| Auteur |
Bericht |
Wunjo Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 19 nov 2009 15:42 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
Animootje Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 18-5-2009 Berichten: 3136 Dieet: Dr. Cohen Woonplaats: Noord-Holland
|
|
Cohenforum!!!
Wens je deze startweek heel veel suc6!!
Klein fjordje teveel vandaag, maximaal 5 pd, geeft nix hoor, beginnersfoutjes zijn toegestaan!!  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: do 19 nov 2009 19:34 |
|
 |
Wunjo Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Vandaag even over de 2e cohendag....
De donderdag verliep als volgt: toch die weegschaal pakken...
wat onsjes eraf en vanochtend 2,4 kg. Dat is dan toch aan de samenstelling van het dieeet te danken en het vele drinken! (t begin, ik weet het!!)
ik heb geen idee of wat ik doe is toegestaan?
dus voor wie me er iets over kan vertellen..?? heel graag!!!
O. komkommer, philadelphia L.
& 100 ml magere jochurt, zoetstof en kaneel.
T. fjord.
L. kip,groenten.fjord. (prei,half tomaatje,champigons- knoflook,druppel olie, kikkoman soja saus, en iets joghurt)
T. fjord.
D. kip (in joghurt +bruschetta gemarineerd op de gril)
sla (tomaat, tauge, 8 kappertjes, sla, w.balsamico+w.peper)
fjord.
T. water, koffie, cola-light, rivella-light, (tomatensap 1glas)
De avond doorgebracht op een jamm en de afwisseling aan drankjes was errug nodig!! Je moet weten dat op zo'n avond door muzikanten stevig wordt gedronken. En daar zat ik dan met een Rivella Light!!!
....... lijkt op een Biertje..
Groetjes, Wunjo.
_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 20 nov 2009 13:27 |
|
 |
anne47 Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi Wunjo
Ik zie dat jij ook deze week begonnen bent leuk ik zelf ook dus dan gaan we een beetje gelijk op
ik heb net je dagboekje even door gelezen en zag dat je al wat kwijt was Geweldig
ik zelf ben dinsdag begonnen en dacht woensdag morgen toch even op de schaal maar er was maar een ons af dus was ik best iets depri dus besloten om nu toch maar niet meer te wegen niet eerder dan dinsdag
je 2e dag is volgens mij niet goed als je yoghurt als ontbijt gehad hebt mag je verder die dag geen yoghurt meer
het is of of of
maar ik ben nog maar een beginner dus kan het fout hebben hoor er zijn hier genoeg ervaren die het zeker weten
nou zet hem op hoor je bent goed bezig
gr Anne |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 20 nov 2009 13:36 |
|
 |
Ingrid2509 MUSKETIERKE

Geregistreerd op: 14-10-2008 Berichten: 5055 Dieet: Cohen Woonplaats: bollenstreek
|
|
Klopt je mag alleen maar yoghurt in de ochtend en niet 's middags en 's avonds. Ook niet om te marineren.
Bij het ontbijt moet je echt kiezen of yoghurt of kaas. En jammer genoeg niet en en.
Maar qua gewicht ga je super.
Nog even een andere tip. Meet ook je cm's op. Dan kan je aan het eind van de rit ook zien hoeveel cm's je kwijt bent.
Borst,taille heupen benen armen.
Liefs Ingrid
o ja en ik mis je 2 stuks fruit die moet je ook echt nemen. Tomatensap is groente en dat mag 's avonds ook niet . |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 20 nov 2009 17:50 |
|
 |
sweetie0123456789 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 23-7-2009 Berichten: 4054 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: België
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: vr 20 nov 2009 18:05 |
|
 |
Schildertje Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-12-2008 Berichten: 626 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: gronau
|
|
volgens mij ben je op de weg naar de happiness hoor ook al is volgens mij volgens boeddha de weg de happiness en niet de happiness de weg, als je het nog kunt volgen...er is dus geen weg naar de happiness, de weg is de happiness. op jouw manier is het engels een beetje dubbelzinnig, vind ik. maar verder ben je uit de kunst , lijkt mij |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 21 nov 2009 4:02 |
|
 |
malin Vaste Weegclubfan

|
|
bij de weegclub, kijk bij ander in hun dagboekjes daar vind je veel tips daar heb je veel aan dan hou je het zeker vol met een goed resultaat.
succes
groetjes malin_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 21 nov 2009 19:03 |
|
 |
Perika4 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-4-2009 Berichten: 1303 Dieet: Dr Cohen Woonplaats: Achterhoek
|
|
Welkom bij de club , ik wens je veel suc6 en plezier hier op het forum, vraag maar raak zo zijn we allemaal begonnen, fijn weekend en groetjes Erika |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 21 nov 2009 22:32 |
|
 |
gabs Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
hallo Wunjo,
ik ben net als jou de 16de begonnen en het valt me allemaal niet tegen.had van de week ook een keer dat ik iets dubbel nam.
kaas en vleeswaren in 1 maaltijd, dat schijnt ook niet te mogen.
maar ja, alle begin is moeilijk.ik zag dat je je al gewogen hebt, nou ik durf het nog niet, ben bang dat het tegenvalt maar ik ga maandagochtend wegen!!ben heel benieuwd.
veel succes verder,
groetjes Gabs_________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: zo 22 nov 2009 0:18 |
|
 |
|
|
|