| Auteur |
Bericht |
Kunstig Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 16-4-2009 Berichten: 3123 Dieet: weight watchers Woonplaats: hilversum
|
|
Sterkte Soesje. Goed van je dat je ziet wat je zou moeten doen en dat je dan ook gáát doen.
Werken én een kind in je eentje is zwaar weet ik uit ervaring. Een pms-brulbui is dan heel gezond.
Yvonne, fijn dat ze op je werk met je meewerken! Take your time.
Elisa, die sneeuw is om het af te leren, voor je het weet is het echt lente nu.
Gisteravond en vannacht was akelig, vanmorgen ging het wel. Ik heb het redelijk losgelaten en mijn leerlingen waren lief. Ik voel de steun van alle lieve mensen om me heen heel goed. En het vertrouwen in daarboven is er ook. We komen er wel doorheen.
Als het goed is zijn ze nu klaar en ligt Jos nu bij te komen. Ik verwacht tussen 15.00 en 17.00 bericht dat ik mag komen en hopenlijk een telefoontje van de arts ook.
Nu blijf ik mijn atelier flink poetsen. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 13:55 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
estherdezoveelste Mega Weegclubfan

|
|
Brigitte spannende dag vandaag, gelukkig is het einde al in zicht.
Elisa goed zeg nu al op je streef, en je gaat het vast volhouden het gaan nu al zo een tijd heel goed.
Suzalie is de spierpijn van de zumba alweer verdwenen?
Soesje goed dat je je grenzen aan gaat geven op je werk. Hoe reageerde ze erop?
Yvonne fijn dat ze er rekening meehouden op je werk. En ik wil inderdaad ook zomer.
Lekkerbekkie alles goed?
Woensdag bij de huisarts een heel fijn gesprek gehad. Zijn samen tot de conclusie gekomen dat ik het eerst bij de dieetiste ga proberen. Als dat niet lukt dan ga ik in gesprek met iemand van het riagg om te kijken of er ook nog een andere manier is om het aan te pakken. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat het deze keer gaat lukken met behulp van een dieetiste. Ga straks dus maar eens even een dieetiste zoeken en een afspraak maken.
Zaterdag heb ik lekker door de stad geslenterd en naar de markt geweest. 's avonds naar bandjes wezen kijken en daarna lekker wezen dansen. Iets te veel alcohol gedronken en ook met mijn stomme hoofd na het bier martini gedronken. Resultaat de hele zondag samen met een emmertje op de bank. Kon niets binnen houden zelfs geen drinken. Wel van geleerd, doen we dus niet meer. Om een uur of 6 mezelf wel van de bank afgehesen de auto in op naar Amsterdam. Toen ging het wel weer redelijk klein beetje gegeten in de auto en ik was er weer bovenop .
In Amsterdam naar panama geweest. Daar moesten vrienden van ons optreden met hun elektro bandje. Inclusief een jury. De jury was erg over ze te spreken en ze hebben de publieksprijs gewonnen. Was al met al dus toch nog een gezellige avond. Wel weer pas om half 2 in bed.
Vanmorgen opgestaan en les 3 van Evi gedaan. Ging best aardig en ik ga het ook steeds leuker vinden. Donderdag ga ik voor les 4 van Evi.
Nu ga ik maar eens hard aan de studie want dat is er aardig bij ingeschoten afgelopen weekend. Fijne dag allemaal! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 14:19 |
|
 |
Suzalie Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-9-2008 Berichten: 863 Dieet: gezond eten Woonplaats: Kempen
|
|
Mijn lichaam begint nu pas een beetje te bekomen van de zumba... tot gisteren spierpijn gehad.
Het weekend goed doorgekomen. Me aan mijn eetplanning kunnen houden. Ik ben nu een week weer goed bezig. Ik ben vooral trots op mezelf dat ik elke dag een stuk fruit gegeten heb. Ik probeer me nu ook meer te focussen op het gezonde aspect en niet enkel op het gewichtsverlies... hoewel ik mijn motivatie het meeste haal uit het idee van eindelijk eens in de zomer zonder schaamte op het strand te kunnen lopen.
Fijn Esther dat je samen met een dietiste aan de slag gaat. Geeft toch een extra steun denk ik.
Je doet het goed Brigitte! Afleiding helpt. Wat zal je atelier er netjes uitzien. Hopelijk laten ze snel iets weten van het ziekenhuis.
Sterkte Soesje en Yvonne. |
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 14:42 |
|
 |

Geregistreerd op: 16-4-2009 Berichten: 3123 Dieet: weight watchers Woonplaats: hilversum
|
|
Operatie is goed verlopen!
Chirurg belde net, heeft alles gedaan wat hij van plan was, was ietsje ingewikkelder maar goed opgelost. Geen complicaties.
Iets langer dan 4 uur, dus wat uitgelopen. Gaat nu pas naar recovery.
DANK |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 15:55 |
|
 |
Suzalie Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-9-2008 Berichten: 863 Dieet: gezond eten Woonplaats: Kempen
|
|
| Naar boven |
 |
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 16:40 |
|
 |

|
|
jos is alive and kicking (lees: superstoned van de morfine), erg spraakzaam en opgelucht -net als ik- en de arts is tevreden.
Pffffffffffffffffffff. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 mrt 2010 22:50 |
|
 |
kleinestorm Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 2-6-2009 Berichten: 818 Dieet: Beck's dieetoplossing, South Beach
|
|
goed nieuws Brigitte, dit deel is achter de rug !!!
Suzalie: dat is een goed plan, je doet dit voor je gezondheid !!!
Esther, dank je voor je compliment en aanmoediging, pppffff ik heb het idee dat ik nu pas begin en zie er erg tegenop om te vol te houden (PMS is weer begonnen) je hebt een leuk weekend gehad en een goede kater is ook heel leerzaam en voorbij als ie is uitgewerkt. (snap ikditzelf???) heel goed plan om naar de dieëtiste te gaan , ik hoop dat je een treft waar het goed mee klikt
hier nog steeds sneeuw, BAH maar de zon schijnt en het zal wel verdwijnen, vanmorgen superglad met wandelen. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 12:03 |
|
 |
estherdezoveelste Mega Weegclubfan

|
|
Brigitte fijn dat alles goed is gegaan bij Jos. Is hij alweer thuis of moest hij toch nog even blijven?
Elisa volgens mij blijft het goed gaan zolang je gezellig bij ons blijft rondhangen . En inderdaad de kater was erg leerzaam, dit overkomt me voorlopig niet weer.
Ik heb trouwens via het internet een dietiste gevonden weliswaar in zutphen maar dat vind ik niet zo erg. Zij doet ook veel met eetproblemen en dus de psychische kant van het eten zeg maar.
Dus dat leek me wel wat. Heb de voicemail ingesproken dus wacht nu nog op een telefoontje terug.
Verder vandaag gewerkt bij de kleuters, ik vind dat echt mooi dat kleine grut . Vanavond een ouderavond op school. Ze hebben mij ook gefilmd in de klas dus ik moet ook even kort iets daarover zeggen. Vind ik best spannend, het is namelijk een ouderavond voor de hele school en er zullen dus aardig wat ouders zitten. Nou ja komt vast goed, ik zal me er maar niet al te druk om maken .
Geen spierpijn overgehouden aan het hardlopen dus dat is goed.
Heb eerst een stuk gewandeld om mijn spieren warm te maken en dat helpt dus blijkbaar goed. Hou ik er voorlopig nog even in. Donderdag weer de volgende les want morgen moet ik natuurlijk al basketballen.
Fijne avond allemaal! |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 17:19 |
|
 |

|
|
Elisa laat je niet kisten door je PlaagtMijSteeds he. Zet er iets tegenover wat je juist dan mag.
Esther goed van die dietiste, ben benieuwd of ze plek voor je heeft.
En van die ouderavond: volgens mij ben je supergoed. Blijf lekker jezelf.
Jos ging vandaag wat beter (zonder morfine) en wat minder, slechte nacht en forse slikproblemen door wondvocht, eerste kraag gekregen en nu moet ie dus overeind, wat ie eng vindt. Als alles goed gaat mag hij vrijdag naar huis. Zaterdag is ie jarig.
Ben moe nu, etensritme in de war, teveel dropjes. Nou ja. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 mrt 2010 20:32 |
|
 |
Yvonne02 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-2-2009 Berichten: 360 Dieet: gezond eten Woonplaats: Tegelen
|
|
Gelukkig Brigitte dat Jos de operatie achter de rug heeft en nu langzaam revalideren.
Ik moet vanmiddag weer naar een intake gesprek met een psycholoog, ben benieuwd. Moet ik aan mijn angststoornis gaan werken of mijn winterdepressie (die dus met dit weer langzaam wegtrekt?) of toch mijn eetprobleem? Ben nu in 3 maanden tijd 9 kilo aangekomen!. Of mijn laag zelfbeeld? Zelfs mijn doel in het leven ben ik weer aan het zoeken.
Blijf in ieder geval hier bij jullie, voor steun, maar ook het idee dat ik niet de enige ben met problemen. |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 10 mrt 2010 9:37 |
|
 |
|
|
|