Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Automatische sprintjes!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
wickedgirl schreef:
Daar ben ik weer, dit keer met een andere vraag. Ondanks dat ik het sprintje gesloten heb, kan iedereen nog berichten achterlaten. Ik heb gekeken bij "gesloten sprintjes" om te zien of ik dat ook kon, en ja dat kon. Links staat er zo'n soort legende, waarbij ook een oranje slot staat. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn sprintje ook een oranje slot heeft? Ps. mijn sprintje is wel ingesteld op "gesloten". Mensen kunnen dan niet hun streefgewicht invullen, maar wel berichten plaatsen.

wat heeft het voor zin een sprintje te doen waar niemand een bericht kan plaatsen???

als we hem op slot zetten dan kan niemand meer reageren ook de mensen die meedoen niet

je mag alles maar moet niet alles willen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 8:26    
Vrouw Weeggegevens   wickedgirl
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn excuses, ik dacht dat alleen de mensen die zich hadden aangemeld dan nog berichten konden plaatsen.

Mannen die eten, vrouwen diëten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 10:19    
Moderator

Reageer met quote
Nee hoor

in de praktijk zal dat meestal wel zo zijn want waarom zou je meeschrijven in een sprintje waar je niet aan mee doet?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 12:24    
Vrouw Weeggegevens   wickedgirl
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nouja, het is dus zo dat sommige mensen niet weten dat het sprintje gesloten is voor inschrijvingen en dan schrijven dat ze mee willen doen. Ik vind het dan lullig om ze te weigeren, dus open ik het sprintje weer speciaal voor hen. Als zij zich dan hebben ingeschreven, sluit ik het sprintje weer, totdat iemand anders schrijft "ik wil meedoen". Nu hou ik het sprintje gesloten omdat we al zijn begonnen, maar ik vind het niet leuk om mensen te weigeren zeg maar, iedereen op dit forum heeft iedereen immers hetzelfde doel voor ogen: afvallen.

Mannen die eten, vrouwen diëten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 13:17    
Dagdeal (728x90)
Moderator

Reageer met quote
je bent sprintbeheerder dus jij mag bepalen als het sprintje vol is,je hoeft je daar niet schuldig over te voelen want ierdereen kan zelf een sprint beginnen,een te volle sprint is ook niet leuk

ik heb stel zelf meestal de regel dat als men 2 weken geen gewicht invuld ik ze weghaal,zo blijft het gezellig
ik zeg dat wel als ik het open

zo mag iedereen zelf wat regeltjes opstellen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2011 16:12    
Vrouw Weeggegevens   Reijanna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi
Ik heb zelf een sprintje en nu wil ik hem sluiten maar hij blijft bij sprintjes open staan. Kan iemand mij hier bij helpen?
En ik heb iemand die zijn streefgewicht niet helemaal goed heeft ingevuld kan ik die aanpassen??
Alvast bedankt
Groetjes Janita

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 nov 2011 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Reijanna schreef:
Hoi hoi
Ik heb zelf een sprintje en nu wil ik hem sluiten maar hij blijft bij sprintjes open staan. Kan iemand mij hier bij helpen?
En ik heb iemand die zijn streefgewicht niet helemaal goed heeft ingevuld kan ik die aanpassen??
Alvast bedankt
Groetjes Janita

http://www.weegclub.nl/forum/lees-de-sprintjes-handleiding-voor-je-start-t22457.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 03 nov 2011 23:10    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Reijanna
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sorry had ik natuurlijk beter eerst kunnen lezen voordat ik dit berichtje hier schreef.. Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 nov 2011 9:19    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Reijanna schreef:
Sorry had ik natuurlijk beter eerst kunnen lezen voordat ik dit berichtje hier schreef.. Schaam Schaam

Yep Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 06 nov 2011 9:30    
Vrouw Weeggegevens   wasstritje67
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Atkins (gezond eten)

Reageer met quote
Hoi Ellen
Ik vindt een sprintje een super uitvinding en ben er net ook 1 gestart.
'sprintje newaikwou start 2 januari 2012'
Maar nu mijn vraag ik heb een foutje gemaakt want we starten week 1 en nu geeft hij week 52 van dit jaar aan, hoe kan ik dit veranderen.
alvast bedankt

groetjes astrid

Bergen verzet je door elke dag kleine keien te verplaatsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 dec 2011 14:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 10 van 16