Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Brenda's dieetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 60, 61, 62  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   brenda05
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Maagverkleining juli 2016

Reageer met quote
vandaag geen lekker dagje gehad qua eten.
ik was heel de dag misselijk, het leek wel of me suikerspiegel te laag was want me zicht was ook heel wazig. dus heb vandaag me dieet even opzij gezet en morgen gaan we weer verder.
dus geen menu voor vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2011 19:23    
Vrouw Weeggegevens   ikdoehet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
hé Bren, vind het super dat je er weer bent en aan het schrijven bent Lach hoop dat je lekker hebt genoten van het niet dieten en lekker gezond hebt gegeten, mag af en toe ook tussendoor!!!

Je intiemste relatie is de relatie met je gedachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jun 2011 13:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ linda: ja gisteren een off dagje en toen heb ik me ook redelijk gehouden. had wel een paar biscuitjes op omdat mijn maag zo van streek was (alles wat ik die ochtend gegeten had zat later niet meer in mijn maag maar in de wc) en vroeger kregen we dan altijd biscuitjes met slappe thee Erg blij dus dacht, nu dan ook maar en het heeft nog geholpen ook Lachen
maar was opzich een lekker dagje gisteren.

vandaag wel even een moeilijk moment gehad want de smaak van de biscuitjes van gister zat nog tussen me oren Lachen
en ik kon het ook niet laten om er 3 te nemen. maar verder netjes aan mijn menu gehouden. nou daar komt mijn menuutje dan.

O: berliner,gek worst met philaldelphia, 1 gl thee
T: 1 gl thee 3 blokjes kaas 3 biscuitjes
L: berliner , gek worst met phil. en 1 fl water
T: 1 fl water, 1koffie
D: bietjes met ui en een kipfiletje
T: 1 koffie, 2 gl thee en mss. 3 blokjes kaas?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jun 2011 19:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag lekker wezen shoppen (voor de kinderen natuurlijk).
we zijn goed geslaagd allebei zijn ze weer helemaal in het nieuw.
was een gezellige dag alleen altijd in tijdnood hé want voor je het weet moet je alweer op het schoolplein staan en dan weer door naar zwemles. en wat duurd z'n uur dan lang als je in de kantine zit te wachten.
heb me vandaag goed aan mijn maaltijd kunnen houden! maar dat zei ik gisteren ook tot dat ik gisteravond alle biscuitjes heb op gegeten die we nog in huis hadden (en dat was een have rol)
maar we hebben nu biscuitjes in huis die ik niet zo lekker vind Erg blij dus hopen dat het dan goed gaat.

maar hier is mijn menu:
O: 2 gek eieren met 1 pl ham, 1gl thee
T: 1 gl thee en 1koffie
L: 2 verse runderhamburgers met ui en paprika, 1 gl cassis light
T: 2 bifi wostjes, 1 grote cappuccino en 1 koffie verkeerd
D: rauwkost salade met kippenpootjes, 1 gl cassis light
T: 1 koffie en 2 gl thee
helaas veel te weinig water en veel te veel koffie gedronken Sip Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2011 19:57    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   zinnia
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: GBP- letten op koolhydraten

Reageer met quote
het koffiemonster lol, klinkt heel bekend Schaam Schaam Schaam Schaam ik moet mezelf ook altijd verplichten om aan de kruidenthee of wat anders te gaan, anders is het echt van de morgend tot de avond koffie hier
en hoewel misschien niet doorslaggevend is het helaas ook niet kh-vrij Sip

maar verder ga je weer lekker na je biscuit daggetje lees ik dus heel erg knap van je dat je de draad weer opgepakt hebt

you go girl!!

fijn he als je met de kids kan gaan shoppen en ook nog een fijn gevoel kunt overhouden aan het gebeuren zelf

knuf

xx evi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 18 jun 2011 13:28    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hoi Brenda, fijn dat je weer op de rails aan het klauteren bent, en alleen dingen in huis die je niet lekker vindt, is heel goed. Met kinderen zal dat wel niet altijd lukken. Dat is het voordeel van kleinkinderen, ik geef je aan het eind van de dag het lekkers wat over is gewoon mee naar huis, niet dat hun moeder daar blij mee is....

Groetjes,

Jolande

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2011 13:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hé Brenda.... ik zat te denken hoe het met je gaat, al een poosje niks meer gehoord van je vandaar dit berichtje...

hoop dat alles goed gaat en ik je snel hier weer mag zien Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2011 13:32    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Van daag is weer een nieuwe start!!!

Na lang weg gesweest te zijn ga ik vandaag weer beginnen om mijn dagboekje bij te houden en er geregeld in te schrijven.
Want ik merk gewoon dat ik zonder alles op te schrijven ik niet verder kom!

op dit moment loopt het thuis niet allemaal even lekker en aangezien ik een emotionele eter ben is dat een groot probleem.
op zich heb ik me wel goed gehouden is schommel tussen de 92 en de 94. dus eigenlijk kan je zeggen dat ik al die tijd gelijk ben gebleven. maar als ik er nu niks aan doe dan ben ik bang dat die 14kg er zo weer aan zit.

vandaag een lekker dagje, vanmorgen de buitenboel gezeemt en me voortuintje aangeveegt en net wat plantjes op het tafeltje gezet en een mandje aan de muur gehangen. Het ziet er gelijk een stuk leuker en gezelliger uit! manlief is voor een halve dag naar zijn werk en me oudste zoon is bij een vriendje gaan eten en de jongste ligt heerlijk in bed te slapen. dus een middagje voor moeders alleen en daar was ik echt aan toe! ! !

hier is alvast mijn menu

O: 2 w bolletjes (had nog in huis) met dieetboter een een kleine banaan, 2 gl thee

T: 1 kleine banaan

L: 3 br boterhammen 1 met boter 1x filet american met ui en 1x rookvlees

T: 1 grote koffie verkeerd met 2 zoetjes, 4 gl thee

D: rijst met kipfilet en veel verschillende groentes

T: 1 gr. koffie verkeerd met 2 zoetjes

[/code]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2012 14:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hé wat goed dat je hier weer bent en wat goed dat je ondanks alles nog redelijk op je gewicht zit!! knap van je!!

Wel jammer dat het thuis niet zo lekker loopt, hoop dat het nu weer wat rustiger mag zijn.... vind het wel weer leuk dat je hier weer bent!

Ik wens je succes en we gaan elkaar hier weer goed moitveren

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2012 16:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
het was vandaag weer een spannend begin van de dag, patrick had een gesprek met zijn directeuren en eigenlijk waren we bang dat hij er uit gegooit zou worden (der zijn al zoveel de laan uit gestuurd). wat het maakt bij dat bedrijf niet uit of je een vast contract hebt of niet je krijgt gewoon een oprotpremie van 3 mnd mee en ze zijn van je af! maar we hebben uitstel van executie.pat krijgt 2 mnd de tijd om de omzet omhoog te brengen en anders wordt hij in functie terug gezet (en dan wordt je naar lutjebroek gestuurd om te gaan verkopen) tussen door werd ook nog even verteld dat hij er niet uit zag (sins hij met mij om gaat)alleen maar omdat hij niet meer 7dg in de wk in de sportschool zit, en daardoor best wel is aangekomen.maar goed, hij gaat afspraken maken bij een dietiste en bij de sportschool om daar iets aan te doen.

zo ik heb even mijn frustraties van me afgescheven.
verder ging het niet zo makkelijk met het eten er zaten nog 5 paaseitjes in het zakje en die heb ik dan ook allemaal opgegeten!
vanmiddag moet de oudste naar zwemmen en ik ben van plan om daar op de fiets heen te gaan.

menu

O: 2 boterhammen met boter en rookvlees en berliner, 2 gl thee

T: 1 koffie met melk en 1 zoetje en 1 kleine banaan

L: 3 boterhammen met boter, 1 x rookvlees en 1 x kippen grillworst

T: 5 paaseitjes puur 1 koffie verkeerd en 1/2lt water

D: ik denk dat we brood gaan eten, ben te laat thuis om te gaan kooken.

T: 1 grote koffie verkeerd met 2 zoetjes, 1 gl cassis light

fijne avond iedereen en alvast een fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 mrt 2012 15:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 53, 54, 55 ... 60, 61, 62  Volgende
Pagina 54 van 62