Onderwerp menu

Forum: Dieet Informatie
Subforum: Dr Cohen Dieet & Dagboeken
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

(BC) Jess gaat er voor met Cohen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 105, 106, 107  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Dag 170!!! wauw dat is alweer veel dagen hoor!

Ontbijt: total/yoghurt/kaneel/truvia
TD: Halve Banaan Schaam Schaam (moest delen met kleine meid) latte
Lunch: Bloemkoolsoepie/ philly/2 fjordjes
TD: Latte/thee
Diner: Spitskool salade/tomaat/komkommer/halve appel/dressing van light mayo/azijn/kerriepoeder/peper met een tournedos/2 fjordjes
's Avonds: halve warme appel/kaneel en truvia(zure krengen van een appels Geschokt ) op een fjordje

verder gaat hier alles goed, ben nog steeds niet aan het echte werk begonnen Rollende ogen erg he... kan me er blijkbaar nog niet toe zetten, wel de ramen gelapt/vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd/wasje gedaan/ nu na dit berichtje effe strijken...
voor komende week wel al een opruimplan gemaakt, elke dag een kastje... oja en ik begin morgenochtend (kids allebei weg, scheelt ook effe, dan gaan niet ook zij er nog eens in trekken Lachen )

Op school doet het kleine mannetje het goed, hij heeft een zeer sterke wil, dus als meneer niet wil dan doet ie het ook niet... Goh?! van wie heeft ie dat toch?! Rollende ogen Maar verder alles goed, ach hij zit nog maar in de kleuter groep (groep1), dus mag nog een beetje lanterfanten... Maar we hebben hem nu wel net een kleine 2 weken van het duimen af Erg blij en daar was de juf ook blij mee! hoeft ze dat niet uit te leggen aan de logopediste als die komt kijken... Hij praat namelijk prima ondanks de duim en heeft ook geen duim in de mond tijdens spelen en praten, alleen tijdens luisteren en dan vooral als hij moe is... Maar nu niet meer.. Ben trots op mijn mannetje!

Heerlijk nu de zon ook weer lekker schijnt, dan voelt dat toch wel een stuk vrolijker hoor! Wauw, wat kan een mens veranderen door een beetje lekker weer! Heerlijk!

Nou ik ga zo weer effe verder (met de strijk Verward ) en dan misschien zo nog effe lekker eropuit met de kids als de gordijnenman is geweest en de kleine meid weer wakker is....

Allemaal een fijne dag! en bedankt voor jullie lieve berichtjes etc.

Groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mrt 2010 15:07    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dag 171!!! vandaag sportief zijn, hardlopen met evy al is het zonder evy omdat ik het niet op mijn mp3 player krijg....
Ontbijt: total/yoghurt/kaneel/truvia
TD: Appel/latte
Lunch: Bloemkoolsoepie/ philly/2 fjordjes
TD: Latte/thee/kaal fjordje/ misschien deel ik een appel met de avond en doe dan een beetje op het fjordje met kaneel
Diner: Spitskool roerbak met kipfilet/champs/ui/kruiden/2 fjordjes
's Avonds: appel (of halve appel)

Zo meiden vandaag ga ik voor het eerst sinds jaren (zeker 3 of 4 jr) weer eens hardlopen, ja snoekie je bent erg goed in iemand motiveren... in al je enthousiastme... ben er helemaal klaar voor, gisteren op de crosstrainer gestaan vandaag ga ik dan ook in het echie hardlopen... wil met evy doen maar helaas deze knurft krijgt het niet op de mp3... Blond zeker...
Tja en om nu de laptop mee te nemen onder de arm gaat me net te ver! Dus ik ga nu een beetje van evy en een beetje van Jess hardlopen en dan vanavond manlief even vragen of hij deze knurft weer eens wil helpen met haar tools....hmmmm... ach ja....

Verder is het gisteren goed gegaan, inmiddels 500 gram minder op de weeg... nog niet zo tevreden mee, maar het gaat de goede kant op! Nou ik ga zo de kids naar school ende PSZ brengen en dan GAAAAAA ik er ook ook aan geloven... ben er klaar voor!

Meiden vanmiddag of straks meer...

Groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 9:17    
Vrouw Weeggegevens  snoekie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: H.V Cohen

Reageer met quote
Wat goed Jess!! Ik heb vandaag vrij, in gedachten ren ik
met je mee straks! Mieke heeft bij Nannie wat tips
neergezet over het downloaden. Misschien helpt
dat je al? Want met Evy in je oor is het toch wel heel
leuk. En anders denk je maar dat ik je aanmoedig!
Enneh… die halve kilo eraf is al heel goed joh! Je
hebt nog 4 dagen te gaan! Dat wordt vast een mooie
weeg deze week! Liefs, Snoek

Laatst aangepast door snoekie op do 11 mrt 2010 11:59, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 9:25    
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Geschokt Nou meiden lees maar even mee in het Evy sprintje...

Het is mij te koud... koud

groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 10:33    
Vrouw Weeggegevens  taetske

Dieet: cohen

Reageer met quote
meid dan lekker op de crosstrainer
dan verbrand je meer als met hardlopen schijnt t
ik zit nu ff stil in de kamer te typen maar zelfs hier is t koudddddddddddd
cv puft en kreunt al om t hier op te warmen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 10:51    
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog even en ik mag de kleine meid weer ophalen uit de PSZ... Fiets Brrrrrrrrrrrrrr koud
Heb eindelijk de Evy lessen kunnen downloaden PC , stond elke keer op de verkeerde plek met de muis... kon ik niets opslaan... Tja nu ik op de andere plek klikte lukte het wel, dus nu alle lessen op de PC en dan straks nog even proberen om het op de MP3 te krijgen zonder een rommeltje te maken met de muziek van manlief, dus even opzoek naar een ander kaartje, we moeten nog wel ergens een hebben liggen...

Verder gaat het nu goed hier, ik geniet van onze in-betweens die gisteren aan het eind van de middag hier zijn opgehangen...
en ze zijn heeeeeeeeeeeeeeeel erg mooi, nu samen met de houten jaloezien ziet het er prachtig uit (pfff gelukkig, tja je maakt je er een beeld van in de winkel, maar dan moet het ook nog zo worden he...)
Dus nu lekker genieten, doet heerlijk warm aan in huis! lekker bakkie koffie er bij en ik geniet...
Straks verder met opruimen, heb al 1 kastje klaar!~ Erg blij

Groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 11:33    
Vrouw Weeggegevens  snoekie

Dieet: H.V Cohen

Reageer met quote
Fijn is dat het Jess! Daar kan ik ook zo van genieten…
Kind, je krijgt alles op orde!! Cohen, het sporten, je huis…
en nu zelfs kastje 1!! Je bent geweldig! Liefs, Snoek

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 11:37    
Vrouw Weeggegevens  Jess
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje Snoekie, het voelt goed, zoals men zegt is echt waar, een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd! Heel fijn en ga gestaag door met alles! Moet nog wel effe dat kaartje vinden voor Evy, maar dat komt misschien wel ik het volgende kastje boven water Erg blij
Hey meid ik ga de kleine ophalen, en dan even een paar boodschappies halen en dan dat kleine ventje ophalen en dan soep van de dag maken...
Hmmmm heb er al zin in, beetje veel trek....maar gaat goed komen.
Wie weet tot later!

Groetjes Jess

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 11:49    
Vrouw Weeggegevens  Ietje

Reageer met quote
Lekker jess dat er weer wat af is dat houd de moed erin goed hoor van je Erg blij

klinkt leuk in-betweens en houten jaloezien kan je dan weer zo van genieten he als je iets nieuws heb in huis, nou geniet er maar van hoor Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mrt 2010 14:44    
Vrouw Weeggegevens  Mariska1977
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey Jess,

Wat lees ik nu? Is er weer 500 gram af?

Wat fantastisch meid, je verdient een Kampioen

Ik ben benieuwd wat je sprint resultaat is maandag. Ga voor je duimen dat het nog beter wordt dan het nu al is.

Heel fijn weekend,

Mariska
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 mrt 2010 9:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 105, 106, 107  Volgende
Pagina 73 van 107