Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Boterkoek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sylvia2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 18-3-2004
Berichten: 227

Woonplaats: Spaarndam *Dieet Atkins*


  Reageer met quote
Nou, het is gelukt. Het leek alleen niet meer op boterkoek, maar op zanddeegkoek. Wel lekker.
Ik heb 50 gr sojameel en 50 gr. prote?¯nepoeder genomen.
Ruim een kop boter, eerst was het deeg erg droog en kruimig, dus nog iets bij gedaan. Uiteindelijk ongeveer 125 gr. boter.
Ik had geen amandelessence in huis, dus 1 dopje vanille-essence en paar dr. rum- essence genomen.
Verder hetzelfde als de boterkoek van Jadie.

Sylvia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 25 apr 2004 19:59    
Vrouw   Jbalding
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 10-5-2004
Berichten: 11

Woonplaats: Utrecht


  Reageer met quote
Ik heb het gisteren geprobeerd! Lekker, niet echt boterkoek maar het komt in de buurt! Natuurlijk wel lekker om weer eens een lekker koekje te kunnen eten!!!

Groeten
Jasmien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 mei 2004 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Ardnas
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 5-3-2004
Berichten: 160
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Katwijk Zh


  Reageer met quote
Hoi Jadie,

vraagje: Waar koop ik amandelmeel? Ik ben hier bij de plaatselijke reformwinkel geweest, maar daar kenden ze het niet.

_________________
Groetjes van Sandra

Gewicht nu: 101 kg
Streefgewicht voor 1 september: 95 kg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: di 08 jun 2004 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 53999
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Ardnas schreef:
Hoi Jadie,

vraagje: Waar koop ik amandelmeel? Ik ben hier bij de plaatselijke reformwinkel geweest, maar daar kenden ze het niet.


Hoi San je kunt het in een natuurvoedings winkel kopen zelf woon ik op de grens en had voor Jadie wat zakjes meegenomen want de prijs is wel erg laag bij de buren 200 gram voor 79 euries :wink:

_________________
Overzicht Donaties


Laatst aangepast door Ellen op di 08 jun 2004 14:06, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 jun 2004 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Costar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 29-3-2004
Berichten: 423
Dieet: Atkins
Woonplaats: Brabant


  Reageer met quote
Ardnas schreef:
Hoi Jadie,

vraagje: Waar koop ik amandelmeel? Ik ben hier bij de plaatselijke reformwinkel geweest, maar daar kenden ze het niet.


Bij de nettorama heb je zakjes amandelsnippers.. ( 75 gr voor 99 ct geloof ik)
Die doe ik dan in de keukenmachine en maak er meel van.. ( dus heel fijn maken..) en klaar

Hugs
Colinda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 jun 2004 13:18    
Onbekend   Puk
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 82

Woonplaats: Zoetermeer *Dieet Atkins*


  Reageer met quote
De boterkoek staat in de koelkast af te koelen. Ik heb net een stukje geprobeerd en hij is verukkelijk!

Ik heb er wel een dopje amandelessece doorheen gedaan en dat smaakt heerlijk!

Als ik er nou koekkruiden doorheen doe of speculaaskruiden? Misschien benaderd het wel een beetje gevulde speculaas?

smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 okt 2004 23:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 53999
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Gewoon proberen doe ik ook al gaat er ook wel het een en ander de bak in Schaam Schaam

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2004 3:54    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
Die zoetstof hoeveel is dat ongeveer, want zoetstof naar smaak hoe weet je dat gewoon van het deeg proeven??? ik denk dat er toch aardig wat in moet
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2004 17:02    
Onbekend   Puk
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 16-10-2004
Berichten: 82

Woonplaats: Zoetermeer *Dieet Atkins*


  Reageer met quote
Ellen schreef:
Gewoon proberen doe ik ook al gaat er ook wel het een en ander de bak in Schaam Schaam


Zonde! Maar inderdaad, proberen is de beste remedie. Als het wat is laat ik het jullie weten.

Quote:
Die zoetstof hoeveel is dat ongeveer, want zoetstof naar smaak hoe weet je dat gewoon van het deeg proeven??? ik denk dat er toch aardig wat in moet


Ik heb gewoon mijn vinger in het beslag gestopt om het even te proeven, ik kwam ongeveer aan ?©?©n dopje Natrena, of 2 halve, 't is maar hoe je het bekijkt.




Puk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2004 19:49    
Onbekend  omafia
Gast







  Reageer met quote
Ik heb hem al gebakken en een stuk op de rest snel in de vriezer, het is echt heerlijk zeg, leuk om te maken als er visite komt.
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2004 20:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4