneliez
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Angela dat is balen! Dat zal je inderdaad veel stress geven, dat is een heel onzekere situatie waar je in zit. Los van hoe je lichaam reageert op stress, is het dan heel erg gemakkelijk om haast ongemerkt wat extra's in je mond te stoppen. Nog los van wat je eventueel gemerkt eet.
Misschien kan het je nu helpen om van te voren op te schrijven wat je zult eten? Dus vanavond uitschrijven wat je morgen gaat eten, met de hoeveelheden erbij. Mij helpt dat heel goed om niet teveel te eten.

Cisje, ik ben zelf erg tevreden hoe het nu gaat. Ik heb de lijn naar beneden (qua gewicht dan) weer gevonden en merk dat ik er nu veel relaxter mee omga dan afgelopen zomer. Ben ook veel gezonder bezig, als ik punten "over" heb, neem ik niet snoep of zo, maar een boterham extra.
Ik was 1 januari een jaar bezig en dat ik nu zover zou zijn, had ik echt niet durven denken. En zeker niet dat het me relatief zo weinig moeite zou kosten. Mensen denken vaak dat het wel een heel gevecht voor me moet zijn geweest, maar dat gevecht heb ik al veel eerder gevoerd, dit is de puntjes op de i zetten voor mij. Ik ben zo blij met mijn nieuwe levensstijl, het bewegen vind ik heerlijk, ik wil dit nooit meer kwijt. Ik ga echt niet meer terug naar hoe ik was. Dat is voor mij het verschil tussen deze keer en alle vorige pogingen om af te vallen: ik accepteer nu dat ik mijn levensstijl moet aanpassen, sterker nog, ik omarm het.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 13:52    
Vrouw Weeggegevens  GGK
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Benfit

Reageer met quote
Hallo hebben jullie nog ruimte voor 1 erbij.

Na iedere keer aan het jojojoen ben ik sinds vrijdag bezig met benfit. Nog heel wat kilo's te gaan. Maar ik ga er voor.
Nu bezig met voedinglijsten en 3x in de week sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 20:49    
Vrouw Weeggegevens  EssieV
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Herbalife / WW

Reageer met quote
Natuurlijk hebben we nog ruimte, welkom en heel veel succes.

Wie een dieet als sport verkiest, die wint óók als hij verliest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2010 21:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom GGK. Erg blij

Joepi, vanmorgen was er eindelijk weer een hele kilo af. Eindelijk weer naar beneden. Nu kijken of het weer naar beneden blijft gaan. Op naar de laatste 11 kilo. Erg blij

Begonnen op 20-3-09
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 feb 2010 12:25    
Vrouw Weeggegevens  EssieV
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Herbalife / WW

Reageer met quote
@Cisje, een kilo kwijt Applaus

Wie een dieet als sport verkiest, die wint óók als hij verliest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 feb 2010 13:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heel mooi Cisje!

Welkom GGK, veel succes. Wat is benfit?

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 12 feb 2010 19:05    
Vrouw Weeggegevens  Angela1980
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Zo vertelde ik de vorige keer, dat ik werkloos was.
Nu kan ik vertellen, dat ik een baan gevonden heb en waarschijnlijk volgende week of die week daarop kan beginnen.
Dus ben weer helemaal positivo.

Helaas kon ik mijzelf vannochtend niet wegen, mijn weegschaal is kapot.
Hopelijk van de week een nieuwe kopen.

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2010 17:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gefeliciteerd Angela, hartstikke mooi! Nu zal het ook weer een stuk makkelijker zijn ritme in je dagindeling te houden en dat maakt het weer makkelijker op je eten te letten.

Mijn dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2010 19:34    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 288, 289, 290 ... 294, 295, 296  Volgende
Pagina 289 van 296