Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Beck's dieetoplossing tot Kerst

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kleinestorm
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Beck's dieetoplossing

Reageer met quote
Omdat "Becks marathon naar 21 september!!!" vandaag afloopt, wil ik graag een nieuw sprintje starten. Jess, de starter van deze sprint is niet meer in deze sprint actief, inmiddels zijn we vanaf do 04 jun 2009 10:07 bezig met komende en gaande deelnemers. Ik begrijp van medesprinters dat het tijd is voor een nieuwe start !!! (dank je Jess voor het 1e initiatief) Bij deze.

Het idee is dat we met elkaar volgens Beck's dieetmethode proberen af te vallen of ons gewicht te behouden. Het maakt niet uit of je net begint of dat je het boek al 2 x gelezen hebt. Het maakt ook niet uit wat voor dieet je doet.

Ik wil deze sprint wel trekken als trekpaard, hoewel ik tegenwoordig meer renpaard ben. Dankzij Beck ben ik bijna 10 kilo afgevallen. Ik begon met 70,5 kilo, ontdekte deze site toen ik 69 kilo woog en op dit moment weeg ik 61 kilo en wil dat graag blijven, hoewel er nog wel 1-2 kilo af kan. Mijn lichaam weet het zelf wel.

Mede sprinters welkom !!!!!! Koop het boek of pak het boek onderuit de la en doe mee !!! Judith Beck: Beck's dieetoplossing (train je brein, denk slank)

groetjes Elisa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Agness
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonde leefstijl

Reageer met quote
Leuk ik ga het boek ook maar weer eens lezen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 10:50    
Vrouw Weeggegevens   kleinestorm

Dieet: Beck's dieetoplossing

Reageer met quote
Ha Agness welkom !!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo,

Ik heb het boek van Becks besteld. Dus ik wil me graag bij jullie aansluiten! Ik ben ook al lid van 2 andere sprintjes, maar vind een sprintje een enorme stimulans en ook erg gezellig!

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met Beck's. De reden dat ik het boek heb gekocht is dat ik graag mijn snaaibuien wil leren beheersen.

Groetjes,

Sonja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Kunstig

Dieet: Becks+WW

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 18:13    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 18:23    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 18:24    

Reageer met quote
welkom allemaal, fijn dat je de sprint doortrekt Elisa.
Met dank aan iedereen die me door de vorige sprint heenhielp, ik ga graag weer met jullie verder.

Voor wie de newsletter van Becks nog niet krijgt: hier kun je hem aanvragen:
http://www.beckdietsolution.com/Library/InfoManage/Guide.asp?FolderID=1&SessionID={EF7C09FD-F69B-4BE0-A040-9BE32977AE8D} [url]

Mijn cravingkaartje staat op 13 en ik ga door.
Trots dat het me lukt. Klotsend van alle water (ik denk aan je Elisa).
Ik weet dat ik het kan.

Waarom ik het ook alweer doe? Omdat ik me duizend maal fijner, gezonder, vrolijker, positiever, sterker en leuker voel als ik slank ben. Noooooit meer terug naar rupsje nooitgenoeg.
[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Suzalie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ook ik ga mee door! Streef toch weer op 78,5 gezet. Dat is nl. het gewicht dat ik had begin van dit jaar dus als ik gelijk gebleven wil zijn moet er toch nog 2 kg af...

Zumba slorpt idd veel vocht op... ben al 3 dagen aan het drinken... drinken... en voel me net als jullie een opgeblazen ballon...
Eetplan gaat goed... 4de dag op rij... oppassen vanavond... moe = valkuil, waar ik deze keer NIET ga intrappen ;-)

Welkom Sonja en Agnes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 18:54    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Oh ik heb het boek vandaag over de post binnen gekregen! Ik ben erg benieuwd. Ik ben van plan om elke dag een hoofdstuk te lezen. Maar ik herken de valkuil moe heel goed Suzalie... dan ben ik geneigd om ongezonde dingen te gaan eten om maar extra energie te krijgen Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 19:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 1 van 24