Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

BalansVital van de Action

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JustEline
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hoi iedereen!

Sinds een aantal weken hebben ze bij de Action ook maaltijdvervangende repen: BalansVital repen. Ze zijn er in de smaken chocolade en vanille, en vanwege de prijs vond ik ze wel het proberen waard. Nu ik ze in huis heb en geprobeerd heb, merk ik wel dat ik meer af val dan normaal. Niet heel veel (het is natuurlijk geen wondermiddel), maar het lijkt wel te werken.
Heeft iemand anders nog ervaringen met de repen van de Action?

Ps. Bij de Action verkopen ze ook Weight Watchers chips voor weinig! ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 mrt 2014 23:07    
Vrouw Weeggegevens   Moniekske79

Dieet: Eiwitshakes

Reageer met quote
Ik heb ze ook gehaald, ik vind ze beter smaken dan die van de kruidvat, vullen ook goed, ik neem rond 10.30 een halve en om 15.00 een halve, dat zijn de momenten dat het begint te rommelen, en dan mini hapjes nemen dat ik er lang over doe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mrt 2014 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Wat staat er op het etiket aan ingrediënten en voedingswaarde dames? Zouden jullie zo lief willen zijn dat voor mij hier te posten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 05 mrt 2014 12:07    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Wat staat er op het etiket aan ingrediënten en voedingswaarde dames? Zouden jullie zo lief willen zijn dat voor mij hier te posten?

Ik ben er ook heel benieuwd naar Erg blij

Samenstelling moet haast wel heel anders zijn dan de originele repen. Ook als de omschrijving van vitamines en mineralen redelijk gelijk zijn is het verschil vaak te vinden in de vorm waarin ze zijn toegevoegd (lees opneembaarheid). aak zijn in deze repen de goedkopere en dus minder effectieve vormen gebruikt om de kosten te drukken.

Mbt de chips:
Kijkend naar Kcal. maakt het niet zo heel veel uit.
Het zijn alleen kleine zakjes Erg blij en dus rekening houden dat je er niet gelijk om die rede 2 neemt.
Zelf ben ik van mening dat je dan net zo goed als je een keertje chips wil eten je de echt lekkere neemt en gewoon een klein schaaltje neemt en daarvan geniet. Zelfde als chocolade. Niets mis mee maar als je het neemt neem dan ook gelijk de beste die je kunt vinden en neem daar enkele kleine stukjes van en GENIET!!!

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mrt 2014 17:27    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Kaatje schreef:

Hoi Kaatje, ik zal binnenkort voor je kijken! Ze zijn nu op, en als het goed ik ga ik zaterdag weer nieuwe repen inslaan dus dan zal ik een fotootje voor je maken.

@Ron: Hahaha ik vond ze al zo verdacht goedkoop, maar ze zijn wel heel lekker en vullen ook goed! Ik heb weleens andere maaltijdvervangende repen gehad, waarbij het leek alsof je op een stuk karton aan het kauwen was ... Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 mrt 2014 21:56    
Vrouw Weeggegevens   saskias
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Ik heb de chips geprobeerd, maar vond ze niet echt lekker. Dan liever zelf een snack maken (bijv tonijnsalade op een plakje komkommer).

ben inderdaad wel benieuwd naar de repen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mrt 2014 8:48    

Reageer met quote

Sorry dat het zo laat komt, maar hierbij toch de info!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 mrt 2014 14:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Iemand ervaring met de shake's van de action ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 10 okt 2016 18:54    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Misschien handig om de ingredienten en voedingswaardes even te noteren, dan kun je ze vergelijken met andere merken. Hoe goedkoper hoe meer suiker ze vaak bevatten en des te minder eiwitten. Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 11 okt 2016 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Flaps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik vind ze fijn en lekker! Maar die van kruitvat huismerk zelf vind ik ook wel goed te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 okt 2016 19:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1