Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Atkins: vismenuutje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Ik zet het maar bij hoofdgerechten, omdat de combinatie zo lekker is, maar je kunt het ook afzonderlijk maken uiteraard en de viskoek als lunch eten of meenemen naar je werk:
Benodigdheden: 1 pak alaska vis
kruiden naar wens, zelf gebruik ik de zakjes slakruiden met dille (lidl)
een paar tomaatjes
1 gesneden ui
ongeveer 6 eieren
Een blender
Een braadslede
Oven
Alle ingedi?«nten in de blender de eieren eerst en dan de fijngeprakte ontdooide vis en de tomaten, uien en kruiden, ( eventueel een scheutje room erbij en wat citroen).
De massa uit de blender in een braadslede doen en op 200 graden garen tot er een bruin korstje opkomt. Het is een droge koek, dus verwacht niet dat je automatisch jus hebt.


Roergebakken Paksoi:
1 struik fijnsnijden en roerbakken in olie of een restje jus van speklapjes of roomboter, wat zouten en tot slot een klein beetje pindakaas, kikkoman, zoetstof en naar believe madame Jeanet, sambal tjabe (of wat rode sambal) verwarmen ( in de magnetron, heel kort ) en dat er tot slot doorroeren.

1 courgette in plakjes met de kaasschaaf, de plakjes stapelen en julienne snijden, dus heel dunne lang lucifers, zodat het op spaghetti lijkt.
Wat zouten en ook roerbakken in roomboter

Deze combinatie is erg lekker en afhankelijk van de fase, waarin je zit, kun je er wat mosterdsaus of een klontje roomboter toevoegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2005 18:27    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 2652
Dieet: Atkins
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Ziet er weer geweldig uit!!! Vooral die vistaart, mijn dochter is vegetarier maar eet gelukkig wel vis dus dat is eens iets voor ons tweetjes.

_________________
Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2005 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 53999
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Oh wel vis Miranda en ook kaas,kip en een eitje?

_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 mei 2005 19:37    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 2652
Dieet: Atkins
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Wel vis, veel kaas en ook eitjes maar geen kip. Sommigen zeggen dat het hypocriet is om dan toch vis te eten maar ik ben hartstikke blij dat ze dat tenminste wel eet. Met al die vegaburgrs ed is er toch veel te kiezen. Maar wel lastig soms, bv vandaag voor haar kaassoufflee de rest gepanneerde snitzel en voor mij hamlap, plek te weinig op inductieplaat Huil huil .

_________________
Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 mei 2005 0:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1