Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Back on track, terug in het gareel!! Deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lieke290988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Obees wat voor jou een 9 een verre droom is is het voor mij een 6. Het gaat mij niet om jou gewicht en wat ik daar van vind. Het gaat om jou gewicht en wat jij daar van vind hoe jij je daar bij voelt.

Ik dacht dat het een forum was waar ik alles mag en kan zeggen. Het voelt voor mij nu dat ik moet gaan letten op mn woorden omdat ik daar mogelijk iemand mee kan kwetsen.

Misschien een drastische beslissing maar dat is hoe ik het nu voel. Wil de beheerder van het sprintje mij eruit halen? Ik zal hier niet meer mee kletsen gezien ik mijn gevoel en happy moment hier niet mag delen in mijn eigen woorden.

Succes meiden met de strijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 11:25    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Lieke en Obees, kalm aan hoor Cool

Er is een misverstandje geloof ik:
Obees is een man van 1.92m
Lieke is een vrouw van 1.65m
(zie blauwe stip naast de naam)

Vergelijken met lichaamsgewicht is daarom zonde van je tijd en niet relevant.
Jij bent jij, met jou voorgeschiedenis, specifieke doel en lichaamsbouw (endomorf, ectomorf of mesomorf > google)

Laten we niet te snel afhaken maar leren van elkaar, het zou vaker gebeuren tijdens en na het afvallen dat mensen onbedoeld onhandige uitspraken doen. Verward

Lieke ik hoop dat je blijft, zo niet dan haal ik je uit de sprint, maar ga de strijd niet met mensen aan, maar met de kilo's. Hallo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 13:38    
Vrouw Weeggegevens   whis
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Voor mij is die droom zelfs een 4.... maar ben dan ook n kleintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 23:23    
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
@ Lieke290988 ik wil mij eerst en vooral verontschuldigen voor mijn vorige post, mijn woorden zijn waarschijnlijk veel harder overgekomen dan de bedoeling was, maar op het moment van het lezen, en dus ook van het schrijven, vond ik die verschrikkelijke 9 nogal confronterend. Maar dus nogmaals mijn verontschuldigingen mocht ik je persoonlijk geraakt hebben met mijn vorig schrijven dat was totaal mijn bedoeling niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jun 2017 6:07    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een rood vakje deze week , jammer maar weer verder Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 7:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een rood vakje deze week , jammer maar weer verder Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Angelique31
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Een klein groen vakje deze week. Maar toch nog groen dus ik ben toch wel blij. Het lijkt wel langzamer te gaan nu en schommel momenten door de week heen. Deze week ga ik voor 0.5 eraf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 9:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Lieke290988
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vet rood hokje Sip. Maar dat kon ook niet anders.

Maandag en woensdag uit eten geweest. Zaterdag heel de dag op pad geweest (crematie aan de andere kant van het land) en gisteren een bbq bij vrienden.

Ik ga er vanuit dat het een hoop vocht is wat erbij zit. Ik ga er weer voor dat het er volgende week weer af is.

Obees het kwam idd nogal binnen bij mij. En wat foodlover zegt ik ben klein van stuk ohhh.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 9:53    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond vegetarisch eten

Reageer met quote
Ik ben nog veeeeeeeeel kleiner Lachen
Tja...
Ga het hier terug een beetje strenger aanpakken. Menuutjes ingeven op de eetmeter...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017 9:00    
Vrouw Weeggegevens   KlaartjeH
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dag allemaal, wat een leuk sprintje. Ik doe graag mee. Paar weken rustig aan gedaan met afvallen omdat ik dacht zwanger te zijn, had gekund, maar was helaas niet zo. Sinds twee weken weer intensief bezig met afvallen wat ik doe door gewoon gezond te eten en zo min mogelijk vlees te eten. De dalende lijn heeft weer ingezet, weeg nu 73,5 streefgewicht is 63 kilo. Wens voor het einde van dit sprintje is 72 kilo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017 10:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4