Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving geopend)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Becks marathon naar 21 september!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 139, 140, 141  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  LekkerBekkie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker en Beck's dieetoplossingen

Reageer met quote
kleinestorm schreef:
Mijn schaduw is dus een hele dikke appel op luciferhoutjes (kan ik niet vinden)

Dat is zo herkenbaar! Maar dan ook nog een paar dikke billen die me volgt...

Wat goed van je riem!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2010 11:05    
Sponsor
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wil ik even met jullie delen. :: Net bericht gekregen dat onze zoontje wel in aanmerking komt voor de Meer/hoogbegaafdheid test. Het team vindt het ook de moeite en tijd waard, dus hij is goedgekeurd!
Dat is ook weer geruststellend en hopelijk blijft de medewerking zo goed gaan.
Nou ik ga even weer verder. Had vandaag een drukke dag en ook qua lijnen gaat het heel goed.
Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2010 17:48    
Vrouw Weeggegevens  estherdezoveelste
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
zo wat schrijven jullie weer lekker veel Erg blij.

Ik ben druk druk druk. wat komt er toch altijd weer veel meer kijken bij een eigen groep. Moet weer vergaderen, oudergesprekken plannen, handelingsplannen maken en dan natuurlijk ook nog mijn studie. Tjonge jonge was even vergeten dat dit ook bij het onderwijs hoort Erg blij

Wat dan weer wel leuk is is dat er vandaag spontaan iemand bij mij in de klas kwam voor een klassenbezoek. Het is iemand die de school van buitenaf begeleid. Ze was echt heel enthousiast over mij, had nog wel een paar dingen die ik moet veranderen maar verder bleef ze maar zeggen wat een goede leerkracht ik ben. Die kan ik maar weer mooi in mijn zak steken Erg blij.

Mooie schaduwen hebben jullie trouwens. Mijn schaduw staat niet op de foto, ikzelf wel op de skie's (zie mijn dagboekje Cool )
Fijne avond!

Mijn dagboekje : http://www.weegclub.nl/forum/dagboek-van-estherdezoveelste-t13342.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2010 18:36    
Vrouw Weeggegevens  Kunstig
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
jeugdsentiment

Esther, ik zou mijn kind graag bij jou in de klas hebben gehad!

Lekkerbekkie spannend voor je zoon en voor jullie. Altijd zoeken he, wat je een kind moet aanbieden. Dan is een beetje hulp nooit weg weet ik.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 feb 2010 21:26    
Vrouw Weeggegevens  Kunstig

Reageer met quote
dag lieverds, ik zwaai naar jullie vanuit Leuven, ben straks om 12 uur klaar met werk en zit om 12.30 in de trein, dus zondagavond pas ergens terug.
Pas op jullie zelf, geniet van het weekend, dat gaan wij ook doen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010 9:42    
Vrouw Weeggegevens  Soesje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een heel fijn weekend in Belgie Brigitte!
Enne, ga je niet te buiten aan al die heerlijke belgische biertjes en bonbons he Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010 10:35    
Vrouw Weeggegevens  kleinestorm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing, South Beach

Reageer met quote
Brigitte GENIETEN !!!!!
Esther, dat is een heel groot compliment, wees maar trots op !!!!
lekkerbekkie, goed dat ze zo willen meewerken voor je zoon,
soesje en andere dames ik zou zo graag een grote bier en een grote bak bonbons willen (maar mag zeker niet hč)

Ik baal van mijn gewicht, weer aangekomen
net een goed gesprek met reumatoloog gehad, advies: blijf bij jezelf, laat je niet gek maken door arboarts (gaat alleen maar om het geheld) , zorg goed voor jezelf, blijf actief, wandelen, leuke dingen doen, luister naar je lijf, genieten en GEEN medicijnen..... ingeschreven voor wachtlijst revalidatieprogramma (duurt 10 weken)

vandaag braaf zijn. craving op 2.
fijn weekend !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010 11:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha, nee dat mag absoluut niet kleinestorm!

Fijne weekend allemaal.

Wij gaan vanavond naar de bios. Avantar 3D kijken met z'n tweetjes en een beetje winkelen.
Heb er zin in. Het wordt een relax weekendje, maar niet heel erg mager ben ik bevrees!.
Tot gauw!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2010 15:41    
Vrouw Weeggegevens  kleinestorm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing, South Beach

Reageer met quote
Eigen riem op 2e gaatje Erg blij (als ik op gewicht ben altijd 3e gaatje, kon helemaal niet meer dicht toen ik hier begon.....
weerstandtraining, hele morgen volle slagroombus naast mijn kwarkontbijt laten staan, niets van genomen (paar uur laten staan, om goed te trainen ja ik ben heel vroeg op, kan niet slapen, heel erg verkouden, oorpijn, keelpijn, zeer hoofd, neusje verstopt, hoesten)
craving op 3.
fijn weekend allemaal (denk aan de bloemen of wat je jezelf maar als beloning hebt beloofd als je ........... )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 feb 2010 11:21    
Vrouw Weeggegevens  Soesje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hee meiden,
ik kom even biechten.
Gisteren-, en eergisterenavond enorme vreetbuien gehad. En ik merk dat ik dan gelijk "onderduik": niet in Becks boek lezen, geen eetplan maken, niet inloggen op de weegclub en zeker geen dieetcaoch bellen. Want dan moet ik stoppen met eten en dat wil ik op dat moment echt niet. Ik baal er zo van, zeker omdat het al ruim 2 weken goed was gegaan.
En de reden? Tja: moe, periode van de maand, druk op werk, er was eten aanwezig enz. Maar ja, als het probleem niet honger is, is eten niet de oplossing toch?
En nu voel ik me schuldig, en ben ik in 2 dagen weer 1,2 kilo zwaarder. Want Becks zegt wel leuk dat wanneer je extra hebt gegeten, je niet nog meer moet gaan eten, maar ze houdt daarbij geen rekening met de lichamelijke aspecten. Namelijk dat je bloedsuikerspiegel heel even stijgt maar dan heel snel daalt, waardoor je sterke behoefte hebt aan nog meer zoetigheid wanneer je eenmaal iets hebt gegeten.
Maar ja, dat praat het natuurlijk niet goed.

Vandaag ga ik weer vol goede moed beginnen. Ik heb mijn eetplan al geschreven en zal zo beck en mijn vmkaartjes lezen. Maar eerlijk gezegd zie ik erg op tegen vanavond...

een leuke zondag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2010 9:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 139, 140, 141  Volgende
Pagina 96 van 141