Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Bla

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Houd moed!! Vriendin van mij is in mei geopereerd en is nu al 25 kilo kwijt. Het kan, echt!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 07 jul 2012 12:16    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Maandag de goedkeuring van de chirurg en de narcosebespreking gekregen. Wachtlijst 3 maanden.
Ik heb gezegd dat ze eventueel ook wel meteen dezelfde middag mochten bellen, daar zou ik niks op tegen hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2012 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik duim... fijn dat het doorgaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 24 aug 2012 13:37    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Over 3 1/2 week een GBP. Donderdag op pre-dieet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 sep 2012 16:37    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
Hoi Bla,
nou, dat schiet al lekker op. 3,5 weken. Ik heb ook een gastric bypass en ben er helemaal blij mee. Ik zal voor jouw duimen, dat het jouw na de operatie net zo goed gaat.
Groetjes
Lilly Erg blij

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 sep 2012 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Goed nieuws! Dat is wel niet direct maar toch beter dan 3 maanden wachten. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012 18:04    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aangezien je in Leeuwarden 3 weken een pre-dieet moet volgen moeten je ze wel 3 weken van tevoren opbellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012 18:31    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag tweede voorlichting gehad en een forumvriendin ontmoet (ander forum ;-)) Pre-dieet is erg basic: boterham met mager beleg voor ontbijt en lunch en diner bestaande uit 1 aardappel, 1 lepel groenten en 50 gram vlees en daarnaast nog halve liter magere melk oid en 2 fruit. Denk daarbij dat ik KH een beetje in de ban heb, dus gg-crackers ipv brood en geen aardappel, maar wat extra groente. Er is soms wat gegrom te horen en het komt niet altijd uit mijn mond.
Volgende week donderdag kennismaken met de afdeling en laatste onderzoeken en dan nog een weekje en dan is het zo ver.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 sep 2012 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Lilly68
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gastric bypass

Reageer met quote
god, bla. Hoe hou jij dat vol???? Ik had ook een predieet van shakes, maar niet verplicht. Als ik maar zo veel mogelijk van tevoren was afgevallen. shakes heb ik toen zelf gekozen. Maar ik had wel altijd een volle buik en geen gerommel. S'avonds dan een kipfilet met veel groente en soms een aardappel. Dat kon ik goed volhouden. Als ik lees, hoe weinig jij mag eten, ben je al goed aan het oefenen voor na de operatie.
Zo, moet nu even met schoonmoeder naar het ziekenhuis.
Groetjes
Lilly

100kg- 08.07.2012 90kg- 16.09.2012 80kg- 30.12.2012 70kg-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 sep 2012 7:35    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vraag me zelf ook vaak af hoe ik het volhoud hoor! En mijn humeur is niet altijd dat wat men van mij gewend is, ik zit regelmatig tegen het plafond aan geplakt. Schaam Schaam Maar als ik heel eerlijk kijk is het vooral mijn hoofd die er mee bezig is. Ik ben zielig omdat ik zo weinig mag en ik heb zin in wat lekkers... En hoe meer ik denk aan dat ik iets niet mag, des te meer ga ik er aan denken. Met het fruit en de melk (yoghurt) kan ik zo schuiven dat ik dat eet wanneer het te erg wordt: soms als tussendoor en soms meteen na de maaltijd als toetje.
Nog maar 2 weken, dan is het achter de rug!

Enne...shakes...ze zijn wel vullend, maar ik heb ze 3 jaar geleden al eens 5 maanden gedronken. Zat daar niet zo op te wachten en in MCL willen ze graag "normaal" eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2012 0:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 4 van 11