Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Boek: "Uit de ban van eetbuien", wie kent het?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Merian
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten, meer bewegen

Reageer met quote
Wie van jullie kent het boek "uit de ban van eetbuien" van Joanna Kortink? Ik ben erg benieuwd naar jullie eigen 'recensie' ervan. Was het werkbaar, nuttig, vernieuwend of juist oude koek en niet wat je nodig had?
Ik ga het boek binnenkort uit de bieb halen (moest het reserveren, dus duurt even), en heb hoge verwachtingen. Het afvallen gaat heel prima momenteel, en ik ben ook niet ver meer van mijn streefgewicht. Maar ik knijp 'm een beetje voor de periode daarna, want ik wil mijn streefgewicht natuurlijk wel vasthouden. Ik hoop dat dit boek me ermee kan helpen...
Ik ben benieuwd! Groet Merian.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mei 2010 13:39    
Vrouw Weeggegevens   chris3108
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
ik ken het boek ,er staan veel nuttige dingen in ,maar of het je helpen kan om op gewicht te blijven ?
ik heb zelf nu een jaar zelfhulp via de stichting Ziezo gedaan ,het heeft me veel inzichten gegeven in het hebben van eetbuien en hoe ik daar mee om kan gaan .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2010 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik ben dit boek nu aan het lezen. Zit daarom te zoeken bij weegclub of er hier op het forum meer over te vinden is. Mocht je dit lezen en over het boek willen 'praten' (delen) dan sta ik daar wel voor open.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 feb 2017 17:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1