Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Automatische sprintjes!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ylonca
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
fijn dank je wel voor je snelle reactie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 jun 2012 21:40    
Vrouw Weeggegevens   sammy1978
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe kan het dat ik me vorige week voor 2 sprintjes heb aangemeld , en opeens sta ik niet meer in de lijst van die sprintjes?? Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2012 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Als je op je naam klikt zie je de link van het sprintje staan, het andere sprintje is verplaatst

http://www.weegclub.nl/forum/het-100-dagen-programma-voor-goed-een-verandering-maken-t38201.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 aug 2012 14:56    
Vrouw Weeggegevens   Inwe
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb per ongeluk het sprintje voor oktober een week te laat laten starten. Kan dit nog veranderd worden? Anders misschien even het sprintje verwijderen, dan maak ik wel een nieuwe aan.

Kirsten's foto's
Eetdagboekje van Kirsten(Inwe)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 9:15    
Dagdeal (728x90)
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Inwe schreef:
Ik heb per ongeluk het sprintje voor oktober een week te laat laten starten. Kan dit nog veranderd worden? Anders misschien even het sprintje verwijderen, dan maak ik wel een nieuwe aan.

Ik heb de sprint verwijderd je mag hem weer starten, als je de sprint in het verleden start dan zie je meteen de week erna wat je bent afgevallen.

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 sep 2012 11:45    
Vrouw Weeggegevens   vioollove

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben nieuw hier, wat is dit Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 okt 2012 20:12    
Vrouw Weeggegevens   Purdey87

Dieet: dr. Fank

Reageer met quote
Ellen schreef:
Beste deelnemers, voorheen werden dingen door mij handmatig aangepast door mij bij deze nieuwe funtie is dat niet meer nodig.
Ook voor de lopende sprintje doe ik dat nu niet meer, je mag gewoon een nieuw sprintje starten en zelf beheren, sluiten of deelnemers verwijderen lees even goed de handleiding.

Vragen mag je gewoon hier in dit draadje stellen, maar geen Pbtjes of mail over dit onderwerp sturen.

Hoi,
Ik ben net nieuw hier en ik vraag me af hoe je je kan aanmelden voor de sprintjes. Ik ben nog van alles aan het uitzoeken.

Groetjes,
Nathalie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2013 12:59    
 Exclusief blond Amsterdam
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Aanmelden doe je bij een sprintje linksboven klik op ik doe mee nadat je het (tussen) streefgewicht hebt ingevoerd

http://www.weegclub.nl/forum/lees-de-sprintjes-handleiding-voor-je-start-t22457.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2013 13:05    
Vrouw Weeggegevens   Mininoes
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar; ik heb een sprintje gestart, deze is ook bij de deelnemers in hun lijst met actieve sprintjes te zien.
De sprint is afgelopen. Wanneer verdwijnt de sprint uit de lijst met sprintjes die je ziet op je pagina "mijn resultaten" ?
Dit om te voorkomen dat deze lijst eindeloos lang wordt indien de sprintjes waar je ooit aan mee hebt gedaan op de lijst blijven staan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 apr 2013 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je hebt er inderdaad overheen gelezen, dit staat in het allereerste bericht:

Ellen schreef:
Sprintjes waarvan de inschrijving is gesloten en sprintjes die afgelopen zijn komen gewoon bij het forum: Sprintjes (inschrijving gesloten) te staan. Niet actieve sprintjes worden na een week gesloten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 apr 2013 14:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16