Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Belonen... tips?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AngelR
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Sinds juni heb ik het roer omgegooid, ik moest wat aan mijn gewicht doen . Hoewel het afvallen nog steeds goed gaat merk ik wel dat ik vaker in mijn valkuil stap... ik beloon mezelf...
Meestal is dat met een stukje chocolade, maar soms sla ik daarin door. Dan eet ik dus niet een stukje chocolade, maar een hele zak snoep die ik dan ook koop omdat ik best iets extra's verdiend heb.
Nu ben ik bang dat ik, nu ik meer gewicht verloren heb, ook steeds vaker deze beloningen ga halen en in een neerwaartse spiraal terecht ga komen...
Heeft iemand hier tips voor of een gouden tip?

Groetjes,
Angelique
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je kunt je afvragen waarom je die beloning nodig hebt, een goede hulp hierbij is de Beck's methode.
Je kunt ook jezelf belonen met niet-voedsel. Dus als je x bent afgevallen koop je een leuk tijdschrift, je gaat iets gezelligs doen al dan niet samen met iemand of je neemt een verwen moment voor jezelf. Lekker in bad, een maskertje, scrubben, nagels lakken, crèmetje op je gezicht.... Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2015 12:43    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zou de beloning ook gaan zoeken in iets anders dan in voedsel!
Koop iets leuks voor jezelf bij het bereiken van een bepaald gewicht bijvoorbeeld, gewoon iets simpels waar je blij van wordt en bij een echte mijlpaal iets groters of duurders.
Maar waarom alleen jezelf belonen? Je kunt ook de Weegclub of een ander goed doel belonen met een donatie. Want eigenlijk beloon je jezelf al met een gezonder gewicht!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 nov 2015 6:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1