Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Atkins: marsepein

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Heb het van het atkinsforum, dacht ik, en doe het met amandelmeel en zoetstof en gewoon een eiwit, dat heeft een plakfunctie. En ik had nog wat geklopte room staan en dat heb ik erdoor gedaan. Op het atkinsforum staat een recept van 2004 en 2003 en is er ook een topic over de functie van het ei of eiwit. Ik ga zelf ook nog even snuffelen, want ik vergeet weer hoe ik het gedaan heb.
Maar Ines is er ook een kanjer in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2005 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Betty
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 9-2-2004
Berichten: 537
Dieet: Atkins
Woonplaats: Oss


  Reageer met quote
Heeft er iemand enig ide hoe lang ik het kan bewaren in de koelkast (i.v.m. eiwit) of moet ik het invriezen!? Rollende ogen
Ik gebruik het als spijs voor op mijn "kerststol"van kh-arme broodmix met krenten walnoten en een mix van pijnboom-zonnebloem-pompoen-pitten....daarover smeer ik een dun laagje spijs, en een laagje roomboter smullen Is allemaal samen best veel kh, maar voor de kerst.... Schaam Schaam Verward smullen

_________________
veel liefs,Betty
Wat er niet aankomt hoeft er ook niet af!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 dec 2006 17:51    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 1-3-2004
Berichten: 2929
Dieet: LOW-CARB
Woonplaats: Urk


  Reageer met quote
Ik heb het destijds ongeveer een week bewaard in de koelkast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Libby
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 11-2-2004
Berichten: 8514
Dieet: Alles met mate


  Reageer met quote
Betty schreef:
Heeft er iemand enig ide hoe lang ik het kan bewaren in de koelkast (i.v.m. eiwit) of moet ik het invriezen!?


Ik zou het gewoon invriezen, heb ik met de bonken van Ines ook gedaan, ging heel goed. En als je twijfelt snij je toch gewoon een klein stukje van je rol en gooi je dat in de vriezer, paar dagen later eruit halen en kijken wat er gebeurt is of niet.

Veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 dec 2006 10:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2