| Auteur |
Bericht |
EssieV Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-2-2009 Berichten: 897 Dieet: Herbalife / WW Woonplaats: Veghel
|
|
Meestal wel ja, maar op dit moment werkt het even niet zo voor mij. Nou ja, na een jaar mag dat ook wel even. Ga er vanuit dat ik op een plateau zit en dat ik daar ineens doorheen ga en dan weer goed zal afvallen._________________ Mjin streefgewicht voor de 12 weken actie is 89 kilo
Wie een dieet als sport verkiest, die wint óók als hij verliest. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 feb 2010 12:10 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Anneliez Super Weegclubfan

|
|
Ik ben weer netjes 4 ons afgevallen. Vorige week was het een kilo, dus het gemiddelde is weer heel mooi. Ik ben erg tevreden met het nieuwe ww programma, kan nu makkelijker gezonde keuzes maken. Esther, ik hoop voor je dat je gauw weer af gaat vallen. Ik plan altijd de avond van tevoren al in wat ik de volgende dag ga eten. Dan hoef ik op de dag zelf dus niet meer te kiezen wat ik zal eten. 's Avonds achter de computer is het veel gemakkelijker om gezonde en verstandige maaltijden te kiezen dan wanneer het voor mijn neus staat. En overdag kan ik veel gemakkelijker tegen mezelf zeggen dat ik iets niet eet, omdat ik het niet heb ingepland. Kortom, voor mij werkt dat heel goed.
Cisje, zet hem op, dan zit je zo weer onder de 79. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 06 feb 2010 14:59 |
|
 |
laantje Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 31-1-2010 Berichten: 23 Dieet: gezonder eten Woonplaats: antwerpen
|
|
goedemorgen dames!!!
ik zal even noteren wat ik gisteren gegeten heb.
ik wil graag horen wat jullie op of aanmerkingen zijn .
ontbijt:
1 kop koffie zwart
1/4 stokbrood met filet
1 glas water
tussendoor:
1 pot thee
fruit was ik vergeten!
middag:
150gr nassi + sla
glas water
tussendoor:
1 koffie zwart
500ml water
1 kleine yoghurt naturel
avond:
was een shake
en veel thee en water_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 feb 2010 9:03 |
|
 |

|
|
Lijkt mij nogal weinig! Geen fruit, heel weinig zuivel. Ik weet niet hoeveel sla je hebt gegeten, maar mogelijk ook weinig groente. Ik denk dat je ook weinig vezels binnen hebt gekregen. Die zijn niet alleen goed voor de stoelgang, maar doen veel meer nuttigs, waar een lekker gevuld gevoel geven er maar een van is. Een vezelrijke voeding is erg goed voor je bloedsuikerspiegel, omdat koolhydraten dan langzamer opgenomen worden.
Als je wat je op een dag eet, invult bij eetmeter.nl van het voedingscentrum, krijg je helemaal voorgerekend hoeveel calorieën er in zitten en ook alle benodigde vitamines en mineralen worden uitgerekend.
Het is erg belangrijk dat je niet te weinig eet. Als je dat doet, gaat je verbranding omlaag, als een kachel waar je te weinig hout in stopt. Dat smeult nog een beetje, maar het wordt steeds minder. Zo werkt het in je lichaam ook. Als je te weinig eet, gaat je lijf steeds zuiniger om met het beetje energie dat het nog binnen krijgt. En op een keer ga je weer meer eten en al die energie wordt opgeslagen in vet, voor het geval er binnenkort weer zo'n hongersnood aan komt.
Daar komt bij als je veel overgewicht hebt, je lichaam meer energie verbruikt. Vergelijk het met traplopen met lege handen of met een wasmand met 20 kilo aan bakstenen in je handen. Of 30 kilo, net wat je overgewicht is.
Aangeraden wordt om niet minder dan 1400 calorieën per dag te eten, om te voorkomen wat ik hierboven heb beschreven. Heb je flink overgewicht, mag je daar best nog 200 calorieën bij nemen. Zeker als je ook nog veel beweegt. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 feb 2010 13:52 |
|
 |
laantje Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 31-1-2010 Berichten: 23 Dieet: gezonder eten Woonplaats: antwerpen
|
|
je hebt gelijk meid!
was mijn fruit vergeten, en had te weinig zuivel ingenomen.
maar voor vandaag vind ik zelf dat het al veel beter is.
ontbijt:
2 bruine boterhammen met kaas
1 kop koffie zwart.
tussendoor:
1 yoghurtje
1 manderijn
1 mok thee
1 kop koffie
500 ml water
middag:
1 bruine boterham met chocopasta
1 mok thee
tussendoor melk
wat olijven
avond:
gemengde sla met tonijn en gekookte aardappel.
en verder wordt het vanavond thee en water
hahaha_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 feb 2010 17:20 |
|
 |
Angela1980 Vaste Weegclubfan

|
|
Helaas ben ik in 5 dagen, 0,8 kg aangekomen.
Ik baal hier ontzettend van
Ik hoop dat ik volgende week weer wat minder weeg.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2010 8:10 |
|
 |
EssieV Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-2-2009 Berichten: 897 Dieet: Herbalife / WW Woonplaats: Veghel
|
|
Ik heb de weg omlaag weer gevonden!!
Deze week 1,2 kilo eraf, ondanks dat ik ongesteld ben en ik vocht vasthoud. Volgende week ga ik zeker onder de 92.
En dan op naar de 90 kilo, die wil ik zeker halen voor ik over 5 weken op vakantie ga.
Kom op Angela, jammer van die 0,8 kilo maar als je je deze week goed aan je dieet houd is die volgende week dubbel en dwars verdwenen._________________ Mjin streefgewicht voor de 12 weken actie is 89 kilo
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2010 14:24 |
|
 |
EssieV Mega Weegclubfan

|
|
Laantje, ook mij is opgevallen dat je vrij weinig eet.
Wil me aansluiten bij Anneliez, voer het eens in in de eetmeter van het voedingscentrum http://eetmeter.voedingscentrum.nl zodat je een goed beeld heb van wat je eet.
Te weinig eten kan een vitaminen en mineralen gebrek veroorzaken. Je wilt toch ook niet dat je straks een mooi figuur hebt maar dat je nagels afbreken en je haar uitvalt?
Gebruik je ook voedingssupplementen?_________________ Mjin streefgewicht voor de 12 weken actie is 89 kilo
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2010 14:32 |
|
 |

|
|
Esther wat goed! Hartstikke mooi dat je weer afvalt na die hele tijd stilstaan!
Angela, vervelend hoor. Heb je enig idee waar het door komt? |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2010 18:30 |
|
 |
Angela1980 Vaste Weegclubfan

|
|
Nee, jammer genoeg niet.
Misschien heb ik wel teveel stress???
Zit na een periode van 9 maanden leerwerkstage weer helemaal werkloos thuis.
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2010 9:54 |
|
 |
|
|
|