Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Bikiniproof met Sonja!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kyraaas
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Goedemorgen!

Inmiddels al een tijd niet hierop gezeten.. ben nu net 2 dagen terug vanuit een reis naar Amerika en schrok gisterochtend toch wel erg toen ik op de weegschaal stond. Ben inmiddels ook 3 weken geleden gestopt met roken dus het is nu tijd om aan de bak te gaan!

Ik heb zelf t nieuwe boek van sonja besteld en ben op zoek naar mede-afvallers die dit met mij willen gaan volhouden!

Ik ben deze week al begonnen maar wil vanaf volgende week serieus met het sprintje beginnen. Wie doet er mee??
Groetjes Kyra

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 7:22    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Veel succes met jouw doel,

Ik doe zelf niet aan Sonja Bakker, maar aan 's ochtends en 's middags een Modifast shake, en tussendoor enkel fruit, en 's avonds gewoon een gezonde maaltijd. Ik ben pas gisteren hier lid geworden, maar ik heb gisteren en vandaag helemaal niks gesnoept tussendoor, en ik ben voor het eerst sinds ik hier werk, gisteren en vandaag 30 minuten gaan wandelen in mijn pauze. Ik weeg me elke donderdag ochtend, lang wachten op het 2e weegmoment. Ik ben erg benieuwd of mijn inzet resultaat geeft volgende week op de weegschaal.

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 19:43    

Reageer met quote
Heel jammer, 0,8 aangekomen. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in mezelf. Ik heb een hele week Modifast shakes gegeten en fruit/groenten. Ik ga overstappen van het Modifast dieet naar EGA, omdat ik dan meer mag eten gedurende de dag, als ik maar het dieetboekje aanhoudt, en de zoete groenten eet en meer water drink.

Ik hoop dat de verandering qua dieet ervoor zorgt dat het resultaat volgende week wel een groen vakje oplevert.

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 12:10    

Reageer met quote
Zo blij dat ik nu ook een groen vakje heb. Niet gesnoept meer. Veel kersen en rode bessen en aardbeien gegeten de afgelopen periode. Heerlijk dat fruit van deze periode. Dan mis je de zoete snoeperijen ook niet meer. Ik heb ook meer gelopen, en meer water gedronken dan eerst. Het heeft gelukkig geholpen, met eindelijk gewichtsverlies.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1