Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Automatische sprintjes!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Beste deelnemers,

We hebben vanaf nu automatische sprintjes waarbij de weekresultaten automatisch boven het forum onderwerp (draadje) verschijnen. Je hoeft dus niet langer zelf veel moeite te doen om zo'n overzichtje te krijgen.

Verder kan je in je profiel direct zien, met welk sprintje je meedoet. In de handleiding kan je zien wat allemaal mogelijk is met de nieuwe sprintjes.

Graag hoor ik van jullie wat jullie van vernieuwde sprintjes vinden!

Voor wie nieuw is, op deze plek mag je een sprintje starten met je maatje of met een groep. Je houdt samen het sprintje actief en stimuleert elkaar om in een aantal weken je (tussen)streefgewicht te behalen.

Stel een realistisch doel om gemotiveerd te blijven bij een sprintje, want meer afvallen is altijd leuker dan je doelstelling niet halen.

Zet wel in de titel een start- en einddatum

Sprintjes waarvan de inschrijving is gesloten en sprintjes die afgelopen zijn komen gewoon bij het forum: Sprintjes (inschrijving gesloten) te staan. Niet actieve sprintjes worden na een week gesloten.

Een echte Weegclub ticker plaatsen is ook erg leuk:.
Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.
Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift". Vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan.

Wil je wat vragen over een sprintje, dan mag dat gewoon hier.

Laatst aangepast door Ellen op za 12 okt 2013 9:38, in totaal 4 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 jul 2010 23:06    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Beste deelnemers, voorheen werden dingen door mij handmatig aangepast door mij bij deze nieuwe funtie is dat niet meer nodig.
Ook voor de lopende sprintje doe ik dat nu niet meer, je mag gewoon een nieuw sprintje starten en zelf beheren, sluiten of deelnemers verwijderen lees even goed de handleiding.

Vragen mag je gewoon hier in dit draadje stellen, maar geen Pbtjes of mail over dit onderwerp sturen.

Laatst aangepast door Ellen op wo 02 nov 2011 20:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 10:27    
Vrouw Weeggegevens   Nell
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
HULDE Ziet er tof uit. Scheelt degene die in een sprintje elke week een lijstje maakt HEEL VEEL WERK> Dank je wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 11:01    
Vrouw Weeggegevens   liiees1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
helemaal leuk, hoe krijg ik deze boven het sprintje waaraan ik mee doe?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 11:10    
Dagdeal (728x90)
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Lees even de handleiding die hier staat maar het is heel simpel je klikt op nieuw onderwerp net als voorheen en geeft het sprintje een naam en voer je sprintstreefgewicht links boven in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik vroeg me af wat er gebeurd als de looptijd van het sprintje voorbij is. Wordt het dan automatisch gesloten of verwijderd of wat???

Als de looptijd eenmaal is ingesteld, kan het dat, door de sprintbeheerder nog worden veranderd? (ik wil van mijn 5 weken nl 6 weken maken)

Tot zover de vragen...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 12:29    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Niet verwijderd wel automatisch gesloten als de aangegeven weken voorbij zijn.
Ze blijven erna nog een week open voor reacties op het sprintje.
Erna worden ze verplaatst naar inschrijving gesloten, dit moet wel nog handmatig gebeuren.

Lopende sprintjes die niet actief zijn worden ook automatisch gesloten.

Laatst aangepast door Ellen op wo 14 jul 2010 12:47, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 12:36    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw   app
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Wat een geweldige aanvulling op deze site Ellen. Echt super. Ik vind het lijstjes maken niet heel veel werk, maar dit is echt een verbetering. Iedereen kan doorgeven wanneer het uitkomt en het komt mooi in het lijstje te staan.

Hoop niet dat ik een volgend sprintje nodig heb (hoop in mijn huidige sprintje op mijn streef te komen), maar je zou voor het gebruik van deze aanvulling nog een sprintje willen doen, haha.

Bedankt hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 12:40    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Je mag het ook in lopende sprintje invoeren, gewoon links boven je sprintstreef invoeren

Laatst aangepast door Ellen op wo 14 jul 2010 12:48, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
jipship schreef:
Wat een geweldige aanvulling op deze site Ellen. Echt super. Ik vind het lijstjes maken niet heel veel werk, maar dit is echt een verbetering. Iedereen kan doorgeven wanneer het uitkomt en het komt mooi in het lijstje te staan.

Hoop niet dat ik een volgend sprintje nodig heb (hoop in mijn huidige sprintje op mijn streef te komen), maar je zou voor het gebruik van deze aanvulling nog een sprintje willen doen, haha.

Bedankt hoor!

kan ook bij een bestaand sprintje hoor
degene die hem heeft gestart zet even het aantal weken neer en
iedereen moet dan even z'n streef invoeren en op "ik meld me aan"klikken

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2010 12:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 1 van 16