Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Alli pil

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: south beach

Reageer met quote
Hallo,

Ik vroeg me af of iemand hier bekend is met de pil genaamd Alli. Hij is in Amerika al vrij verkrijgbaar en ze willen dit in Nederland ook gaan doen. De capsule zorgt ervoor dat ongeveer 25% van het vet in het eten niet geabsorbeerd wordt door het lichaam, waardoor het niet kan worden omgezet in extra kilo??s (3). De werkzame stof werkt lokaal in de darmen, en wordt nauwelijks opgenomen in de bloedbaan. De combinatie van alli met een aangepast dieet stimuleert gezonde eetgewoonten op de lange termijn en dat resulteert in blijvend gewichtsverlies. ze zeggen dat als je normaal gesproken 2 kilo afvalt dit met inname met Alli 3 kilo zal zijn. ik was benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Zelf lijkt het mij een goede stimulans want er moeten er bij mij nog 50 af.

Groetjes Lena

1e streef 110 109.9 behaald op 2-1-09
2e streef 100 99,9 behaald op 27-2-09
3e streef 90
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 15:14    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
? IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Lola

Heb toevallig weer gehoord dat er geen enkele pil is die echt helpt, veelal zitten er stoffen in met veel bijwerkingen, heb dat van een arts die heel kundig is op dat gebied.
Als het wel zo was dan waren er niet zo veel dieeten meer .
Gewoon gezond en gevarieerd eten met alle stoffen die je nodig hebt en geen honger lijden. Proberen de slechte kcal. zoals snoep en wit brood , verzadigde vetten zo min mogelijk te nemen.
Je moet iets voor jezelf vinden wat bij je past en waarvan je elke dag weer denkt dat het goed is zo en waar je van geniet., anders houd je na een poosje weer op en vervalt in de verkeerde eetgewoonten.
Als je suiker al weet te minderen en zoetstof zit je al op de goede weg dan zoek je weer verder voor jezelf en past dat weer aan. Dan is het niet zo rigoreus en houd je het wel vol.
Veel succes. groeten greet Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2008 23:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Greetje,

Wat grappig, ik zag dat je uit Deventer komt, ik ook. Bedankt voor je advies en je hebt helemaal gelijk hoor! Ik weet het ook allemaal. ik zag toevallig dit bericht op internet, en omdat ik nog zoveel kilo's kwijt moet dacht ik dat het een steuntje in de rug kan zijn. Toevallig moet ik morgen naar mijn huisarts en ik ben toch van plan om hier even wat advies over te vragen. Kijken wat hij er van vind. Maar ik vind dat ik al op de goede weg ben zonder hulp qua medicijnen, en ik weet dat ik het ook wel alleen red (met hulp van deze site). Jij bent ook al heel veel kilo's kwijt wat knap!! Heel veel succes.

Groetjes, Lena

3e streef 90
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 15:13    
? IN MEMORIAM

Reageer met quote
Hoi Lola

Wat leuk dat je ook uit Deventer komt Erg blij
Echt waar , heb al van alles geslikt aan medicijnen op dat gebied en je wordt er alleen maar jachtig en onrustig van, je stofwisselijng raakt van slag en als je stopt ermee zitten alle kilo,s er weer aan, misschien nog meer dan daarvoor.
Heel veel succes en aanhouden wint!!
groeten Greet Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 15:43    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Jantine
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond en niet snoepen

Reageer met quote
Zulke pillen zijn via de huisarts verkrijgbaar. Alleen die zal je eerlijk vertellen dat de werking maar beperkt is. Ik moest ruim 40 Euro bijbetalen en niet eens de garantie dat het veel effect zou hebben. Ik heb het niet genomen.

Dat soort vage pilletjes moet je niet via internet kopen. Dan vraag je om problemen. Beter om je vet inname te beperken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2008 16:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

Nou jullie hadden gelijk hoor! Ik was idd bij de huisarts en zij wou het me niet voorschrijven omdat het nog niet bekend was wat het met je doet op langere termijn. Nou goed ik heb het maar geaccepteerd en ik heb nu een doorverwijzing gekregen naar een fysiotherapeut die gaat sporten in een groepje met meer mensen met veel overgewicht. Dus misschien dat dat helpt en de stap i voor mij een stuk kleiner om mee te doen met mensen die hetzelfde probleem hebben.

Bedankt voor de reacties,

Groetjes Lena

3e streef 90
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 nov 2008 13:43    
? IN MEMORIAM

Reageer met quote
Goed besluit Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 27 nov 2008 17:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw   jhendriks
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Nou ik had wat informatie gevonden op Alli Afvallen waarna ik de pil sinds augustus heb gebruikt. Ik ben reeds 5 kilo afgevallen maar ik moet wel zeggen dat ik sindsdien vrij vetarm ben gaan eten vanwege de te verwachten gevolgen.[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2009 10:58    
? IN MEMORIAM

Reageer met quote
Dan kan je in ieder geval de Alli pil als drempel zien dat je minder vet eet.
Succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 24 okt 2009 18:30    
Vrouw Weeggegevens   HannahvW

Dieet: Montignac

Reageer met quote
Ik heb het wel gebruikt. En bij mij hielp het wel. Het is geen wondermiddel dat je laat afvallen, maar het helpt om de kilo's wat sneller kwijt te raken. Het motto van de Alli is dan ook, voor elke 2 kilo die je afvalt val je 1 kilo extra af.

Dus het betekend niet dat je er niks voor hoeft te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2009 11:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2