Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Bavaroistaart

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Costar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 29-3-2004
Berichten: 423
Dieet: Atkins
Woonplaats: Brabant


  Reageer met quote
Ines schreef:
Je had het volgens mij ook niet moeten kloppen :wink:


Jawel hoor..LOL
Mix in een kom de boter met de nutrena, room en vanille totdat er een romige brij ontstaat (even een beetje proeven voor de smaak).
heb ik even opgezocht hahaha.. Maar ze zijn lekker zeker met chocolade en poeder erover.. jummie.. Maar we zitten op de verkeerde tread te schrijven .>LOL

Nou die Bavaroistaart ziet er ook jummie uit. Had alleen de bovenste laag gelei er te snel opgedaan en nu is ie troebel.. maar dat mag de pret niet drukken.. Verslag van hoe ie smaakt volgt nog.. hij is gemakat met frambozen siroop .....

Hugs
Colinda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 okt 2004 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 2-3-2004
Berichten: 12220
Dieet: Sonja Bakker
Woonplaats: Alphen aan de Rijn


  Reageer met quote
Er staat mix lieverd, maar niet klop, dus je had alles gewoon moeten mixen en niet kloppen, want door het kloppen krijg je die nattigheid, volgende keer beter moet je maar denken en wie weet smaken ze zo ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 okt 2004 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Costar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 29-3-2004
Berichten: 423
Dieet: Atkins
Woonplaats: Brabant


  Reageer met quote
MMM okay.. ik dacht echt dat ze met mix bedoelt met de mixer..LOL LOL
Ach volgdne keer beter zoals je al zei..

Hugs Colinda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 okt 2004 9:22    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 2652
Dieet: Atkins
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Moet in die bavaroistaart pure limonadesiroop of aangelengde limonadesiroop?? Ik ben hem nu aan het maken maar zit daarmee vast.

_________________
Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2004 13:04    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 30-1-2004
Berichten: 54081
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Volgens mij puur maar weet het niet voor 100%

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2004 13:15    
Vrouw Weeggegevens   Erica
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 19-2-2004
Berichten: 483
Dieet: Low-carb


  Reageer met quote
Dat zou ik ook willen weten, 4dl siroop of limo??? Ik denk aangelengd want anders is het volgens mij mier en mier zoet. Is bijna een halve liter....

Het staat bij mij op het kerstmenu dus tips welkom!!!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2004 17:14    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 30-1-2004
Berichten: 54081
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
ja dat denk ik nu ook Schaam Schaam

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2004 17:31    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Ik heb even naar de hoeveelheden gekeken het is een flinke jongen, dus ik denk siroop niet aangelengd, maar 4 dl is veel dus doe je toch 2 dl het is toch om de gelatine in op te lossen, en dan proeven en dan kun je nog siroop toevoegen, want de slagroom is ook zonder zoetstof dus de siroop is het enige zoete, en anders doe je 2dl siroop en 2dl citroensap, als je niet zo van zoet houdt. Aangelengd lijkt me niet.
Als je het zeker wilt weten kan ik het telefoonnr. per pb geven? Of is hij al klaar?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2004 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
En anders klop je de slagroom met zoetstof en dan de gelatine blaadjes weken in ongeveer 2 dl limonadesiroop van cereal of diaran, zo doe ik het met mijn feesttaart, kijk daar nog even, je hebt deze warme vloeistof nodig om de gelatine op te lossen en met blaadjes gaat dat wat moeilijker dan met poeder, en au bain marie hoor niet het water laten koken, of van het vuur af.

Heb nog even de slimpie, diaran en cereal geproefd, is lang niet zo zoet als de gewone siroop met suiker ,dus het is 4dl onaangelengd hoor, maar dan de slagroom niet zoeten, tis wat warrig ik hoop dat jullie het snappen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2004 18:14    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 2652
Dieet: Atkins
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
bedankt voor alle tips. Hij is klaar. Ik had de siroop in eerste instantie verdunt maar er toch steeds wat meer siroop bijgedaan en zelfs nog wat vloeibare zoetstof totdat ik dacht dat het goed was. Hij had denk ik inverdund gemoeten achteraf maar ik durfde het niet zo goed.
De smurrie smaakte heerlijk. Ik wil hem invriezen tot kerst, dat kan wel he. Ik zie dat jij dat ook altijd met die andere doet, mixer. Dus proeven doe ik pas met kerst. Zal wat zelfbeheersing kosten. Hij zit nog in de vorm maar ziet daat net zo lekker uit als die van Caramella op de meeting, knap van mezelf Lachen Lachen De hele keuken stond op zijn kop.

_________________
Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 dec 2004 18:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3