Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (Inschrijving geopend)
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Becks marathon naar 21 september!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 139, 140, 141  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Kunstig
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Elisa gefeliciteerd met je streef Uitroep Uitroep Uitroep Uitroep Uitroep Uitroep Uitroep Uitroep Uitroep Uitroep Uitroep en dat nog voor 21 maart!!!!!! Goehoehoed.
BLOEMUHBLOEMUHBLOEMUH!!!!!

Soesje, dapper op de weegschaal gestaan, pak Elisa's staart beet en je zit zo op 62. Gewoon weer instappen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 17:55    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Soesje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja, echt hartstikke knap van je Elisa!
Heb je al een plan over hoe je op gewicht wilt blijven? Want dat is inderdaad de grote uitdaging voor nu.

Enne die 21 maart...op die datum heb ik mijn streef natuurlijk nevernooitniet bereikt. Is er kans op verlenging? Hebben jullie dat vaker gedaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 18:25    
Vrouw Weeggegevens  Suzalie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
voor Elisa :

@Brigitte: Sterkte, we denken aan je.

@Soesje : dit sprintje is al vaker verlengd, we beginnen steeds met een nieuwe einddatum en nieuwe doelen

@allen : Fijn weekend!

Straks weer naar de zumba, ben benieuwd of deze lesgeefster me gaat bevallen en of ik ga kunnen volgen maar het belangrijkste is dat ik beweeg en het prettig vind

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2010 19:14    
Vrouw Weeggegevens  Yvonne02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Proficiat Elise!!!!!!
Hou je haaks Brigitte!!!
Ik sluit me bij Soesje aan weegschaal weglaten, is niet vriendelijk voor mij.
We gaan gewoon door, ik verheug me op de lente dan zal ik me hopelijk beter gemotiveerd voelen om goed voor me zelf te zorgen, nu nog even de laatste restjes van somberheid van me af schudden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 11:12    

Reageer met quote
we gaan gewoon door, toch? op naar 21 juni, zalig languit in de zon in een slanker lijf, aaaaahhhhhhhhhh lijkt jullie dat niet heerlijk?

En we kunnen iedere dag opnieuw besluiten wat we doen, wat we willen, waar we voor gaan. Al struikelen we nog zo vaak, we staan ook weer op en leren er iedere dag wat bij.
Behalve Elisa is er nog niemand op zijn streefgewicht en ook Elisa streeft ernaar dit gewicht te behouden.
Het heeft mij wel gesteund bij de meeting dat er een heleboel mensen zijn die al 3 jaar of zo meedraaien. En dan niet omdat het niet lukt, maar omdat het wél lukt en je het zo wilt houden. Daar voel ik wel wat voor.
Ondertussen loopt het snot me uit de ogen (erfenisje van Jos, die heeft het gelukkig al gehad!).
Dadelijk lekker naar de film: Le Concert. Verheug ik me op, zakdoeken mee.
Fijn weekend allemaal, spreek jullie nog wel ff.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 14:41    
Vrouw Weeggegevens  Suzalie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De zumba was leuk gisterenavond maar wel zwaar. Vandaag veel spierpijn en vermoeide benen en trek in chocolade door al dat lekkers dat ik tegenkwam in de supermarkt vandaag...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2010 18:23    

Reageer met quote
Niet doen he, die chocola!!
"Le Concert" is een goeie en leuke film. Aanrader.
Hier aan het ruimen, voorjaarskriebels om de zenuwen in goede banen te leiden. Het komt goed allemaal.
Fijne dag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 12:48    
Vrouw Weeggegevens  Soesje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik zakte dit weekend in een steeds grotere dip: te veel stress op werk, te veel stress thuis en te veel zorgen om dochter. Te niet leuk allemaal. Gevolg: te veel eten.

Ik heb me vanmiddag huilend in bed voorgenomen me deze week ziek te melden en kind uit logeren te sturen. Dat gaf wel iets rust, en toen realiseerde ik me dat me ziek melden niet de oplossing is. Dan kom ik na een week terug, en dan moet ik nog meer schade inhalen. Ik moet gewoon wat scherpere grenzen gaan stellen, meer nee zeggen, een gesprek met mijn teamleider aanvragen en delegeren aan mijn stagiaire. ik denk dat ik daarmee al een heleboel stress kan wegwerken. Oh, en vanavond alvast een uurtje werk wegwerken, zodat ik morgen iets rustiger kan beginnen.

Kind voor vannacht uit logeren sturen lukte niet, gelukkig heeft ze voor vanavond wel een adres. Mijn ex brengt haar daarheen (ze was bij hem dit weekend), zodat ik hem even niet hoef te zien. Dat lucht ook al iets op.

En nu maar hopen dat ik snel ongesteld wordt, want die pms helpt ook niet echt mee. Ik wordt daar altijd zo somber van!

Bleh, niet echt een bemoedigend verhaaltje van mij, volgende keer beter!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 19:22    
Vrouw Weeggegevens  Yvonne02
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Veel sterkte Soesje!!!
Ik heb me ook niet ziek gemeld, maar op het werk aangegeven dat ik in een flinke dip zit en zo ook hulp gekregen en verder wordt ik nu ontzien in onzinnige taken tussen de lessen door, survieren op de gangen, wc's en schoolplein, nee nu heb ik even echt pauze tussendoor, helpt wel maar ik verlang echt naar de zomer. Het weer is wel mooi maar het is nog verdomd koud, te koud om buiten te zitten om op te laden.Vol goede moed beginnen we aan een nieuwe werkweek en Brigitte veel succes morgen met Jos!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2010 21:11    
Vrouw Weeggegevens  kleinestorm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Beck's dieetoplossing, South Beach

Reageer met quote
Brigitte, ik ben vandaag bij je hoor !!!

Natuurlijk gaan we door, tot 21 juni, 21 september, 21 december.....
ik ben al zo vaak op streef geweest en net zo hard weer aangekomen tot 69, dat ik helemaal niet zo blij ben. De uitdaging begint voor mij nu pas en ik heb net als Soesje ook heel veel last van PMS, scheelt zo een kilootje of andrehalf. Dus vanmorgen schrok ik wel en heb de draad weer opgepakt. Eerst maar eens stabiliseren. ook al ben ik een, twee , drie, vier jaar rond de 62, ik BLIJF !!!

lieve dames : ik wens jullie allemaal heel veel succes en sterkte met alles deze week.

(bah, hier ligt weer sneeuw)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 08 mrt 2010 11:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 107, 108, 109 ... 139, 140, 141  Volgende
Pagina 108 van 141