Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Brenda's dieetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 60, 61, 62  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ikdoehet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
wat goed Lach lekker trots blijven!!! lijkt me een heerlijk gevoel als moeder zijnde om te zien hoe je kind zich verder mag gaan ontwikkelen Lach

Dus een dubbel kado met de hond Lach en wat fijn dat je moeder rekening houdt met de boodschappen Lach wens je verder een heerlijke dag toe Lach op naar de zon morgen, jammer dat die er vandaag nog niet is ;-)

Je intiemste relatie is de relatie met je gedachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2011 12:07    
Vrouw Weeggegevens   brenda05
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Maagverkleining juli 2016

Reageer met quote
ja dat is ook zeker mooi om te zien hoe je kind zich verder ontwikkeld. wat ook raar/mooi is is dat hij qua uiterlijk heel erg om mij lijkt maar toen ze aan het vertellen waren hoe hij in de klas is leek het net of ze het over mij hadden hoe ik vroeger op school was.

vanmiddag gaat het niet zo lekker, heb nl vanalles naar binnen zitten werken wat ik niet mag hebben.
ik ben vanmorgen en vanmiddag crackers (kh-arm) gegeten.
had ze nog nooit gegeten maar het blijkt dat ik daar niet me lunch mee kan doen want ik heb echt lopen zoeken en het een en ander ook gevonden Lachen
door deze dag maar een streep heen en mogren maar weer aan de eieren en shakes.

maar hier toch maar even mijn menuutje opschrijven, dat helpt altijd!
nou hier komt die dan:
O: 2 crackers met smeerworst, 1 beker thee
T: 2 gl thee
L: 4 crackers met 2 x smeerswost, 1/2 lt water
T: 2 handjes spekjes, stapeltje biscuits, dropjes,
1/2 lt water, 2 gl thee
D: roerbakgroente met kipfilet (denk ik)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2011 13:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoera na een week hebben we weer eens met zijn 2tjes boven geslapen, en het ging helemaal goed!
teminste, ik had me oordoppen in Lachen Nee maar het ging echt goed, eerst wel even een uur liggen piepen maar ineens was het stil! in een week z'n vooruitgang, helemaal geweldig!
nu iets minder, om half 7 dacht ik laat ik er nu maar eens uit gaan om de hond vroeg uittelaten kan patrick ook eens uitslapen.
dus hier zit ik dan op 7 uur s'morgens met mijn laptoppie.
helemaal misselijk van gisteren omdat ik alles door elkaar heb gegeten. zal maar niet vertellen wat ik allemaal in mijn mond gepropt hebt, maar me darmen hebben wel een boest gekregen.
maar het is weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.
pat is vandaag ook vrij,hij gaat vandaag het voor hekje schilderen en ik ga straks justin naar een feestje brengen.
ook heb ik vandaag al mijn menu bedacht en die word heel rustig!

T:1 gl thee
O: 2 eieren, 1 gl thee
T: 1lt water, 2 gl thee
L: shake met soja melk
T: 1 lt water 2 gl thee
D: 2 sneetjes brood (kh-arm) 2 balletjes gehakt met sla,komk. paprika en een beetje mayo (soort hamburger)
T: 1 koffie en 2 thee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 apr 2011 6:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
pff ik heb vandaag echt een rotdag!
echt alles gaat fout en ik vind iedereen vervelend, de kinderen (nou ja de jongste dan),de hond en zelfs op sommige momenten mijn man.maar gelukkig heeft hij z'n zelfde bui,dus iets zeggen kan ook niet want dan barst de bom bij ons allen 2.(een gezellige zaterdag hé!) ik heb wel 4x heen en weer gefiets om justin naar een feestje te brengen en gelijk boodschappen te doen maar dan kom je thuis en dan ben je de helft weer vergeten!
Qua eten heb ik wel een goeie dag gehad heb me goed aan mijn menu kunnen houden. alleen door het mooie weer hebben we als diner een salade met gerookte zalm gegeten. en zelfs daar was ik geiriteerd over omdat pat hem niet had klaar gemaakt zoals ik der trek in had (en hij was al bezig dien ik thuis kwam met justin.
en omdat hij net z'n lekkere bui heeft als ik heb ik maar wijs mijn mond dicht gehouden.
maar goed morgen weer een dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 apr 2011 18:21    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Brenda soms heb je zo'n dag. Hoop voor je dat het morgen weer een goede dag wordt bij jullie. Gelukkig ging het "eten" vandaag wel goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 apr 2011 21:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik heb vandaag maar het dieet uit het raam gegooit!
ik zit de laatste 3 dg gewoon niet lekker in me vel en daarbij wil het gewoon niet lukken om me aan het menu te houden.
heb besloten om vanavond heerlijk van een chocoladereep te gaan genieten(als afsluiter van de dag/weekend) en morgen er weer helemaal der voor te gaan!

ps: was vanmorgen wel 7 ons af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2011 18:51    
Vrouw Weeggegevens   ikdoehet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
jee, Bren, dat klinkt ook zwaar bij je... maar ik hoop dat je van de welverdiende (frustratie?) chocolade reep heb genoten en er nu weer voor gaat, waarschijnlijk wel weer even pittig zo de eerste dagen na wat gezondigd te hebben, maar ga er gewoon vanuit dat ik straks in je dagboekje leest dat je een gezonde eetdag hebt gehad.

Wel lekker dat de hond nu gaat doorslapen. Wel leuk dat je kind op je gaat lijken, of heb ik dat verkeerd? nu niet de behoefte om het te behoeden voor dingen waarvan je denkt, dat heb ik toen niet aangepakt dus doe het als het kan anders? Lach

Wens je nog verder een fijne avond en een super goeie maandag, de mooie dagen qua zon komen er weer aan Lach

Je intiemste relatie is de relatie met je gedachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 apr 2011 20:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
nou daar ben ik weer, na een paar frusterende dagen.
ik kan me gewoon niet aan dr frank houden. heb ook vandaag dingen gegeten die niet in zijn menu voor komt.
maar heb even besloten om een paar dagen gewoon gezond te gaan eten en als ik er weer aan toe ben laat ik dr frank weer binnen.

het menu voor vandaag was
O: 2 eieren met een stukje kaas, 1 gl thee, 1 flesje water
T: 1 flesje water 2 gl thee
L: 4 crackers (kh-arm) met 2x smeerworst
T: 1 ei, 2 stuks ananas(vers) en 2 handjes spekjes Schaam Schaam Sip
D: 4 boterhammen met 2 gebakken eieren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 apr 2011 19:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
nou het was vanmorgen weer vroeg tewijl de rest aan het uitslapen was. want de verwarmingsmonteur komt tussen 8 en 12.30, en hij is nog steeds niet geweest.
best gek dat je der eigenlijk altijd vanuit gaat dat die dan gelijk het eerste uur voor je deur staat???
mar goed ik wacht wel, samen met me glazen thee en me flesjes water.
maar gelijk even mijn menu op schrijven, want dat werkt wel wat beter.

O: 2 gek. eieren, 1 gl thee
T: 2 gl water, 2gl thee
L: 2 volk. crackers met smeerkaas20+ 1/2lt water
T: 1lt water, 4 gl thee
D: roerbakgroente met een hamburger
T: 1 koffie en 2 gl thee en mss. 2 blokjes kaas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2011 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Pieterke

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik lees dat jij het ook een paar dagen moeilijk hebt gehad. Je menu ziet er nu wel weer heel netjes uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 apr 2011 13:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 60, 61, 62  Volgende
Pagina 46 van 62