Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving geopend)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Becks marathon naar 21 september!!!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 139, 140, 141  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik heb al een tijdje het boek van Beck's dieet oplossingen in huis en ben al meerdere keren opnieuw begonnen. Kom op de een of andere manier niet verder...

Nu ben ik op zoek naar mede sprinters, die samen met elkaar op de" Becks" manier willen afvallen, door elkaar te steunen door dik en later vooral dun!

Lijkt het je leuk om mee te sprinten laat het me dan weten, ook al ben je al verder in het boek, maakt niet uit, gaan we gewoon samen verder.

Ik ben nu bij dag 12, voor mij een moeilijke dag...

Ook voor startende Beckers maakt natuurlijk ook niet uit! Samen staan we sterk!

Ik heb de eind datum aangehouden op 20 juli, dat is 6 weken vanaf komende maandag! Daarna kunnen we het altijd nog aanpassen...

We kunnen op maandag het beste weegdag houden (dat houdt je in het weekend allert)
Laten we dan komende maandag (8juni) onze start en streef gewicht (voor deze 6 weken) weten, zodat ik een lijst kan maken!

Groetjes Jess

Laatst aangepast door Jess op do 04 jun 2009 11:12, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2009 10:07    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Framboos
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA op eigen manier

Reageer met quote
Hoi Jess,

Ik wil me graag aansluiten bij dit sprintje. Ben al een paar weken bezig met het boek van Beck, maar ben bij dag 15. Het lukt me gewoon niet elke dag een stap verder te komen.

Is dat 12 de lunch overslaan? Ik heb dat vorige week maandag gedaan, en het ging super goed! Ik was er ook bang voor, maar ben de tijd prima doorgekomen. Kreeg pas rond half 2 echt honger! Erg blij
_

Even iets over mezelf: Ik ben Maike, 21 jaar. Sinds een jaar woon ik samen met mijn vriend. Ik ben nooit dun geweest en ben eigenlijk altijd wel bezig geweest met mijn gewicht. Sinds 1 januari officieel begonnen. Was toen voor de carnaval al 7 kg lichter, maar met de Pasen zaten deze er weer aan. Nu is er in totaal al weer 4,5 kg af! Het gaat stukke langzamer..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2009 10:26    
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Maike, gezellig dat je mee gaat doen! Nee ik doe ook niet elke dag een dag uit het boek hoor, dat red ik ook niet altijd! En inderdaad dag 12 dat is die dag dat je na je ontbijt niet meer mag eten! Rollende ogen

Ik ben thuismama (35jaar) van 2 kids een manneke van 4 en een kleine meid van 2 jaar. Daar ben ik best druk mee kan ik je zeggen.

Na de zwangerschappen niet meer onder de 72 geweest en hoop nu toch wel een keer weer terug te komen op 68 vsn voor de zwangerschap van de eerste...

Ik saboteer heel vaak zelf de heleboel, als ik dan wat afval dan denk ik alles weer te kunnen eten, en dat is natuurlijk niet zo!

Ik hoop dat er nog meer beckers bij komen! Gezellig!

groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2009 10:35    
Vrouw Weeggegevens  Mariska1977
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ha Jess,

was je al kwijt maar je hebt nu een eigen sprint..

Veel succes de komende weken!!!

Groetjes,

Mariska
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 jun 2009 11:40    
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Mariska! Ja ik hoop dat het met een becks cluppie wat gaat worden, ik moet die akelige kiloo's nu toch echt een keer kwijt!
Liefst voor de zomervakantie nog, maar dat is alleen in mijn dromen, ik zag dat je het een beetje te druk vond op de nieuwe sprint? Ik ga binnenkort een dagboek beginnen misschien kom ik je daar nog es tegen! of hier natuurlijk
jij ook nog veel suc6

Groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2009 11:45    
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Meiden, kom op!

We moeten er wel voor gaan met z'n allen hoor!
Waar blijven al die Beckers nu?
Ik dacht dat er aardig wat beckers op de site ronddwaalden...
Kom op, geef je op en we gaan er voor!
Starten op Maandag 8 Juni!

Groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 16:22    
Vrouw Weeggegevens  Yvonne02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi Jess, ikdoe zeker mee met je sprintje. Heb het boek inmiddels uit, maar begin gewoon maandag weer van voren af aan. Kunnen we elkaar tenminste als coach beschouwen. Die heb ik nog niet kunnen vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 17:04    
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Yvonne, gezellig! Welkom bij ons groepje...nu nog even afwachten op de rest van de "beckers" ook nog aansluiten!

Dus jij hebt het boek al eens helemaal doorgenomen, pas je ook alles al toe of dat nog niet, ik vind het af en toe best lastig, het is echt een andere manier van denken en doen, vooral dat doen is voor mij wel eens lastig, ik voel me vaak een klein kind als ik bezig ben, maar goed het is blijkbaar echt nodig, want ik kan het anders niet volhouden... De verleidingen zijn elke keer te groot en te sterk!

Nu ga ik sterker zijn!!!

En... ik heb ook nog niet echt een coach, dus ja vandaar deze sprint, hebben we inderdaad die hoog nodige coach!

Groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 17:19    
Vrouw Weeggegevens  Framboos
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA op eigen manier

Reageer met quote
hoi Cool
Ik kan niet beloven dat ik hier dageljks te vinden ben. Heb het veel te druk met mijn opleiding.. De laatste weekjes.

Ik pas niet alles uit het boek toe. Vind veel, vooral een aantal ondermijnende gedachten, niet echt op mij van toepassing. De trucjes uit de eerste paar dagen leerde ik niet veel nieuws.
Ben nu bij het 'geen keus' gedeelte. Dat moet ik nog maar een paar keer doorlezen ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 18:47    
Vrouw Weeggegevens  Yvonne02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik zou die inderdaad nog eens goed doorlezen. GEEN KEUS. Moet zeggen dat deze er bij mij zeer goed in is geslepen. Houd je aan je plan, ook die past goed. En ik moet zeggen kan overal best van af blijven, alleen de lekkere café latte die sluipt er af en toe te vaak in, daar moet ik echt bij op blijven, maximaal 2 per dag.
Vanavond had ik lasagna gemaakt, en nu lukte het me niet om wat te laten liggen op mijn bord, deze stap vind ik erg moeilijk en schep dan vaak alleen op wat ik wil gaan eten. Nu had ik niet zelf opgeschept en ik was van plan wat te laten liggen want ik vond het teveel, niet gelukt, voor straf vanavond geen café latte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 jun 2009 19:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 139, 140, 141  Volgende
Pagina 1 van 141