Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

antibiotica vlak voor gastric bypass?

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Aanstaande maandag onderga ik een gastric bypass in Eindhoven. Sinds vandaag heb ik het vermoeden dat ik een blaasontsteking heb dus morgenochtend maar snel langs bij huisarts. ik verwacht een antibiotica kuur te krijgen en vraag me af of dit een probleem zou kunnen zijn voor de op. Kan iemand mij advies geven?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012 18:37    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
Aanstaande maandag onderga ik een gastric bypass in Eindhoven. Sinds vandaag heb ik het vermoeden dat ik een blaasontsteking heb dus morgenochtend maar snel langs bij huisarts. ik verwacht een antibiotica kuur te krijgen en vraag me af of dit een probleem zou kunnen zijn voor de op. Kan iemand mij advies geven?

Hoi Marie-José,
Dit is een medische vraag en daar kunnen/mogen we geen advies op geven via Weegclub.

Lijkt mij verstandig om morgenochtend voor je naar de huisarts gaat eerst even met de poli van het ziekenhuis te bellen en je vraag daar neer te leggen. Zij zijn de experts op het gebied van combinatie medicatie en operatie.
Je hebt dan ook gelijk een duidelijk antwoord ipv meningen en vermoedens van onze kant.

Groetjes en succes alvast met de operatie.
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 sep 2012 22:28    
Vrouw Weeggegevens   marie-jose76
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass en gezond eten

Reageer met quote
Mijn vermoeden klopt dus, vanmorgen al om 8 uur bij huisarts geweest en mijn urine zat vol bacteriën. Heb meteen het ziekenhuis gebeld, de verpleegkundige heeft het nagevraagd en de antibiotica is geen probleem. Ik moet alleen zorgen dat ik geen koorts heb maandag maar dat zal dan wel onder controle zijn.was een hele opluchting want ik was echt bang dat dit een probleem zou worden. Nu kan ik echt af gaan tellen, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, hoe de pijn zal zijn en zo. Aangezien ik drie kinderen heb gebaard denk ik wel wat te kunnen hebben maar ik vind het erg spannend allemaal.
Bedankt in elk geval voor het advies!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2012 10:42    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
marie-jose76 schreef:
Mijn vermoeden klopt dus, vanmorgen al om 8 uur bij huisarts geweest en mijn urine zat vol bacteriën. Heb meteen het ziekenhuis gebeld, de verpleegkundige heeft het nagevraagd en de antibiotica is geen probleem. Ik moet alleen zorgen dat ik geen koorts heb maandag maar dat zal dan wel onder controle zijn.was een hele opluchting want ik was echt bang dat dit een probleem zou worden. Nu kan ik echt af gaan tellen, ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, hoe de pijn zal zijn en zo. Aangezien ik drie kinderen heb gebaard denk ik wel wat te kunnen hebben maar ik vind het erg spannend allemaal.
Bedankt in elk geval voor het advies!

Hoi Marie-José,
Goed te lezen dat de anyti-biotica geen invloed heeft en dat je het bij de poli nagevraagd hebt. Je bent nu ook gerustgesteld en dat was toch de bedoeling.
Doe een paar dagen lekker rustig aan en laat de rest gewoon op je af komen.
Maak je om de pijn maar niet zo'n zorgen hoor. Die valt wel mee en je krijgt indien nodig goede pijnstillers.
Spannend is het inderdaad wel.

Groetjes en ik ben benieuwd naar je eerste berichten na de operatie. Mocht je nog vragen hebben dan horen we ze wel.

Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 sep 2012 10:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1