Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Brosse Speculaasjes

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
ja dat weet ik maar is ook met proteinepoeder dat heb ik dus niet, en ik vind het ook te duur om te kopen
Naar boven
BerichtGeplaatst: vr 19 nov 2004 22:56    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Ken je de proteinepoeder van de Tuinen die is 14 euro dacht ik per kilo, en daar doe je heel lang mee nog duur genoeg hoor die andere is 8 euro in een blikje van 250 gram dacht ik dat heet protifar plus.
Ik heb gister lekker en slank meel gekocht bij de molenaar 3 euro per kilo, dat is een combi om brood mee te bakken, tarwebloem, sojameel, gist , zonnebloempitten en lijnzaad, ik ga dat niet gebruiken voor brood, maar ter aanvulling om cake of koekjes te proberen, als dat lukt is dat ook een idee, maar ik moet nog experimenteren, dat marsepein is heerlijk dat is al bijna op, maar dat is ook alleen te doen als je de amandelmeel goedkoop kan krijgen 59 eurocent per 100 gram. gr. Mixer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 4:23    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
ja maar ik lees toch veel over een bijsmaak van die proteine dau dat ga ik niet doen, er is nog genoeg te bakken zonder Lachen
Naar boven
BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Zeker weten, als je ons ook laat mee genieten van je kunstwerken graag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 10:22    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
Nou mixer zo handig ben ik niet hoor die kokoskoeken heb ik van het Atkinsforum en de boterkoek van hier, eerlijk gezegt had ik nog nooit iets gebakken in deze oven en die heb ik al 4 jaar Schaam Schaam Schaam Schaam
Naar boven
BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 15:39    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Heb je dan geen oma-leeftijd?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 16:54    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
ja ik ben 55 maar ja ik ben niet zo'n keukenprinses ben eigenlijk nu oas echt bewust met eten bezig, toen me kinderen vroeger nog thuis woonde kookte en bakte ik ook van alles maar sinds ik alleen woon niet meer Schaam Schaam Schaam Schaam
Naar boven
BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 17:48    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
ja nou snap ik het, wonen je kinderen ver bij je vandaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 18:55    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
ja ik heb helaas nog maar 1 zoon en die woont in Veendam 275 km bij me van daan, van de week heeft mijn kleinzoon van bijna 4 bij me gelogeerd heerlijk hoor, helaas wordt hij morgen weer opgehaald en moet ik dinsdag gewoon weer werken
Naar boven
BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Veendam vlak bij mij dus, en je werkt nog? wat goed, ja mijn kleinkinderen wonen net zo ver in Rotterdam en Nieuwkoop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 nov 2004 22:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4