Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Brenda's dieetdagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 60, 61, 62  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   brenda05
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Maagverkleining juli 2016

Reageer met quote
@ ik doe het:
ja hé, wat was het spannend!!!!
Maar wel geweldig dat ze door zijn en die laatste 5 min waren zo verwarend we zaten hier elkaar echt aan te kijken van "wat is die?"
Alleen me jongste zoon heeft geloof ik de hele wedstrijd liggen huilen van de pijn door de tandjes die doorkomen (was zo zielig).
Maar me man was zo blij dat we gewonnen hadden dat hij ging zoeken voor iets lekkers alleen had ik dat niet in huis gehaald (omdat hij ook aan het afvallen is,nou ja hij probeerd het Erg blij )
we hadden alleen maar granen repen met chocolade in huis dus hebben we daar maar ieder 2 van op gegeten Schaam Schaam

@ Simooon:
Dankjewel, ik moet zeggen dat het me opzich wel lekker af gaat.
En af en toe moet je je zelf ook wel eens wat gunnen, en dan daarna weer met volle gang er tegen aan.

Vandaag loopt het weer lekker!
De oudste is bij oma en opa aan het logeren en komt vrijdag weer thuis.
En met de andere moest ik naar het consultatiebureau, waar het nu vast staat dat hij een koemelkallergie heeft Huil huil
maar wel blij dat ik nu weet wat hij heeft.
dan nog onderweg naar huis is een wiel van mijn wandelwagen lek(zit er een spijter in me wiel) kan ik een kant van de wagen dragen met een slapend kind er in,en dat in die warmte pfffff
Maar alles is weer gemaakt en nog ff boodschappen gedaan, met andere worden heb helemaal niet aan eten kunnen denken,daar had ik het veel te druk voor gehad (dat is dan wel weer fijn) Erg blij

Liefs Brenda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2010 15:55    
Vrouw Weeggegevens   simooon
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hihi dankjewel voor je leuke lieve reactie in mijn dagboekje! Erg blij
Fijne avond nog,
Liefs, Simone

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2010 20:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ Simooon:
graag gedaan meid, het is ook geweldig om 21 kg af te vallen!

hier weer even mijn menu voor vandaag:

ontbijt:
1 eierkoek
1 beker thee

tussendoor:
1 evergreen crunchy
1 cappuccino
3 gl water

lunch:
4 volkoren crackers
4 x paturain light

tussendoor:
2 snack a jack chocola
2 gl water

diner:
gebakken aardappels
doperwten met peentjes
gegrilde biefstuk
gebakken uien
2 theelp mayo halfvol
1gl lemon light

tussendoor:
1 cuppuccino
1 aardbeien smoothie (ga der zo lekker van genieten!)

totaal aantal kcal: 1260

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2010 21:25    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Je stelt eerder de vraag hoeveel je moet eten om af te vallen: rond de 1400kc per dag is prima voor jou. Zoals je nu eet, een dagje 1200, dan weer een dagje 1600, is ook helemaal prima, niks aan doen.

Wel raad ik je aan om je keuzes wat bewuster te gaan maken. BBQ's kunnen erg lastig zijn, maar probeer sowieso weg te blijven van al die satésaus. Idem voor het stokbrood en het varkensvlees - die laatste is toch al snel te vet. Een extra stukje kipfilet kan prima, was er helemaal geen salade beschikbaar? Jammer hoor: misschien kun je de volgende keer vragen of het er is en anders voorstellen om er zelf eentje mee te brengen? Daarmee voorkom je dat je zoveel vlees gaat eten namelijk...
Calorie gewijs is het trouwens nog geen rampzalige dag geweest: gemiddeld mogen vrouwen rond de 2000kc eten om op gewicht te blijven - afhankelijk van lengte, inspanning, etc.: met 3 keer in de week sporten mag je dagelijks al 2200kc.

Ik mis ook nogal eens fruit in je menuutje, vind je dat niet lekker, of vergeet je het gewoon misschien? En ik zie een eierkoek als ontbijt; probeer iets te nemen waar wat meer in zit. Eierkoeken bevatten erg veel suiker, maar verder weinig energie waar je de rest van de dag nog wat aan hebt. Neem liever een volkoren boterham, of inderdaad ook 4 crackers.

Als ik het zo teruglees, heb ik nog flink wat neergepend hier. Ik bedoel het allemaal goed hoor! Gezond eten is niet altijd even makkelijk, maar draait vooral om je bewust te zijn van wat je eet en de keuzes die je daarin maakt.
Zet hem op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2010 21:46    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   ikdoehet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
he brenda!

Het heeft dan toch weer zo zijn voordelen als je niks in huis hebt, kun je alleen maar gezond doen ;-) ik merk dat het schrijven me een stuk bewuster maak, maar als ik b.v de reactie van duffy lees leer ik er ook weer heel veel van. Maar gelukkig dat we hier elkaar tips kunnen geven en vind het knap dat je bewust bezig bent met het opschrijven. Kc tellen ben ik helemaal niet van en kan je daar verder geen tips over gev, wel: zo doorgaan met schrijven!

Je intiemste relatie is de relatie met je gedachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jul 2010 23:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ duffy:
ik weet dat je het goed bedoeld en ik kan er alleen maar iets van opsteken!
ja die bbq was een ramp, het zijn echte vleeseters dus geen salade en ze wisten ook niet dat ik op dieet was.
maar gelukkig hou ik niet zo van de bbq dus zal dat ook niet te vaak doen.
qua fruit moet ik je gelijk geven heb ik deze week niet veel gegeten vergeten en of geen trek in gehad.
ben niet z'n hele grote fruit eter maar maakte we vaak een smoothy met vers fruit.

@ linda (ik doe het)
ja ik vind het zo fijn dat je het hier met zijn alle doet,zo steek je vanalles van elkaar op en steun je elkaar.
want alleen had ik het denk ik allang opgegeven.
ik moet ook zeggen dat door hier alles op te schrijven en op caloriechecker.nl zo alles kan invoeren wat ik heb gegeten en hoeveel ik zo bewust bezig ben dat het me zo stimuleerd om door te zetten.
en het is makkelijk om te doen,je klikt aan wat je gegeten heb en hoeveel en de kcal worden zo voor je uitgerekend.
in totaal met me menuutje van hier ben ik een half bezig.
ook heb ik gisteravond even de sportschool gebeld voor info over zumba, maandag maar even langs gaan om me in te schrijven want ik mis zelf het sporten in mijn dieet.
maar vind het wel een drempel want het is ongeveer 5 jr geleden dat ik naar een sportschool geweest (wel altijd goed in beweging geweest met ongeveer 1,5 uur fietsen per dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2010 9:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ duffy:
ik weet dat je het goed bedoeld en ik kan er alleen maar iets van opsteken!
ja die bbq was een ramp, het zijn echte vleeseters dus geen salade en ze wisten ook niet dat ik op dieet was.
maar gelukkig hou ik niet zo van de bbq dus zal dat ook niet te vaak doen.
qua fruit moet ik je gelijk geven heb ik deze week niet veel gegeten vergeten en of geen trek in gehad.
ben niet z'n hele grote fruit eter maar maakte we vaak een smoothy met vers fruit.

@ linda (ik doe het)
ja ik vind het zo fijn dat je het hier met zijn alle doet,zo steek je vanalles van elkaar op en steun je elkaar.
want alleen had ik het denk ik allang opgegeven.
ik moet ook zeggen dat door hier alles op te schrijven en op caloriechecker.nl zo alles kan invoeren wat ik heb gegeten en hoeveel ik zo bewust bezig ben dat het me zo stimuleerd om door te zetten.
en het is makkelijk om te doen,je klikt aan wat je gegeten heb en hoeveel en de kcal worden zo voor je uitgerekend.
in totaal met me menuutje van hier ben ik een half bezig.
ook heb ik gisteravond even de sportschool gebeld voor info over zumba, maandag maar even langs gaan om me in te schrijven want ik mis zelf het sporten in mijn dieet.
maar vind het wel een drempel want het is ongeveer 5 jr geleden dat ik naar een sportschool geweest (wel altijd goed in beweging geweest met ongeveer 1,5 uur fietsen per dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2010 9:30    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Smoothies zijn hartstikke goed en inderdaad goed voor een portie fruit èn een portie zuivel. Ik las in een sprintje waar ik aan meedoe over fruitijsjes: aardbeien of gelijken fijnprakken, in een vormpje doen en invriezen. Klinkt ook erg goed, nietwaar?
En zoek naar het fruit dat je wel lekker vindt, vooral in een seizoen als dit: meloen, nectarines, frambozen, pruimen, mango's, kiwi's...

Leren doen we hier allemaal hoor. Toen ik hier begon at ik onbewust nog geen 1000kc per dag, sportte niet en vond ik fruit niet lekker. Nu, ruim een jaar later, heb ik veel geleerd en ontdekt. Geef jezelf die kans, wees nieuwsgierig en wees ook niet bang om te leren.
Wat leuk dat je weer wilt gaan bewegen bijvoorbeeld! Ik had 14 jaar niet gesport en ben heel dapper naar de sportschool gegaan... nu vind ik het heerlijk. Zet je schaamte opzij en ga ervoor, het helpt je om je doel te bereiken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2010 17:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Duffy
die ijsjes lijken me zeker lekker smullen heb er nu al trek in hahahaha.

het hele afvallen is een groot leerproces en alle tips en adviezen zijn altijd welkom.
ik ben ook best trots op me zelf dat ik het ga doen, heb vanmiddag ook al sportkleding gekocht en dinsdag gaan we gewoon aan de bak.
dacht eerst dat het maandag was maar moet nog ff een dagje extra wachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2010 19:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
het menu voor vandaag is:

ontbijt:
170 gr yoghurt
1 kopje cruesli
1/2 lt water

tussendoor:
1 evergreen crunchy

lunch:
1 foccacia met
verse zalm met sla en dressing
1/2 lt vitamine water met citroen smaak

tussendoor:
18 aardbeien
1 beker 0% melk
1 sesam broodje(wit) met rosbief

diner:
1 gl clear citroen
3 sesam broodjes met rosbief

tot nu toe zijn mijn kcal 1396

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jul 2010 20:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 60, 61, 62  Volgende
Pagina 3 van 62