Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Brenda's dieetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 60, 61, 62  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   brenda05
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Maagverkleining juli 2016

Reageer met quote
vandaag even een mindere dag.
ik heb nl z'n heel pijn en een hese stem dat ik vandaag echt nergens zin in heb. maar helaas gaat alles gewoon door!
wel heb ik vannacht lekker geslapen, patrick heeft nl op de bank geslapen. voor de hond zodat hij rustig bleef.
de hond heeft nl verlatingsangst, en we hebben nog geen bench voor hem (dat was hij bij het andere gezin gewent).

gisteren heb ik wel een lekker dagje gehad, ik ben s'middags mog een uur gaan wandelen met de hond en qau eten netjes aan mijn menu gehouden. pat hoefde niet over te werken dus samen hebben we een salade met kip gegeten.

op dit moment heb ik alweer honger(me maag knort er gewoon van) maar heb een liter water gedranken en zo hoop ik dat tot de lunch vol te kunnen houden

hier komt alvast mijn menu
O: 2 eiereren, 2 gl thee
T: 1lt water, mss straks 2 pl kipfilet of ham
L:shake met soja melk met een schaaltje komkommer
T:1 lt water, 2 gl thee
D: bloemkool met een zelfgemaakte kerriesausje en met een kipfilet
T: 1 koffie en 2 gl thee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2011 9:40    
Vrouw Weeggegevens   ikdoehet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
he wat jammer dat je vandaag niet je dag hebt, ga je verkouden worden? vervelend vervelend meid.... maar het is ook wel lastig met de hond, wel een goeie interventie van je man, nu maar hopen dat de hond het niet te gezellig gaat vinden, want dan heb je kans dat je je man vaker moet missen `s nachts ;-)

Hoe is het gegaan met je trek gevoel, heb je het kunnen weerstaan? je menu ziet er goed uit Lach hou vol meid!

Je intiemste relatie is de relatie met je gedachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2011 20:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ linda: ja ik denk wel dat ik verkouden gaat worden alleen is het vaak geen neus verkouden maar meer me keel en stembanden en longen. maar vandaag voel ik me al iets beter.
gisteren lang onder een warme douche gestaan en daarna vroeg naar bed gegaan, en dat doet wonderen.

ik heb echt een fijne zoon, komt die vandaag naar me toe en zegt mam ik heb een verrassing voor je!
geeft die een geel kaartje (in de vorm van een paasei) staat daar op dat ik 10 eieren moet koken voor school.
goh wat een verrassing!!!!

vanmiddag gezellig naar me ouders, omdat me moeder morgen jarig is maar dan heb ik 10 min gesprek op school, kijken wat justin op school allemaal uithaald.

O: shake met sojamelk, 2 gl thee
T: 1 lt water, 2 gl thee
L: heb al 2 eieren gekookt, 1gl thee
T: 2 koffie en een lt water
D: weet ik niet??? ligt eraan hoelaat ik thuis ben
T:1 koffie?? 3 gl thee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2011 9:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
even een nieuw menuutje want der zijn wat veranderingen.

O: shake met sojamelk, 2gl thee
T: 1 lt water
L: 2 gek. eieren, 1 koffie
T: 1lt water 1 koffie, wat stukjes komkommer,paprika, augurken en 2 of 3 stukjes leverworst(weet het niet meer zo goed hoeveel stukjes het waren).
D: stoofschotel met kipfilet, 1 gl cassis light

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2011 19:26    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
je menu klinkt goed Brenda!

Wat schattig van je zoon, ik denk ik ga lezen een kaartje gemaakt ;-) maar toch een beetje in opdracht van zoon. Wel fijn dat je je weer wat beter voelt, hoop dat je snel over je klachten heen bent want het lijkt me ook niet alles om zo te blijven kwakkelen...

Fijne avond gewenst!

ps en al een bence voor de hond kunnen scoren?
psps en alvast gefelicteerd met je moeder!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mrt 2011 19:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ linda: ja gelukkig ga ik me al weer beter voelen, heelpijn gaat minder worden. alleen nog erg last van die kriebelhoest.
maar ben al blij dat ik weer meer fit ben om mijn dag vol te maken.
enwe hebben een bench via internet gekocht, op die site was die goed koper dan dat we hem in de winkel zouden kopen(in de winkel zijn ze zo 50 á 60 euro en nu hebben we een nieuwe voor nog geen 30 euro). dus gisteren besteld en ik denk morgen of maandag hebben we hem in huis.
en tot nu toe is pat beneden op de bank blijven liggen, (we denken dat die hond geslagen is want hij is zo bang en schuw alleen voor de kinderen is hij niet bang. hij is zelfs al wat beschermend voor ze, als iemand naar damian gaat dan komt hij even kijken of het goed volk is en als dam huild dan komt de hond hem troosten.

dankje voor de felicitatie van mijn moeder.

T: 2 gl thee
O: 2 gek. eieren, 1gl water
T: 1 koffie, 1 lt water
L: shake met sojamelk, schaaltje komkommer
T: 1lt water 2 gl thee
D: salade met tonijn of bietjes met ui en een karbonaatje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 10:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
hmmmm dat lijkt me ook lastig met de hond dat jullie dat vermoeden hebben... dat betekent vooral veel werken aan het vertrouwen krijgen in jullie... wel fijn dat hij beschermend naar de kids is.... en het scheelt nogal wat met de bench Lach
Fijn dat het alweer wat beter gaat met je, je krijgt nu met de hond volgens mij wel extra lichaamsbeweging kado erbij.... met het uitlaten, jammer dat het weer vandaag niet zo lekker is...

leuke verjaardag vandaag gehad? en gedraagt je zoon zich goed op school?

Je menu ziet er goed uit, ook met de verjaardag eraan kunnen houden?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 13:13    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Pieterke
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoi Brenda. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Je menu ziet er keurig uit. Wij hebben destijds ook een benz gekocht op internet. Scheelt heel veel geld. Wel fijn dat de hond goed op de kids past. Veel plezier met jullie huisdier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2011 13:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
bedankt voor de felicitatie van mijn moeders verjaardag, heb me goed aan mijn menu kunnen houden toen ik daar was ze had nl ook komkommers,paprika's en augurken in huis gehaald dus daar heb ik me aan gehouden Erg blij

ja met de hond krijg ik er zomaar extra beweging bij kado Erg blij
en dat vind ik niet erg hoor want ik had vanmorgen stiekum op de schaal gaan staan er der is al 9 ons af. dus hij mag van mij veel naar buiten Lachen

met justin gaat alles goed op school, hij vind sommige dingen wel moeilijk,maar ja daar zit hij ook voor op school om het te leren.
ze zeiden dat ze hem nooit horen klagen, het enige dat ik toen dacht was dan wacht hij daarmee zeker tot die thuis is!
maar ik ben trots op hem en dat is het belangrijkste Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2011 10:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
bedankt voor de felicitatie van mijn moeders verjaardag, heb me goed aan mijn menu kunnen houden toen ik daar was ze had nl ook komkommers,paprika's en augurken in huis gehaald dus daar heb ik me aan gehouden Erg blij

ja met de hond krijg ik er zomaar extra beweging bij kado Erg blij
en dat vind ik niet erg hoor want ik had vanmorgen stiekum op de schaal gaan staan er der is al 9 ons af. dus hij mag van mij veel naar buiten Lachen

met justin gaat alles goed op school, hij vind sommige dingen wel moeilijk,maar ja daar zit hij ook voor op school om het te leren.
ze zeiden dat ze hem nooit horen klagen, het enige dat ik toen dacht was dan wacht hij daarmee zeker tot die thuis is!
maar ik ben trots op hem en dat is het belangrijkste Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 apr 2011 10:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 60, 61, 62  Volgende
Pagina 45 van 62