Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving geopend)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Becks marathon naar 21 september!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 139, 140, 141  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Kunstig
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hee Soesje, ging ie beter gisteravond? Vervelend dat je even dipte, maar een uitstekende manier om het weer eens even te zien gebeuren. Dart gebeurde vroeger dus ALTIJD. Nu maar even.
Je hebt het al door, dus grote stap gewonnen.
Ik heb een briefje gemaakt met stappen die ik eerst kan bekijken vóór ik voor de bijl ga. Daarop staat bv.
honger? dorst? even liggen/zitten?
klusje doen, weegkluppen, vriendin bellen, boekje lezen, plantjes verzorgen, rondje om, nagels knippen, wenkbrauwen bijwerken oid?
Vaak werkt dat. Niet altijd.
Geen schaamte, dat maakt het alleen maar erger. Wortel bij de hand werkt ook, kan ik wél kauwen......
Zet 'm op.

Elisa, heel België is één grote bonbon, zo lekker, hoef je niet eens op te eten. Kan het je aanbevelen!
Fijn dat de reumatoloog je een hart onder de riem stak en dat die alweer een gaatje verder kan!

Lekkerbekkie, vond je 'm leuk, Avatar?

Weegschaal roept 63,6, te verwachten, had mischien beter niet kunnen wegen maar nieuwsgierig.

Was heerlijk,. echt lekker weg, Leuven is enig. Zelfs een zonnige dag gehad en even een beetje lente gesnoven in het Begijnhof.
2x uit eten, Thai en Marokkaans, me best netjes gedragen, geen bier of andere drank Geschokt geen bonbons of wafels Geschokt , veel gelopen, veel geslapen, maar je bent toch uit je ritme en eet grotere broodjes dan anders, net iets meer ontbijt en nou ja, jullie kennen het wel. Nu daverende tegenzin, dat snap je Verward .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 9:35    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Mar10a
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Quote:
Ik heb een briefje gemaakt met stappen die ik eerst kan bekijken vóór ik voor de bijl ga. Daarop staat bv.
honger? dorst? even liggen/zitten?
klusje doen, weegkluppen, vriendin bellen, boekje lezen, plantjes verzorgen, rondje om, nagels knippen, wenkbrauwen bijwerken oid?
Vaak werkt dat. Niet altijd.
Geen schaamte, dat maakt het alleen maar erger.

TOPtip! Dank U!
Je ziet dat ik de wortel er strategisch heb afgeknipt, da's voor mij de manier om me extra zielig te voelen..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 10:42    
Vrouw Weeggegevens  kleinestorm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing, South Beach

Reageer met quote
Kunstig schreef:

Weegschaal roept 63,6, te verwachten, had mischien beter niet kunnen wegen maar nieuwsgierig..

mocht je willen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 11:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kunstig schreef:

Was heerlijk,. echt lekker weg, Leuven is enig. Zelfs een zonnige dag gehad en even een beetje lente gesnoven in het Begijnhof.
2x uit eten, Thai en Marokkaans, me best netjes gedragen, geen bier of andere drank Geschokt geen bonbons of wafels Geschokt , veel gelopen, veel geslapen, maar je bent toch uit je ritme en eet grotere broodjes dan anders, net iets meer ontbijt en nou ja, jullie kennen het wel. Nu daverende tegenzin, dat snap je Verward .

heerlijk !!! ik heb aan je gedacht en nu gewoon COLD TURKEY afkicken.

Ik ben ook braaf, heb in de supermarkt een pak bonbons heel lang veastgehouden, aan Brigitte gedachte en het TERUGGEZET !!!! ( de hormonen vragen weer om chocolade deze week, dus ik plan 2 hele kleine stukjes per dag , maar moet niet)
dagboek weer opgepakt, schrijf alles op wat ik eet, elke dag wegen (deed ik niet maar heb ik toch even nodig) en wil absoluut deze maand onder de 63 komen.

knuffel hier voor zielige Kussen martina (toch eens een wortel nemen hoor)
en soesje PAK DE DRAAD WEER OP ( en niet schuldig voelen, wel complimentjes geven en beck tot basic GO GIRL !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 11:31    
Vrouw Weeggegevens  LekkerBekkie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker en Beck's dieetoplossingen

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Avatar was heel leuk. Wel te veel gegeten in het weekend. Toch nog afgevallen -300gram. En ik ga deze week er weer mijn best voor doen. Heb het een beetje druk vandaag, maar ik kom morgen zeker weer langs en wat uitgebreider...

Groetjes en heel veel succes vandaag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 14:25    
Vrouw Weeggegevens  Kunstig

Dieet: weight watchers

Reageer met quote

heerlijk he soms, zwelgen, ik heb er een medaille voor gekregen van sint een paar jaar geleden Stom lachje Stom lachje

Lekkerbekkie wat goed!
Leuke film he, wij hebben ook zo genoten.

Elisa wat goed! Dat traint de weerstandspier behoorlijk zo'n pak vasthouden!
Soms doet het mij genoeg om er eens flink aan te ruiken, en dan dus ook alleen maar ruiken. Is ook heerlijk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2010 18:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
poe poe, even moeilijk hoor, maar ik houd vol !!! Houd me goed aan alles (dagboek, craving, gezond eten, mijn eigen eetsysteem) maar de hormonen gooien er weer 1 kg bovenop en dat vind ik niet zo leuk (moet vocht zijn) nou ja, NOU JA !!!!! het geeft niet (even een stuk chocolade ruiken (train train train) en vrijdag telt pas echt. De week voor m-day is niet leuk, ben ik niet leuk en is de hele wereld niet leuk. Maar ik houd vol, ik kan het.

meiden we gaan er voor, noch maar 5 weken en 5 dagen en dan is het lentuuuuuuuuh in twentuuuuuuuh......................
Momenteel vriest het hier 6 graden en met die wind voelt het als min 15 (heb ik op gevoelstemp. gezien)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 10:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Vind het moeilijk om de draad weer op te pak na het weekend. Moet wel vandaag weer een dag met beck doen, maar voel me niet zo fit. Gisteren al niet fit en hoesten en mijn spieren doet zo zeer, terwijl ik geen oefeningen gedaan heb. Misschien een beginnende griepje of andere virus?
Ik ga maar strijken en daarna de vaat uitruimen, hopelijk voel ik me daardoor ook al beter.
Hoe is het verder met jullie? Onze dochter (van april '05) begint maandag bij een nieuwe school. We vinden de huidige school te rommelig en massaal worden. er waren 2 groepjes groep1 en nu 10maanden later zijn het 5 groepjes groep 1. Bijna 475 kinderen op de school en straks verhuisd de school naar een andere gebouw met twee andere scholen en dan zijn er ruim 800 kinderen in een gebouw. Veel te veel vinden wij en ook zijn we niet gelukkig met de communicatie van school. Je hoort heel laat van dingen die geregeld worden, zoals studie dagen die dan wel doorgaan of juist niet. groep 1 en 2 en 3 zijn in de hoofd gebouw en de andere leerlingen zitten allemaal in noodgebouwen en dan nog een groep 1 erbij. En er is geen sprake van een leerlingen stop. Ik zat op de OR, maar ook daar verliep de dingen niet zoals het moet...
Die school die we nu gekozen hebben voldoet helemaal aan al onze eizen, behalve dat Engels pas vanaf groep 6 gegeven wordt, vorige school groep 1 al. Dat is jammer, maar geen ramp. Daar kunnen we zelf nog wat aan doen, maar de rest is allemaal tot in de puntjes goed geregeld, wel verder van huis, maar ook dat heb ik ervoor over. De oude school is aan de overkant van de straat en nu zullen we 10 minuten moet fietsen naar de nieuwe school... Onze dochter kijkt er heel erg naar uit en vind het ook een leuk school en juf. De kids waren mee naar de school voor kennismaking en de leerkrachten waren er allemaal vrijdagmiddag en de school zag er zo schoon en netjes uit terwijl het een ouder school is dan de huidige school. In de nieuwsbrieven wordt er vermeld (per groep) waar ze mee bezig zijn, wat ze van plan zijn, alle datums van belangrijke gebeuren etc... En er wordt duidelijk gecommunceert met de kinderen en ouders. Er is gewoon duidelijkheid en de school heeft 171 leerlingen. Dat vinden we zo belangrijk nu. Er is heel veel aandacht voor induvideel aandacht.
We waren niet zeker hoe ons dochter de verandring aan zou pakken, maar ze is heel erg vrolijk en blij met de keuze. Ze zegt ook eerlijk dat ze haar vriendinnentjes gaan missen en ook haar juf, maar ik verteld haar ook wel dat haar vriendinnetjes altijd mogen komen spelen en dat ze bij haar nieuwe school heel veel nieuwe vriendinnetjes gaan maken. Ik heb er alle vertrouwen in. Het voelt goed.
Ok nu ga ik strijken. Fijne dag allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 10:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
kleinestorm schreef:
poe poe, even moeilijk hoor, maar ik houd vol !!! Houd me goed aan alles (dagboek, craving, gezond eten, mijn eigen eetsysteem) maar de hormonen gooien er weer 1 kg bovenop en dat vind ik niet zo leuk (moet vocht zijn) nou ja, NOU JA !!!!! het geeft niet (even een stuk chocolade ruiken (train train train) en vrijdag telt pas echt. De week voor m-day is niet leuk, ben ik niet leuk en is de hele wereld niet leuk. Maar ik houd vol, ik kan het.

meiden we gaan er voor, noch maar 5 weken en 5 dagen en dan is het lentuuuuuuuuh in twentuuuuuuuh......................
Momenteel vriest het hier 6 graden en met die wind voelt het als min 15 (heb ik op gevoelstemp. gezien)

Goed van je! Je kan het!
Vol houden! Fijne dag en train train train. Zelfs ik heb er nu weer zin in. Bedankt hoor. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 10:46    
Vrouw Weeggegevens  Mar10a
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Brrr, da's wel koud.
Hiero met n griep binnenshuis, ziet er buitenkoud uit, maar hoe het voelt??
Hier een gezellig achtergrondmuziekje. Stom lachje

Link

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2010 10:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 139, 140, 141  Volgende
Pagina 97 van 141